Toon posts:

Geluidsbestand verkleinen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb een Flash-movie(tje) gemaakt in Swish.
Maar door het geluid is het bestandje 1 mb groot.
Hoe kan ik het flimpe/het geluid nou verkleinen.

Eingelijk weet niet of ik het hier moet posten of in dat andere forum, maar oke.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kun toch de mp3 compressie verhogen?

Verwijderd

soundforge je opnieuw bestandje met een lagere bitrate

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Wel LAME encoder gebruiken uiteraard he :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel een proggie dat ik moet gebruiken

Verwijderd

Als het geluid voor jou niet belangrijk is kan je verschillende dingen doen.. Je kan bijvoorbeeld heel simpel eff MusicMatch Jukebox downen en dan gewoon je MP3 afdraaien en daarbij de "recorder" laten draaien op een bitrate van bijvoorbeeld 64 K/s, of je gooit het om in MP3Pro.. Moet je eff voor zorgen dat je die codec download..
:P

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:13 schreef Jerommeke4ever het volgende:
Als het geluid voor jou niet belangrijk is kan je verschillende dingen doen.. Je kan bijvoorbeeld heel simpel eff MusicMatch Jukebox downen en dan gewoon je MP3 afdraaien en daarbij de "recorder" laten draaien op een bitrate van bijvoorbeeld 64 K/s, of je gooit het om in MP3Pro.. Moet je eff voor zorgen dat je die codec download..
:P
Kan makkelijker, In musicmatch zit volgens mij een convertor tooltje wat heel simpel werkt. Je geeft een bestand aan en je verteld hem wat hij ervan moet maken (bitrate en freq enz) aan de hand daarvan bepaal je de grote.
Echter als je de beste kwaliteit/compressie verhouding wilt hebben raad ik je aan toch Lame te gerbuiken.

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Maar Flash maakt het bestandje automatisch kleiner (minder goed geluid) dus je zal het wel HEEL laag moeten maken wil het verschil geven in Flash.

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1