Wel of geen frontpage extensies / Apache / Win32

Pagina: 1
Acties:

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Situatie:

Server van bedrijf, in mijn beheer. Primair voor eigen gebruik, maar draaien ook een paar sites van klanten op.

Server is Windows 2000 Pro. Draait verder PHP4 en MySQL.
Ding draait inmiddels ruim een half jaar prima, maar dat ff terzijde.

Echter, een van de klanten loopt nu aardig te drammen over frontpage extensies. Zijn page wordt geheel gemaakt met frontpage. Ook de nieuwe site wordt door een professioneel bedrijf (:?) geheel gemaakt in Frontpage.

Maw: Hij wil dus frontpage ondersteuning op de server.

Ik zelf heb er eigenlijk niet zo'n zin in. Ten 1e krijg ik frontpage extensies niet zo 123 onder apache aan de gang, ten 2e heb ik het niet zo op de "security" hiervan.
Daarnaast vind ik frontpage persoonlijk iets voor beginners, daarom vind ik PHP/MySQL een veel betere oplossing, iig een stuk professioneler.

Anyway: Hoe zit het nu exact hiermee?
Zal ik de moeite en ellende nemen om frontpage extensies te installeren? Of is dit niet slim/onmogelijk, ook vanuit security gezien?
Ten 2e: HOE de hell installeer ik die fp exensies? Implementatie in apache heb ik wel een doc voor gegoogled, maar ik kan de fp exensies zelf niet installleren, want IIS draait niet (duh)

btw: Het is niet ter sprake geweest dat er frontpage extensies op de server zijn/komen bij het pakket.
Alleen gezegd: Eventuele extra's zijn mogelijk, alleen indien dit normaal werkbaar te krijgen is, en geen gevaar voor de veiligheid vormt.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
^