hey, ééntje die ik nog niet kende, cool id, en niet moeilijk
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Waar zet je je mobo vast
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
jah hij is al es langs gekomen.. het was voor een school project als ik me niet vegis..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Cool.
Ziet er wel gaaf uit, hoe zou je dat doen? Gewoon knippen en rollen?
Verwijderd
Aan de andere zijde. Daar zit normaal gesproken een paneel. Waarschijnlijk even verwijderd om het modden makkelijker te maken.Waar zet je je mobo vast
En als die nou ook zo isOp donderdag 27 juni 2002 16:39 schreef Tinusz het volgende:
[..]
Aan de andere zijde. Daar zit normaal gesproken een paneel. Waarschijnlijk even verwijderd om het modden makkelijker te maken.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
en hier hebje een magentron mod 

en de koelkast mod

en de koelkast mod
gfo, gah je nu alle kasten die op VH staat posten?? als dat zow is kan je wel stoppen. want meerendeel heb ik en anderen toch ook wel gezien en als je wil kijken moet je gewoon naar de casegallery @ VH gaan.
deze zijn niet van vh maar van ene duitse site
staan er een stuk of 1000 op mar deze vond ik speciaal
staan er een stuk of 1000 op mar deze vond ik speciaal
Verwijderd
Dan zit er niks anders op dan hem gewoon in je kast te hangen met een paar 'tire-wraps'En als die nou ook zo is![]()
![]()
neej zoals ik al zei het was een project voor school. had iets met tekenen of hand arbeid te maken oid.. iig er hoefde geen pc in.. het ging puur om de art.Op donderdag 27 juni 2002 16:39 schreef Tinusz het volgende:
[..]
Aan de andere zijde. Daar zit normaal gesproken een paneel. Waarschijnlijk even verwijderd om het modden makkelijker te maken.
ok heb je deze okal gezien???

en deze ok nie ofwel??

en hier heb je een dragcompu

denk het niet

en deze ok nie ofwel??

en hier heb je een dragcompu

denk het niet
Verwijderd
Ik ga ook niet zeggen dat ik ze allemaal mooi vind.
en kijken kan idd op VH
\edit
Bovenste ken ik idd nog niet
edit\
Is dat een mod dan?Op donderdag 27 juni 2002 16:42 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
denk het niet
Lijkt me meer een plantenbak
theworldforizabel.la
wtf is DAT nou weerOp donderdag 27 juni 2002 16:42 schreef gfo het volgende:
ik weet zeker dat deze zijn cavia nie kwijt raakt 

en hier is zijn muis

en hier is zijn muis
Kun je niet gewoon een link naar de site neerzetten, dat zien we ze ook. Aleen cases (of zoeits, het meervoud van case) die je zelf vind ik echt boeiend om te kijken, maar oke, dat is mijn mening.
zoals ik al zei: een planten bakOp donderdag 27 juni 2002 16:53 schreef Pastasaus het volgende:
[..]
wtf is DAT nou weer![]()
en als ze pc wat warmer wordt heeft ie gebraden muis op zijn bord om 1800 liggenOp donderdag 27 juni 2002 16:53 schreef gfo het volgende:
ik weet zeker dat deze zijn cavia nie kwijt raakt
[afbeelding]
en hier is zijn muis
[afbeelding]
theworldforizabel.la
Verwijderd
He GFO geef dan gewoon ff de link naar die site dan gaan we zelf wel even kijken ipv ze allemaal hier te posten
Verwijderd
Gegrilde muis, haal hem nu ie nog heet is! 
Tis wel geinig, maar zielig voor muis.
En die andere kassies zien er ook wel blij uit.
Tis wel geinig, maar zielig voor muis.
En die andere kassies zien er ook wel blij uit.
hij haalt ze bij http://www.case-gallery.de vandaan
fijn dat je zo opschept met andermans casemods, we hadden er allemaal een grote behoefte aan. gat in de markt.
Verdraaid ... dat was ik net van plan ... ik was al die plaatjes eens zat met die vensters in de kast: 't is toch allemaal 13-in-een-dozijn, met de 1 een nog mooier schilderinkje erop dan de ander. Dus toen dacht ik: magnetron! Maar nee hoor, niet origineel meer.Op donderdag 27 juni 2002 16:40 schreef gfo het volgende:
en hier hebje een magentron mod
[afbeelding]
Dat wordt weer een slapeloze nacht ... maar wacht maar af!!!
==
hoi
De link is al gegeven maar je kan gewoon kijken waar de plaatjes gehost zijn.Op donderdag 27 juni 2002 17:03 schreef DLF het volgende:
He GFO geef dan gewoon ff de link naar die site dan gaan we zelf wel even kijken ipv ze allemaal hier te posten
Dan kom je op bovenstaande link uit.
dan mag je wel snel beginnen met modden !!Anders is iemand je dalijk voor....Op donderdag 27 juni 2002 18:57 schreef Eusebius het volgende:
[..]
Verdraaid ... dat was ik net van plan ... ik was al die plaatjes eens zat met die vensters in de kast: 't is toch allemaal 13-in-een-dozijn, met de 1 een nog mooier schilderinkje erop dan de ander. Dus toen dacht ik: magnetron! Maar nee hoor, niet origineel meer.
Dat wordt weer een slapeloze nacht ... maar wacht maar af!!!
Gelukkig is er iemand op tweakers die ons alle cases van anderen laat zien.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()