Toon posts:

wat doe ik fout?? plz help mij...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het volgende gedeelte:

<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_FROM VALUE="FlitsPop.nl">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_TO VALUE="floriz@home.nl">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_SUBJECT VALUE="Bestelling">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_TEMPLATE VALUE="template.txt">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_TEMPLATE2 VALUE="template2.txt">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_SENT VALUE="sent_ok.html">
<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_NOTSENT VALUE="sent_notok.html">

Ik heb dus een php'tje die (projectje vooe school) een bestelling wegschrijft en dat ik daar dan een mailtje over krijg.
Goed, dat werkt prima.. Ik krijg keurig een mailtje met een bestelling. Alleen nu wil ik ook dat de "verzender" een mailtje krijgt met daarin zijn bestelling, alleen DAT krijg ik dus niet voor elkaar. wat moet er bv tussen de aan halingstekens hier: <INPUT TYPE=HIDDEN NAME=F_FROM VALUE=""> , of zou het ergens anders aan liggen??

plz help mij

edit:
ik kan ook het hele script mailen als dat makkelijker is?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:24

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Waarom zet je hem niet hier neer? Helpt een stukkie makkelijker. :+

... en oranje! :P

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 19:44

Gerco

Professional Newbie

In je PHP staat nu 1x mail(blaat);, daar zet je er nog 1 onder met een ander adres... moet je alleen de gebruiker even zn adres laten invullen.

Ik neem aan dat je weet hoe je een extra invulvakje op dat HTML form moet zetten en zo niet zou ik eerst maar eens een paar tutorials of boeken gaan lezen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ff mailen naar Jobje Wiegant |:(

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, dan zul je ook het emailadres van de verzender moeten hebben en het hier ook naar mailen.. Maar dat kun je toch in de php wel aanpassen?

Het ligt dus idd ergens anders aan... Daarnaast zal ik als ik jou was maar ff de quickstart doorlezen. Zoals het er nu naar uitziet is het meer een topic voor W&G (het gaat tenslotte over clientside html). Als het volgens jou toch in PW zou horen geef je wel verekte weinig informatie (Hoe moeten wij nu weten hoe dat php-tje ongeveer werkt...)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.