Radeon 8500 + ECS K7S5A = crash

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Edit:
Dit is inmiddels een oud topic en mijn probleem van maanden terug is eindelijk opgelost door het aandrukken van de PSU kabel op het moederbord. Graag geen reacties met mogelijke oplossingen voor mijn probleem posten, aangezien we daar nix aan hebben nu het probleem al opgelost is
/edit

Heb voor een vriend het volgende systeem inelkaar gezet:
AMD Athlon XP 1700+
ECS K7S5A + LAN (rev 3.1)
Hercules Radeon 8500LE 64MB
256MB TwinMos DDR PC2100 CL2.5 geheugen
Maxtor D740X 40GB

Onboard sound heb ik nog niet geinstalleerd, wil eerst ff dit probleem oplossen:

Als ik 3D Mark 2001SE start en de benchmark laat uitvoeren, loopt ie van de eerste test de low-detail helemaal goed door. Lekker hoge snelheden, 130-160fps ben ik niet gewend van mn oude S3 kaartje of mn Kyro2 op een Duron 900.
Vervolgens wil ie met de tweede test beginnen en gaat het beeld op zwart, en is er niets anders te doen dan de reset inrammen.

SiS AGP Drivers: 1.10 (eerst zonder geprobeerd, crashte. Toen met: ook crashen)
Drivers: laatste van de hercules site.

[ Voor 17% gewijzigd door _JGC_ op 23-05-2003 22:00 ]

Verwijderd

mijn pa heeft dit mobo en het zuigt vreselijk (niet dat dit jou helpt ofzo)

• _JGC_
  • Nu online
Ik heb dat mobo ook en het zuigt dus niet. Als het zoog, zou ik dat in die 3 of 4 maanden dat ik em had wel gemerkt hebben.

Wat ik al geprobeerd heb:
- 100MHz FSB instellen, helpt nix
- AGP4X uitzetten, helpt nix
- AGP Aperture op 64MB, zal zo ff kijken

Edit:
AGP Aperture op 64MB hielp niets
geheugen ligt het ook niet aan, vervangen met 256MB PC133 uit mn Socket7 bord, zelfde probleem

Verwijderd

ik wou dat mobo ook kopen maar zoals ik nu hoor wil ik hem dan eigelijk niet meer

• _JGC_
  • Nu online
Op donderdag 27 juni 2002 13:33 schreef norud het volgende:
ik wou dat mobo ook kopen maar zoals ik nu hoor wil ik hem dan eigelijk niet meer
Slaat dat op?
Ik draai em zonder problemen met een Savage4, Savage2000, Kyro2, Radeon VE en Geforce2MX200, en omdat ie nu in de mist gaat met een Radeon8500LE is het ineens een slecht bord?

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 13:33 schreef norud het volgende:
wijs plan! ik zou voor een asus gaan! de a7v266 of de a7v333 prachtige mobo's zijn dat wel iets duurder maar dan heb je ook goede kwaliteit

Verwijderd

nou nee maar ik wou dan dat ecs bord kopen en een hercules 8500le maar alsnog koop ik hem want ze zijn lekker goedkoop ik prik er wel een geforce 2 gts op

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 13:37 schreef Jalla het volgende:

[..]

wijs plan! ik zou voor een asus gaan! de a7v266 of de a7v333 prachtige mobo's zijn dat wel iets duurder maar dan heb je ook goede kwaliteit
nee mij te duur ben nog maar 14 :D

Verwijderd

heb je trouwens al geprobeerd je bios te fleshen?

Verwijderd

Ik heb ook een K7S5A en een R8500 met bios 6.002 draait als een zonnetje, zo stabiel als een rots... En het ergste is dat hij wordt afgekraakt door iemand met een MSI moederboardje, da's nog wel het ergste *D

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

ik wil niet flamen ofzo, maar ik vind die ecs bordjes pokke dingen, altijd gekloot ermee.... ik koop alleen nog maar asus.... ook voor kennisen enzo....

niks

Verwijderd

altijd gekloot ermee....
Leg eens uit? Wat voor gekloot heb je er dan mee?

• _JGC_
  • Nu online
Zal zo ff die ECS flashen. Welk BIOS heb ik nodig voor die ATI? Tis een Hercules FDX 8500LE, als ik op de site van Hercules kijk, is er een BIOS update, maar het "serienummer" op de kaart komt niet overeen met die twee die op de Hercules site staan.

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

Op donderdag 27 juni 2002 13:49 schreef us1111 het volgende:

[..]

Leg eens uit? Wat voor gekloot heb je er dan mee?
conflicten, irq's enzo ik heb er 2 gebouwd, de eerste gaf alleen gekloot, werkt nu eindelijk met nieuweste bios, maar die andere was niets mis mee, maar was binnen 2 weken kapot, ik heb dus slechte ervaring met deze bordjes, dus daarom koop ik alleen nog maar asus. nog nooit problemen mee gehad.

niks

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

leg uit, Ga je nu de ECS flashen met een bios van Hercules voor een videokaart??

Gewoon die kiezen met de maan van je kaartje. Kan waarschijnlijk geen kwaad.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

de ECS K7S5A is waarschijnlijk het meest verkochte socket a mobo ter wereld...zo slecht zal het dus niet zijn...ik heb er ook al meerdere compu's mee gebouwd, zonder problemen...ik zou maar eens ff naar die radeon kijken...als er ergens brakke drivers voor zijn is het wel daarvoor....

• _JGC_
  • Nu online
ff uitleggen:
Ik wil zowel moederbord als videokaart flashen

ECS K7S5A gaat strax de 04/29 cheapobios in, die gebruik ik zelf ook zonder problemen
Hercules FDX 8500LE is wel een BIOS upgrade voor, maar daar staat uitdrukkelijk bij vermeld: "Only for serials xxxxxx and xxxxxxx", en laat de mijne dan net xxxxxxyyy zijn :(
Als ik zo zoek, zijn er ook mensen die een normaal retail ATI BIOS geflasht hebben in hun Hercules kaart?

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55
Had je met dit mobo kunnen verwachten: Had ook veel problemen met een kt266 mobo + Hercules radeon 8500le. Heb uiteindelijk een nieuw mobo, de asus a7v333 gekocht, en toen pas waren mijn problemen opgelost. Probeer er eens een andere videokaart in te zetten zou ik zeggen. Als ie dan wel werkt is er waarschijnlijk een conflict tussen gpu&mobo

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 20:42
Als die nummers van je kaart niet kloppen zou ik hem niet flashen, staat er niet voor niets bij.

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Bij mij had ik ook vastlopers tijdens 3DMark 2001. Ik kreeg toen een spontane reset en geen zwart scherm, het is dan ook maar de vraag of dit een oplossing voor jouw probleem is, maar het is het proberen waard.

Als je een USB muis hebt, probeer je muis dan via een converter (bij mij bijgeleverd) op je PS/2 ingang aan te sluiten.

Bij mij was het probleem toen opgelost.

• _JGC_
  • Nu online
Heb nu het cheapobios erin zitten, draait als een tierelier.
Heb nu die Omega qualitydriver geinstalleerd, die is al weer een stuk beter (dat ding krijgt het ook voorelkaar om mn beeldscherm op de juiste refresh aan te sturen, kunnen de hercules drivers niet).
Nog steeds crasht ie bij de game 1 high detail test, daarentegen draaien alle andere tests wel gewoon goed.
Volgens mij is mn 3DMark gewoon verkloot, aangezien ie net de nature test afbrak over een missend bestand :(

Edit:
Lijkt me een probleem met 3DMark: als er echt een probleem zou zijn, dan zouden Dragothic, Lobby en Nature het dus echt niet allemaal doen.

• _JGC_
  • Nu online
Woei, ben eruit: weer precies hetzelfde gesodemieter met Hercules als de vorige kaart die ik van ze had:

Hercules moet zonodig showen met een Orbje. Helaas voor Hercules kon een jaar terug zo'n Orbje een Kyro2 niet eens koel houden, en nu een ATI Radeon 8500 al helemaal niet.

Toen ik de coreclock van die ATI naar 225MHz zette, kreeg ik die crash nml NIET

Ofwel: nooit meer iets van Hercules, mag ik er WEER een eigen cooler op fabrieken :(

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 20:39

Gallus

Cheesy

Op donderdag 27 juni 2002 15:09 schreef _JGC_ het volgende:
Woei, ben eruit: weer precies hetzelfde gesodemieter met Hercules als de vorige kaart die ik van ze had:

Hercules moet zonodig showen met een Orbje. Helaas voor Hercules kon een jaar terug zo'n Orbje een Kyro2 niet eens koel houden, en nu een ATI Radeon 8500 al helemaal niet.

Toen ik de coreclock van die ATI naar 225MHz zette, kreeg ik die crash nml NIET

Ofwel: nooit meer iets van Hercules, mag ik er WEER een eigen cooler op fabrieken :(
Moraal van dit verhaal: de ECS K7S5A werkt gewoon perfect, zoals bij zoveel mensen. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

de ati kaarten van hercules zijn gewoon klote

zelf heb ik hier de club-3d 8500pro
en een k7s5a van ecs

en geen enkel probleem hier
en ja er zit een amd xp 1600+@1800+ op

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wel vaag hoor.. ik heb ook een hercules 8500LE en nooit vastlopers.. mn kasttemperatuur is altijd superhoog (30-35 graden ofzo icm cpu temp 55-60), maar nooit oververhittingsproblemen gehad. Misschien dat je toevallig een brak exemplaar hebt.. ik ben tenminste heel tevrden met mn hercules 8500

• Packardhell
  • Laatst online: 15-08 16:14
Op donderdag 27 juni 2002 20:34 schreef rick_h het volgende:
wel vaag hoor.. ik heb ook een hercules 8500LE en nooit vastlopers.. mn kasttemperatuur is altijd superhoog (30-35 graden ofzo icm cpu temp 55-60), maar nooit oververhittingsproblemen gehad. Misschien dat je toevallig een brak exemplaar hebt.. ik ben tenminste heel tevrden met mn hercules 8500
30 graden kasttemp is nie hoog hoor, en CPU temp valt ook 100% mee. En waarom iets wel bij de ene doet en niet bij de andere kan aan zoveel dingen liggen. Maar gek is het zeker niet, ook niet vaag. Eigenlijk is het de gewoonste zaak van de wereld, helaas.

Powered by KPN

Verwijderd

hmmmm raar maar alsnog koop is dat coole ecs mobo :D

• _JGC_
  • Nu online
Heb die PC afgeleverd, hebben een dik uur Medal of Honor gespeeld :)

Wat een coole kaart, met die getweakte quality drivers heb ik nog nooit zo mooi een spel gespeeld :)
Helaas had ie net zo goed een nvidia geval kunnen kopen, die 15" monitor die ie had was echt om te huilen op 1024x768 :(

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 20:39
ik heb precies hetzelfde probeem... is een andere koeling erop zetten echt de enige oplossing?

ik heb namelijk het idee dat het in de Direct3D gedeelte van de crivers zit...
want alles want ik in opengl draai gaat wel perfect en toepassingen in direct3d niet.
voorbeelden:

Unrealtournament: draait perfect
Quake 3: draait perfect

3Dmark2001: crasht voor het beginnen van de 2e test (game1 high detail) (krijg gekleurede verticale strepen)
Battlefield 1942: draait wel maar crasht op gegeven moment ook
Need for speed hot persuit 2: crash nar 5 seconden, krijg gekleurde verticale strepen

iemand nog een oplossing? het zal ergens in de opties voor D3D moeten zitten lijkt mij....

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

by mij crashed bf ook erg gauw met deze combo

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
hmz... ik wil misschien op de hcc dit mobo voor gein halen (gewoon, om mee te knutselen en later m'n duron voor een athlon xp vervangen).
heb alleen ook een radeon8500(pro) en als ik dit zo lees kan ik hem beter niet halen :?

heeft iemand het wel gewoon helemaal goed draaien?

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

Kijk mijn specs mijn pc gaat heel goed!!!!!!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

sharkzor schreef op 17 November 2002 @ 19:19:
hmz... ik wil misschien op de hcc dit mobo voor gein halen (gewoon, om mee te knutselen en later m'n duron voor een athlon xp vervangen).
heb alleen ook een radeon8500(pro) en als ik dit zo lees kan ik hem beter niet halen :?

heeft iemand het wel gewoon helemaal goed draaien?
hmmm, bij veel mensen draait ie wel lekker, ik heb nou al eenh een tijd ook al geen problemen gehad, maar ik weet niet precies hoe ik het nou opgelost heb..

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

sorry hoor maar ECS rulez, heb em nu een tijdje en NOOIT problemen gehad.......
stabiel, snel....... wat wil je nog meer?

Verwijderd

Ik heb ook een k7s5a en een powercolor 8500 pro en dit werkt perfect samen
lekkere cheap combo wat lekker presteerd

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 18:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

onok schreef op 16 November 2002 @ 22:13:
ik heb precies hetzelfde probeem... is een andere koeling erop zetten echt de enige oplossing?

ik heb namelijk het idee dat het in de Direct3D gedeelte van de crivers zit...
want alles want ik in opengl draai gaat wel perfect en toepassingen in direct3d niet.
voorbeelden:

Unrealtournament: draait perfect
Quake 3: draait perfect

3Dmark2001: crasht voor het beginnen van de 2e test (game1 high detail) (krijg gekleurede verticale strepen)
Battlefield 1942: draait wel maar crasht op gegeven moment ook
Need for speed hot persuit 2: crash nar 5 seconden, krijg gekleurde verticale strepen

iemand nog een oplossing? het zal ergens in de opties voor D3D moeten zitten lijkt mij....
al eens geprobeerd om DirectX opnieuw te installen...??? 8)7 Probeer anders eens met een andere kaart, en kijk of je D3D apps het dan WEL doen... Doen ze het niet, ligt het aan je windhoos of aan directx, anders zou ik eens kijken voor nieuwe drivers of in het ergste geval een nieuwe kaart.... :)

Launching containers into space

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14
jammer dat het een ecs is, misschien had het zin gehad de videokaart wat meer vuur te geven ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

DKasemier schreef op 17 november 2002 @ 23:55:
jammer dat het een ecs is, misschien had het zin gehad de videokaart wat meer vuur te geven ;)
hmm, laat ook maar

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

handig voor de topicstarter: http://www.xcl-clan.com/download2.php3?fileid=61

Hierop vind je het flashtooltje voor de Radeon van John Hoek waarmee je zonder problemen je LE bios kan vervangen door een standaard bios. Moet je wel natuurlijk eerst je koeler vervangen :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

echt brak: die hercules radeon LE, bij mij werkt hij wel goed gelukkig maar!
maar we waren op de hcc en hadden er 4 gekocht 1 die van mij deed het zonder problemen.(@msi kt7ultra333 + amd xp 2000+) de 2e die deed vaag omdat de nividia drivers nog geinstaleerd waren.(vaag moederbord met intel pentium 1,6) de 3e kreeg net zoals velen van jullie vertikale strepen. dat probleem hebben we opgelost met de voeding te vervangen. wel vaag trouwens want ze waren allebij 300 watt. maar de voltages bleken anders te zijn. nadat we de voeding er in hebben gezet bleef hij stabiel in alle games.(@ msi kt7turbo pro2 ofzo en amd xp 1800+) de 4e krijgt een zwart beeld als we in windows komen en dat probleem blijft voor mij een raadsel (msi kt7 turbo amd 800) ik heb alles al geflashd enzo ook geprobeerd in mijn pc en daar deed hij het wel goed dus ligt niet aan de kaart.

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10-2025
Het zou eventueel aan je voeding kunnen liggen, die andere kaarten die je erin hebt gehad verbruiken een stuk minder stroom.
Als jij je gpu terugklokt dan wordt ie stabieler en gaat ie minder stroom verbruiken.
Als je em beter koelt wordt ie ook stabieler (duh :P )

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 00:44:
echt brak: die hercules radeon LE, bij mij werkt hij wel goed gelukkig maar!
maar we waren op de hcc en hadden er 4 gekocht 1 die van mij deed het zonder problemen.(@msi kt7ultra333 + amd xp 2000+) de 2e die deed vaag omdat de nividia drivers nog geinstaleerd waren.(vaag moederbord met intel pentium 1,6) de 3e kreeg net zoals velen van jullie vertikale strepen. dat probleem hebben we opgelost met de voeding te vervangen. wel vaag trouwens want ze waren allebij 300 watt. maar de voltages bleken anders te zijn. nadat we de voeding er in hebben gezet bleef hij stabiel in alle games.(@ msi kt7turbo pro2 ofzo en amd xp 1800+) de 4e krijgt een zwart beeld als we in windows komen en dat probleem blijft voor mij een raadsel (msi kt7 turbo amd 800) ik heb alles al geflashd enzo ook geprobeerd in mijn pc en daar deed hij het wel goed dus ligt niet aan de kaart.
lees eerst eerder geposte berichten want ik zeg net in de vorige post dat het aan de voeding kan liggen ga je het herhalen. dat is nergens voornodig of wil je een papagaai spelen?

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Ik heb een ECS K7S5A (zonder LAN), met XP2000+ en Ati 8500 en bij mij geen crashes hoor :?
Ligt dus in ieder geval niet aan een vermeende incompatibiliteit tussen K7S5A en Radeon8500. Hoewel.... ik heb wel last van iets anders:

ik krijg op mijn secundaire monitor die aan de DVI-uitgang hangt (aangesloten met converter) zwevende lijnen, net alsof iets het beeld stoort. Als ik op de primaire monitor een 3D applicatie draai, dan wordt het veel erger. Als ik niets doe, dan is het meestal niet zo erg.

Ook als ik bijvoorbeeld winamp in de achtergrond draai, dan krijg ik van die zwevende horizontale lijnen. Het ligt niet aan de monitor, want als ik de kabels verwissel, dan krijgt de andere monitor er dus last van.

Als ik een venster snel heen-en-weer sleep op de primaire monitor, dan krijg ik op de secundaire monitor (op de DVI) last van de zwevende lijnen. Ik heb twee CTX PR960F (19") monitoren beide in 1152x864(100Hz)

De kaart is ook niet overclocked...
enig idee :?
Het zou de converter kunnen zijn, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk. Monitoren een stukje uit elkaar plaatsen/metaal ertussen helpt ook niet.

[ Voor 122% gewijzigd door T.T. op 25-12-2002 01:35 ]

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hier heb ik ook een K7S5A + 2000+ + Hercules 8500LE draaien zonder probs (zie homepage for specs)

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 08:26
Ik heb een k7s5a met 2000+ en radeon 7500 all in wonder en die komt ook 3dmark niet door. Het vreemde is dat als ik de cpu vervang door een tb 1ghz dat alles prima loopt zonder vastlopers. Heb wat gezocht en schijnt dat de k7s5a wel eens moeite heeft (niet altijd...) om op 133fsb te lopen. Dat zou bij mij alles verklaren en inderdaad als ik de 2000+ op 100fsb zet gaat alles prima. Wel zonde van de cpu.

• _JGC_
  • Nu online
Schop :P

Krijg ik net foon van iemand die dezelfde combinatie bij me gekocht heeft destijds: precies hetzelfde probleem :P

ECS K7S5A
AMD AThlon XP 1800+
Hercules 8500LE
CodeGen 300W voeding
WinXP SP1
DX9

het heeft vroeger wel gewoon goed gewerkt, en hij heeft dingen als drivers upgraden al geprobeerd. Misschien dat de SiS AGP drivers nog uitkomst kunnen bieden, maar dit is iets wat ik heel erg vreemd vind.

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10-2025
Schop die codegen voeding eruit, die zijn echt heel erg slecht.

En ik zou dr maar een beetje haast bij maken ook, als die voeding kapot gaat heb je dikke kans dat je mobo ook meegaat.

(ik heb ervaring met die voedingen)

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik me vergis, maar volgens mij zijn dat die voedingen die in die rainbow kasten zit.

[ Voor 95% gewijzigd door bobo1on1 op 20-05-2003 21:44 ]

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• _JGC_
  • Nu online
Heb nooit problemen met Codegen voedingen gehad. Draai hier verscheidene systemen met codegen voedingen, het maakt niets uit wat je erin stopt: het werkt gewoon. Waarom zou een ATI 8500LE op een K7S5A niet kunnen werken met een codegen 300W voeding, terwijl een Geforce4 Ti4600 dat wel kan met dezelfde hardware?

• _JGC_
  • Nu online
Heb het probleem eindelijk opgelost (YAY!)

Het was idd die kutPSU. Blijkbaar heeft codegen een tijdje hele brakke PSUs zitten maken, deze twee stuks komen nml uit hetzelfde type kast, in dezelfde maand gekocht. Zoekend op internet kwam ik ook veel vaker het "Vertical lines of death" tegen. Bijna iedereen had of een mobo wat gewoon door designfouten niet genoeg stroom naar het AGP slot kon sturen, of een CodeGen PSU tussen de 300W en de 350W.

heb er nu een 230W ADT PSU ingezet, ding maakt nogal wat herrie, maar dat systeem draait als een tierelier met zo'n zwakke PSU. Lijkt me duidelijk dat die Codegen PSU een beetje veel brak is (geworden) :P

Edit:
Die 230W PSU had toch wat lage 3.3V en 5.0V waarden, waarden waar je amper een K6 mee zou kunnen voeden :P
Heb die Codegen er weer ingedrukt, ditmaal extra stevig de PSU stekker in het mobo gedrukt. Wat denk je? Ding doet het gewoon nu :)

[ Voor 18% gewijzigd door _JGC_ op 23-05-2003 21:59 ]

Pagina: 1