Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[o2 (telfort)] duur van abo en overzicht

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 22:50

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ik vroeg me dus af hoelang mijn abo nog loopt.. ik ben al 5 jaar lid ofzo daar... en ze bellen me nooit om mijn abo te verlengen enz... gaat altijd vanzelf.. terwijl volgens mij bij andere providers dit wel het geval is. dus dat vind ik een beetje stom.

nu is de wachttijd 10 min bij klantenservice.. kun je die gegevens hoelang je abo duurt enzo , nergens op internet opvragen??? zou wel handig zijn... ok dat je al kunt zien hoeveel je al gebeld hebt enzo die maand, een soort tussenstand...

en als dat niet kan bij 02, kan dat wel bij andere providers?

Verwijderd

je kunt toch gewoon naar 02 bellen en zeggen dat je je abbo op wilt zeggen? heb ik gedaan want o2 is niet zo very good :)

en je kunt dat niet op internet zien meen ik..

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 22:50

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
dat vind ik jammer

en ik wil het niet opzeggen.... wil gewoon weten wanneer het afloopt zodat ik het kan opzeggen en nieuwe kan pakken zodat ik nieuwe tel goedkoop krijg of zoiets :)

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 13:13 schreef HenkS het volgende:
dat vind ik jammer

en ik wil het niet opzeggen.... wil gewoon weten wanneer het afloopt zodat ik het kan opzeggen en nieuwe kan pakken zodat ik nieuwe tel goedkoop krijg of zoiets :)
hmmz... bellen naar 02 service desk??

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 27 juni 2002 12:32 schreef HenkS het volgende:
ik vroeg me dus af hoelang mijn abo nog loopt.. ik ben al 5 jaar lid ofzo daar... en ze bellen me nooit om mijn abo te verlengen enz... gaat altijd vanzelf.. terwijl volgens mij bij andere providers dit wel het geval is. dus dat vind ik een beetje stom.
lol, abo verlengen vanzelf? Hoe kom je daar nou weer bij?

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
volgens mij loopt je abonnement gewoon door, bij het afsluiten ben je alleen een minimum tijd van 1 of 2 jaar aangegaan. daarna kan je het volgens mij gewoon op elk moment stopzetten.

Verwijderd

ja zoiets d8 ik ook :D dat bedoelde ik ook te zeggen :)
Pagina: 1