Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Ik denk niet dat dat in NOS thuishoort.
Misschien in SG als de FAQ dat toelaat...
Misschien in SG als de FAQ dat toelaat...
https://fgheysels.github.io/
Je kunt het in ieder geval in je sig zetten; ik denk niet dat je er een topic over mag openen
Zo dan... En nu als een gek gaan posten 
Ik vond het ook niet echt een thuishoren in NOS, maar ik wil een stageplek in die hoek, dus vandaar.
Ik had al in de faq gekeken, maar idd niet echt een antwoord gevonden, daarom vroeg ik het hier.
Ik vond het ook niet echt een thuishoren in NOS, maar ik wil een stageplek in die hoek, dus vandaar.
Ik had al in de faq gekeken, maar idd niet echt een antwoord gevonden, daarom vroeg ik het hier.
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Zet er in je sig dan wel even bij wat voor soort stageplaats je wilt. Ik weet er nog wel een paar als je bouwkunde of radiologie gedaan hebt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat is wel een goeie ja... Dom vergeten
Pagina: 1