Wat is nou het geheim achter het succes van dit spel? Ik snap het echt niet. De graphics zijn uiterst matig. Er is geen enkel grafisch hoogstandje. En het is nou ook niet echt een snel spel. Ik speel het spel al sinds versie 97/98 en ik blijf het spel gewoon elke dag weer spelen tot er een nieuwe versie uitkomt. Zoooo verslavend!! Ik ken geen ander spel die zo verslavend is als dit geweldige spel. Maar waarom dit nou zo verslavend/leuk is snap ik echt niet.
Verwijderd
Je bedoelt toch Championship Manager 01/02?
De simpele eenvoud is de kracht van dit spel.
De simpele eenvoud is de kracht van dit spel.
hij bedoelt zekers zoiets (in mijn ogen) crappies als "championship manager"Op donderdag 27 juni 2002 17:08 schreef Apehaar het volgende:
CM --------> Collin Mcrea bedoel je?
/edit
nevermind
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
of
Cold Metal
CodeMasters
Caeser's Mansion
Cart Mania
m.a.w. volgende keer wat duidelijk zijn als je post
een topictitel is nogal belangrijk
Cold Metal
CodeMasters
Caeser's Mansion
Cart Mania
m.a.w. volgende keer wat duidelijk zijn als je post
een topictitel is nogal belangrijk
Verwijderd
CM01/02 is duidelijk Championships Manager...duh
En het geheim van het spel is dat je op gigantisch veel factoren invloed kan hebben, en daar de resultaten van kan zien, zowel op lange als korte termijn. Het is bevredigend en zelfs leerzaam, en natuurlijk overcompleet qua informatie.
En het geheim van het spel is dat je op gigantisch veel factoren invloed kan hebben, en daar de resultaten van kan zien, zowel op lange als korte termijn. Het is bevredigend en zelfs leerzaam, en natuurlijk overcompleet qua informatie.
het is blijkbaar niet voor iedereen duidelijkOp donderdag 27 juni 2002 17:15 schreef MrRudi het volgende:
CM01/02 is duidelijk Championships Manager...duh
en 'duh' jezelf maar de volgende keer, daar hou ik niet zo van
ik probeer alleen behulpzaam te zijn en duidelijk te maken dat een duidelijke topictitel erg welkom zou zijn
als ik mod was zou ik hem ff editen
maar helaas
dus ItSnows?
Verwijderd
Ik 'duh' mezelf ook als ik iets voor de hand liggends niet zieOp donderdag 27 juni 2002 17:16 schreef Phusebox het volgende:
[..]
het is blijkbaar niet voor iedereen duidelijk
en 'duh' jezelf maar de volgende keer, daar hou ik niet zo van
tja ik vroeg het me toch af ongeveer 5 minutenOp donderdag 27 juni 2002 17:21 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik 'duh' mezelf ook als ik iets voor de hand liggends niet zieAls de meest verkopende PC titel allertijden zou iedereen de afkorting CM+jaartal toch wel mogen herkennen. Maar goed, het was geen kritiek persoonlijk op jou gericht hoor, daar hou ik namelijk niet van.
dacht namelijk eerst ook aan Colin McRae
Verwijderd
Dus sluiten we de topic en mag de topicstarter het opnieuw proberenOp donderdag 27 juni 2002 17:16 schreef Phusebox het volgende:
...
dus ItSnows?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()