Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Als eerste welkom, en mooi dat je ook meedoet.
Alleen zijn er zo wel erg veel topics over eccp, je kunt beter in een bestaand draadje verder gaan
bijvoorbeeld deze:
[topic=535796/1/50]
Alleen zijn er zo wel erg veel topics over eccp, je kunt beter in een bestaand draadje verder gaan
[topic=535796/1/50]
er zijn de laatste tijd wel veel mensen die klagen over een hoop it/s maar weinig wu's?
ligt dat er misschien aan dat het einde van het project in zicht komt
Verwijderd
Heb je wel op beide procs in ieder systeem iets lopen? In ieder geval WELKOM 
Geus..da was mij nou ook al opgevallen joh
Geus..da was mij nou ook al opgevallen joh
nee volgens mij moeten we zowieso alles door spitten toch,Op donderdag 27 juni 2002 14:46 schreef Marble het volgende:
er zijn de laatste tijd wel veel mensen die klagen over een hoop it/s maar weinig wu's?
om die punten te vinden.
Verwijderd
dit kan niet aangezien de client niets ophaald van een server, en dus weet de client niet hoever het project al isOp donderdag 27 juni 2002 14:46 schreef Marble het volgende:
dus is gewoon toeval
Verwijderd
Maar ik merk het ook, overal, op de een of andere vage manier... Misschien is het alleen met de nieuwste clients zo?
Verwijderd
als mijn netwerkverbinding openstaat, bedenk ik opeens, krijg ik ook geen DP's. haha één bij mij had er na 10.000.000.000 nog geen DP... daar zou ik vast wel 1000$ mee moeten winnen he? gem. zou dat zo'n 20 DP zijn...Op donderdag 27 juni 2002 14:41 schreef leothart het volgende:
Leuk joh,er staan vandaag een paar MP servers uit hun neus te eten.
nou...... nu niet meer.
3 x 560.000 berekeningen per seconde.
1 heeft er nu 2.750.000.000 berekeningen op zitten en nog niet 1 DP!!!! Dat kan een goeie worden.
Verwijderd
check je .log eens en zie dat ie continu dp's doorstuurt..Op donderdag 27 juni 2002 15:12 schreef JanMaster het volgende:
[..]
als mijn netwerkverbinding openstaat, bedenk ik opeens, krijg ik ook geen DP's. haha één bij mij had er na 10.000.000.000 nog geen DP... daar zou ik vast wel 1000$ mee moeten winnen he? gem. zou dat zo'n 20 DP zijn...
Verwijderd
Het gaat hier toch om unieke code's ??
Je verstuurd alleen maar je dp's en je haalt geen werk op.
Of heb ik het mis ?
Of heb ik het mis ?
Ik zit/zat op een gemiddelde van 1/ 386.538.461Op donderdag 27 juni 2002 15:12 schreef JanMaster het volgende:
[..]
als mijn netwerkverbinding openstaat, bedenk ik opeens, krijg ik ook geen DP's. haha één bij mij had er na 10.000.000.000 nog geen DP... daar zou ik vast wel 1000$ mee moeten winnen he? gem. zou dat zo'n 20 DP zijn...
Dat is dus goed voor de stats
Taal fouten inbegrepen ;)
Bij installatie is hij uniek. Ga je vervolgens je complete dir kopieren naar een andere PC (met dezelfde plist) dan is hij niet meer uniek en zal je (grootendeels) dupes gaan poepen.Op donderdag 27 juni 2002 22:34 schreef Glazenwassertje het volgende:
Het gaat hier toch om unieke code's ??
Of heb ik het mis ?
Dus installeer altijd de client en niet kopieer!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1