Koolance PC-2 temps : normaal?

Pagina: 1
Acties:

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 15:18
Ik heb net een Koolance case geïnstalleerd. CPU = AMD XP2000, Arctic Silver III gebruikt (volgens instructies op site)

idle temp koolance 32°C (dus hetgeen op LED staat)
stressed temp koolance 38°C
idle temp mbm 42°C
stressed temp mbm 47°C

GeForce4ti4600 en harddisks zijn niet gekoeld, er zit 1 papst 1500rpm casefan extra in de kast.

Verwijderd

Als je wilt dat de rest van je systeem wordt gekoeld dan zou ik voor een 5000rpm Case Fan Gaan want 1500 geeft erg weinig lucht-stroming, Oke, het geeft erg veel geluid maar ik moet het er ook mee doen, niet dat ik dezelfde kast heb maar het werkt best zo. 38Graden is Best 8-).

• lapino
ik wil ABSOLUUT zo weinig mogelijk casefans, en temps interesseren me niet zo bijzonder veel zolang ze onder 50°C blijven ben ik tevreden....maar mijn GeForce4 maakt veel te veel lawaai en ik vind nergens waterkoeling daarvoor. ik denk niet dat ik fan daar kan vanaf halen of wel?

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-02 11:54
Op donderdag 27 juni 2002 17:31 schreef lapino het volgende:
ik wil ABSOLUUT zo weinig mogelijk casefans, en temps interesseren me niet zo bijzonder veel zolang ze onder 50°C blijven ben ik tevreden....maar mijn GeForce4 maakt veel te veel lawaai en ik vind nergens waterkoeling daarvoor. ik denk niet dat ik fan daar kan vanaf halen of wel?
Hmm, nee dat er af halen van je fan lijkt me geen goed idee, die zit er niet voor niets op. Hij word zo al erg warm, passief gekoeld zal ie nog warmer worden. Je kunt er eventueel wel een heatsink op maken, maar dit kost je waarschijnlijk 1 of meerdere pci sloten.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:45

Jake Blues

AKA Jake

Op donderdag 27 juni 2002 17:31 schreef lapino het volgende:
...
maar mijn GeForce4 maakt veel te veel lawaai en ik vind nergens waterkoeling daarvoor
...
Koolance heeft anders toch echt deze http://koolance.com/products/GF4/ in hun assortiment.

• lapino
maar nog nergens te krijgen in belgie of nederland

Verwijderd

Komt binnenkort bij oc-shop geloof ik.

Verwijderd

De distributeur BAS Computers heeft sinds kort ook wat Koolance producten, dus ik zou aan je winkel waar je normaal je spul haalt eens vragen of ze ze kunnen bestellen voor je

succes B-)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48

Damian

Insane Obtrusion

temps zijn toch goed??

wat is het probleem ?

Koolance kast is niet zon super WC systeem hoor.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Pagina: 1