Mensen die mahjongg leuk vinden, hier kun je een free ware versie downloaden.
Mijn score is 2:59 Probeer dat maar eens te verbeteren!
Mijn score is 2:59 Probeer dat maar eens te verbeteren!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[edit]Op vrijdag 28 juni 2002 14:28 schreef Phruster het volgende:
is dat nie zo iets met allerlei blokjes waarvan je 2 dezelfde moet pakken van een soort piramide achtige stapel
en sp00n, je ka toch reggen met bijv. een hotmail adresje? of werkt het zo niet?
Verwijderd
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Hehe eindelijk (er moest toch wel IEMAND zijn)Op vrijdag 28 juni 2002 15:30 schreef RaDKiLL het volgende:
Kijk aan, NOG een liefhebber!
RL Spelletje roeleerd idd zwaar!
He who controls the Spice, controls the Universe.
sorry dat ik dit topic weer omhoog moet halen, maar waar haal je deze versie, mijn vader is nu ook aan het zeuren voor mahjongg en die hierboven ziet er wel leuk uit (die de topicstarter gaf zijn sommige steden vrijwel identiek)Op dinsdag 02 juli 2002 13:41 schreef [Jules] het volgende:
Is dat nou echt zo'n oude versie die jullie hebben?
Ik krijg zoiets te zien:
[afbeelding]
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
http://www.pizzaboys.org/Kyodai18.75.zipOp zondag 14 juli 2002 20:01 schreef robertos het volgende:
[..]
sorry dat ik dit topic weer omhoog moet halen, maar waar haal je deze versie, mijn vader is nu ook aan het zeuren voor mahjongg en die hierboven ziet er wel leuk uit (die de topicstarter gaf zijn sommige steden vrijwel identiek)
ik dank uOp zondag 14 juli 2002 20:28 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
[..]
http://www.pizzaboys.org/Kyodai18.75.zip
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq