is het mogelijk om met zo'n afstandbediening + printplaatje waar je normaal gesproken een elektrisch hek mee opent je pc op te starten??? dat ding heeft een bereik van 25 meter dus zou wel erg
8-)zijn als dat zou werken, ik zal als ik thuis ben *zit nu op werk* wel ff een pic posten in dit topic van het printplaatje
Hier is al een topic over, ik zal em wel ff zoeken...
[edit]
gevonden! [topic=532284/1/25]
[edit]
M'n Oma is een site aan het haken.
damn ik zit echt niet op te letten vandaag met posten bijna officiele waarschuwing netOp donderdag 27 juni 2002 12:59 schreef NielsNL het volgende:
Hier is al een topic over, ik zal em wel ff zoeken...
[edit]
Tuurlijk kan dat... 
Gewoon ff het relais wat normaal je hek schakeld parralel op je powerswitch setten... en klaar is kees..
Gewoon ff het relais wat normaal je hek schakeld parralel op je powerswitch setten... en klaar is kees..
Wel een vet idee, zit je op de fiets, *klik* pc aan, kan je der zo achter kruipen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Of je laat gewoon altijd je pc aan
Just like me
en dan nog een koetje er op en dan doet ie ook nog wat nuttigs als je er niet bent
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
koetje?Op donderdag 27 juni 2002 15:28 schreef DAlchemist het volgende:
en dan nog een koetje er op en dan doet ie ook nog wat nuttigs als je er niet bent
Je kent ze wel: Wit met zwart, lopen doorgaans in een wei en roepen niet veel meer als boeeeeOp donderdag 27 juni 2002 16:35 schreef Phant0m het volgende:
[..]
koetje?
Zoiets:
Eigenaar van domoticavergelijken.info
daar het ie wat aan.Op donderdag 27 juni 2002 19:35 schreef MidnightMotion het volgende:
[..]
Je kent ze wel: Wit met zwart, lopen doorgaans in een wei en roepen niet veel meer als boeeee
Zoiets:
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/5
Zo en nu wel joinen he
kijken kijken..en dan pas kopen ehhhmm, nieuw topic startenOp donderdag 27 juni 2002 13:20 schreef Phant0m het volgende:
[..]
damn ik zit echt niet op te letten vandaag met posten bijna officiele waarschuwing net
Pagina: 1