Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
and up she goes
last try... pls help, het is anmelijk een irritant probleem
Staan mischien de mic of line in open ? dat wil wel eens problemen veroorzaken.
Als je een sub-woofer kanaal hebt en deze staat aan zonder sub-woofer erop aangesloten kan dit problemen veroorzaken.
Als je een sub-woofer kanaal hebt en deze staat aan zonder sub-woofer erop aangesloten kan dit problemen veroorzaken.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Verwijderd
schakel het dolby surround van je geluidskaart maar eens uit, als ik een sommige divx films kijk met mn Philips Dolby Prologic Receiver als speakers (en dat doe ik altijd) heb ik dat ook wel eens, zet ik die dan terug naar gewoon stereo is het weer weg. Deze kwaal heb ik ook bij alle mp3's die gemaakt zijn met audiocatalist daarom nu LAME. Het heeft eigenlijk gewoon met het kleiner maken van de audio files die laten dan belangrijke Surround signalen weg, en jij hebt een zon 3d kaart van philips en die is surround
alle overbodige kanalen staan dicht (line-in en mic ook). ook terug zetten naar stereo helpt niet. Ik heb net de nieuwe drivers geinstalleerd maar dat helpt ook niet.
Heeft niks met je kaart te maken, heeft met bepaalde codecs te maken volgens mij. Ik heb het namelijk ook met mijn Audigy.
Vooral in WMP 8 overstuurt hij soms als de ziekte.
weet je ook of (en waar) ik dan betere codecs kan krijgen, of is er niets aan te doen?
Heb je geen IRQ conflicten of deel je geen IRQ tussen je geluidskaart en een ander apparaat?
nope ook niet.
ik heb ME er weer ns opgezet en daarmee kraakt het niet meer
beetje vreemd, maar wel lekker. hoewel hij wel CPU power vreet.
Pagina: 1