Toon posts:

Lekker knutselen met een klosje garen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah, ik moest toch ook maar eens mijn Asus 7100/t gaan overclocken maar dan moest ik wel eerst even actieve koeling hebben op mijn kaartje :)

Zo gezegd zo gedaan; van zolder wat "oude" computers opengesloopt en na wat wikken en wegen vond ik dat een socket7 koelertje het beste paste.

Nou had ik geen schroefjes die én lang genoeg én dun genoeg waren dus heb ik heb met - jawel - een paar draadjes uit mijn moeders naaidoos op me core geknoopt! :P

Zit best wel heel goed vast en doordat de draadjes door de koelribben lopen kan het ook niet gaan schuiven.

Maaaaar nu kan ik met mijn Asus Tweak Utility maar tot 185/182 en dat is natuurlijk te weining. Mijn geheugen wordt amper handwarm en mijn koelertje doet op dit moment braaf zijn werk.

200/200 is toch wel het minst wat ik wil halen.

Maar hoe?

T.i.a.

Verwijderd

Overklokken kan met Powerstrip en GeForce Tweak Utility, of als je
de Detonator drivers van Nvidia gebruikt met de Coolbits reg. patch.

die proggies kun je <a href="http://www.3dfiles.com">hier</a href> vinden

Verwijderd

Topicstarter
Thnx :)

Het werkt allemaal prima: alleen met 3dmark liep hij vast met me Gf2MX geheugen op 200Mhz :(

Ik heb net met Core/Geheugen op standaard ff getest en ik haal 3700 3DMarks op een Celeron600 + Asus 7100/t (allebei standaard geclocked) en 128mb geheugen.

Volgens mij is dat best netjes. Strax even benchmarken op 600@900 en me MX op 200/190 ofzo
:)