Toon posts:

[JK2] SW Jedi Knight 2 geluid vaak ineens zacht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu een tijdje JK2 maar ik merk steeds dat het (stem)geluid ineens heel zacht gaat. Het lijkt wel alsof het een soort stereo of suround is die niet goed werkt?

Het heeft niets met die volume knopjes in de config te maken.

Iemand een idee? Zie ook niets op google en lucasarts site ;(

Verwijderd

Volgens mij ligt het aan het geluidssyteem wat in dit spel gebruikt wordt.Ik heb dit bij Return To Castle Wolvenstein en nog een paar andere Q3engine-powered games ook.Waarschijnlijk niks aan te doen!:(

Verwijderd

Topicstarter
verdorie nou heb ik het met warcraft III dus ook :(

alleen de stem geluiden faden steeds weg :?

Verwijderd

Misschien ff nieuwe drivers voor je soundcard halen?

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Wacraft III heb ik ook wel beetje last van maar dat is op de p.c die op mijn kamer staat (600mhz).

Op mijn 2ghz heb ik nerges last van..

Ik denk eingelijk dat boven mijn koptelefoon kaduk is :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Misschien staat je geluidinstellingen op EAX? zonder dat je EAX hebt? Kijk ook in spellen of je 3d geluid uit staat.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik heb ook zoiets, maar dan het beluid van de cut-scene's .. en juist dat is vet balen, want 'k had net die stoere Tiefighter gevechten met dat schip van Galak en dan hoor je bijna nix .. :'(

Ook is het intro-logo vrij normaal, maar als je dan je savegame laadt, dan schrik je je ineens rot, zovéél luider is dat dan!!

.. maar ik heb dus wel een SBLive en heb EAX dus ingeschakeld en in-game werkt dat SUPERB, geweldige surround FX !! :Y) .. maar bij de volume instellingen heb ik nog niet verschil kunnen constateren betreffende de cut-scene's, dat zijn ook gewoon een soort filmpjes, MPEG denkik .. maar verder kom ik daar niet mee ;(

iemand een idee? :?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Pagina: 1