Toon posts:

[pw] janoz waarom sluit je m'n topics af?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je me a.u.b. een reden willen geven waarom je m'n topics heb gesloten?

[topic=536162]
[topic=536084]

je kan wel leuk zeggen dat ik 'm niet meer moet openen, maar ten eerste snap ik al niet waarom ie uberhaupt gesloten is, want ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vraag en ten tweede staat er ook geen slotje bij, dus kan ik het ook niet weten dat dat de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:49

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Eerste heeft ACM gesloten en tweede heb ik gesloten omdat het niet de bedoeling is dat je je topic maar opnieuw opend. Ik heb eigenlijk niet eens gekeken naar het waarom van het sluiten van het eerste topic. Het is gewoon niet de bedoeling om een topic weer overnieuw te plaatsten als je vorige gesloten is...

Lees anders ook ff het sticky topic in LA ff.. Dan had je ook kunnen zien dat dit topic daar thuishoort en niet zoals eerst in SM.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 15:46 schreef Janoz het volgende:
Eerste heeft ACM gesloten en tweede heb ik gesloten omdat het niet de bedoeling is dat je je topic maar opnieuw opend. Ik heb eigenlijk niet eens gekeken naar het waarom van het sluiten van het eerste topic. Het is gewoon niet de bedoeling om een topic weer overnieuw te plaatsten als je vorige gesloten is...
Dan verzoek ik je toch vriendelijk het eerst ff te lezen, voordat je zomaar iemand nadoet. Ik vind het opzich wel fijn dat hier actieve moderators zitten, maar soms overdrijven jullie het ook een beetje. Je zegt dat ik 'm niet zomaar weer moet openen, maar dat doe ik toch niet zonder reden??? wat moet ik dan doen als m'n topic onterecht op slot wordt gedaan?
Lees anders ook ff het sticky topic in LA ff.. Dan had je ook kunnen zien dat dit topic daar thuishoort en niet zoals eerst in SM.
Hier zeg je zelf:
[topic=494448]

dat voor het moven van een topic ik in dit forum moet zijn.
ik dacht dat dat ook gold voor het feit dat ik graag wil dat m'n topic weer van het slot gaat.
kun je dit voor me regelen? want nogmaals, ik heb dus nog steeds geen antwoord op m'n vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Op donderdag 27 juni 2002 15:52 schreef linux-newbie het volgende:

Dan verzoek ik je toch vriendelijk het eerst ff te lezen, voordat je zomaar iemand nadoet. Ik vind het opzich wel fijn dat hier actieve moderators zitten, maar soms overdrijven jullie het ook een beetje. Je zegt dat ik 'm niet zomaar weer moet openen, maar dat doe ik toch niet zonder reden??? wat moet ik dan doen als m'n topic onterecht op slot wordt gedaan?
Als uw topic gesloten wordt, en het is naar uw mening onterecht, dan kan je diegene die het gesloten heeft (ACM in dit geval) mailen of ICQ'en, of je kan een topic openen daarover in LA (maar eerst het sticky topic lezen dat je bovenaan in LA ziet staan).
Als een topic gesloten wordt, is daar meestal (99% van de gevallen een goede reden voor, en is dat meestal ook niet onterecht gesloten). Maar zoals ik al zei: Mail of ICQ de betreffende mod, ipv zomaar een nieuw topic te openen die hetzelfde probleem behandeld.
kun je dit voor me regelen? want nogmaals, ik heb dus nog steeds geen antwoord op m'n vraag.
Een topic gaat niet op slot als er een antwoord is gekomen op een vraag, maar een topic gaat op slot als het niet aan de policy van het forum voldoet.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
OK ik heb beide topics wel gelezen. Ben ik toch heel erg benieuwd op wat voor manier de eerste topic tegen de forum-policy is. Niet eerst zelf je best gedaan om achter het antwoord te komen? Lijkt me wel. Wat hier aan de hand is volgens mij is niet dat iemand te lui is om te zoeken, maar dat hier iemand is die wat uitleg nodig heeft. Een newbie-vraag dus, en dat is helemaal niet erg. De reden dat het topic gesloten is, is mij dan ook volstrekt onduidelijk. Dat de search gebruikt dient te worden lijkt me logisch, maar er wordt niets gezegd over de gewenste moeilijkheidsgraad van de vragen of het vereiste ervarings/kennis-niveau van de vraagsteller.

P.S. verzoek hier niet op te reageren als het slechts een welles-nietes discussie wordt. Ik wil graag weten waarom dit topic gesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 21:12
Op donderdag 27 juni 2002 16:29 schreef leonardo1504 het volgende:
P.S. verzoek hier niet op te reageren als het slechts een welles-nietes discussie wordt. Ik wil graag weten waarom dit topic gesloten is.
Dit is een publiek forum , en iedereen heeft het recht om hier te reageren (mits het natuurlijk een zinvolle reply is).

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 16:34 schreef whoami het volgende:

[..]

Dit is een publiek forum , en iedereen heeft het recht om hier te reageren (mits het natuurlijk een zinvolle reply is).
oh ik verbied het ook niet om te reageren (dat kan ik toch helemaal niet), ik verzoek een ieder slechts om vooral on-topic reacties te plaatsen.
Pagina: 1