hoe klinken de technics SB-HTS250 speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16
zijn dit een beetje kwaliteit speakers voor de prijs van € 297,00 per set ?

ik vind deze wel interresant voor bij een technics home cinema receiver..

maar zijn technics speakers in het algemeen wat goed?

(kom nu niet smijten dat mission e.d. beter zijn want dat zit niet in mijn budget)

ik zit namelijk over dat setje boxen te denken in combi met de SA-DX950 receiver van technics, ik weet dat technics receivers over het algemeen best goed zijn maar over de speakers hoor ik weinig..

pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/technics/images/avreceivers_SADX950.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/technics/images/hifiluidsprekers_SBHTS250.jpg

de vraag is dus zijn dit goeie speakers of is dit troep? :P

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Techniscs is nooit echt beroemd geworden door zijn speakers (hoewel ze in het verleden best een paar interessante gemaakt hebben, maar dat waren wel uitzonderingen). In dit geval zou ik niet al te veer verwachten (kan ook niet echt 5 speakers voor dat geld). Je kan ook eens kijken luisteren naar een goedkoop Jamo setje (in deze prijsklasse).

[Cliche mode aan]
Zelf gaan luisteren! :)
[/cma]

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Ik ben van mening dat Technics nooit rommel heeft gemaakt , en deze luidsprekers zijn daar ook geen uitzondering op.
Ik denk dat dit setje kwalitatief gewoon best wel OK is, en er een leuk geluidje uit kan (zal?) komen.

Ga gewoon even luisteren, en als ze niet bevallen , neem je iets anders :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

conclusie: ga zelf luisteren. Speakers zijn persoonlijk. Dat staat ook in de forumpolicy.

Speakers koop je door ernaar te luisteren en naar anderen in dezelfde prijsklasse, niet door te vragen of een merk goed is...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.