Toon posts:

Full Race Topic. [ervaringen]

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie weten komen er aardig veel racegames uit. Zowel op de PC als op andere consoles.
Nu vraag ik me af of hier mensen zijn die een full race rijden. Ik doe het niet vaak maar ik moet zeggen dat het heel goed voel als je een race helemaal hebt uitgereden.

Ervaring: Ik racde een keer met een vriend van me op de playstation. Het was een nascar spel. Ik weet niet precies welke. We speelde het in een splitscreen maar het leuke was dat de computer ook mee racde. we hadden ook allebei een biddon met een heel lange riet zodat we onder het racen wat konden drinken. De race duurde zo'n 2 uur. Dus je zit 2 uur lang helemaal geconcentreerd te racen en op een hoog tempo ook natuurlijk.
Maar na de race (die ik als 2 eindigte) kreeg ik zo'n raar gevoel van: "WOW dat was gaaf"

Heeft iemand weleens een full race gereden?
En wat vond jij ervan?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
ja, met 3 man de 24 uur van Lemans gereden >:)
daar wordt je echt super gaar van :P

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Ik rij 1x per 2 weken de f1 race die volgt vast uit. Vorige race reedt ik met JP montoya in GP4 en met nog 4 rondes te gaan kreeg ik een suspension failure, gevolgt door een pitstop, gevolgt door van de baan gerost te worden door jos. :7

Dus 100% is soms wel leuk, maar soms ook niet.. :D

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:45

Raimond613

Simracer

ik rijd met de GP series altijd volledige seizoenen, en dan alles op de volle lengte (practice, qual & race).
vooral de races op monaco of rgenraces zijn heel zwaar, aan het einde heb ik overal pijn maar het geeft wel een heel voldaan gevoel, vooral als je op het podium staat :)

iracing profile

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik ga het wel een keer proberen :)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik rij bijna nooit races, alleen maar time trial *D Ik erger me meestal toch alleen maar aan de slechte AI in veel racegames |:(

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 11:51 schreef Crash-Override het volgende:
ja, met 3 man de 24 uur van Lemans gereden >:)
daar wordt je echt super gaar van :P
JIj met 3 man?

Ik heb het met 2 man gedaan. En ik mocht de hele nacht alleen rijden :(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 12:11 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

JIj met 3 man?

Hahahahhaha
Das balen. De nacht is echt moeilijk rijden.

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 12:13 schreef Apehaar het volgende:

[..]

Hahahahhaha
Das balen. De nacht is echt moeilijk rijden.
Bij lemans is het zo dat als je op Pro rijd je nog makkelijk kan winnen. Ik zat in een BMW dus dat was helemaal makkelijk. We reden lekker rustig aan ging lekker makkelijk.

We waren echt precies om 16:00 begonnen. Was erg leuk ga ik deze zomer denk weer doen. Alleen ff kijken of er nog een rijder bij kan komen. met 2 man is wel erg vermoeiend.

• Crash
Op donderdag 27 juni 2002 12:11 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

JIj met 3 man?

met zijn 3en ja,
elkaar afgewisseld, en om de zoveel tijd rijden
was wel lachen, maar wel vermoeiend :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27

Fuelke

Forza Ferrari

Hmm, ik had het vage probleem dat de full race in "Le Mans 24 Hours" langer dan 24H duurde :( In GP2 heb ik regelmatig de 100% van de race afgelegd en met de allereerste NASCAR Racing heb ik ook wel al eens 500 ronden aan 1 stuk gereden.

Binnenkort zal ik allicht 100% races gaan rijden in NASCAR Racing 2002 Season :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 16:49 schreef Fuelke het volgende:
Hmm, ik had het vage probleem dat de full race in "Le Mans 24 Hours" langer dan 24H duurde :( In GP2 heb ik regelmatig de 100% van de race afgelegd en met de allereerste NASCAR Racing heb ik ook wel al eens 500 ronden aan 1 stuk gereden.

Binnenkort zal ik allicht 100% races gaan rijden in NASCAR Racing 2002 Season :)
Ik heb ook ooit een keer Nascar 2002 een full race gereden. Ik had wel twee dagen last van mijn rechter schouder :D Keep on turning left :)

En bij gp2/3/3-2000/4 heb ik ook regelmatig een full season gedaan op 100%

Verwijderd

Topicstarter
Op den duur na een nascar race liep je met je hoofd naar links geknikt van de computer vandaan.

Verwijderd

nog nooit gedaan, ook nog nooit over gedacht eigenlijk. Op zich lijkt 't me wel grappig om eens te doen (alleen Le Mans, is echt voor gekken) ;) :+

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Lijkt me idd wel cool om met eens een full race te doen zeker met F1 ofzo!! :p

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:53
IK heb ooit met een maat van mij Nascar op vol gespeeld met ( TEGEN) elkaar.

Dat is echt zweten als er weer eens wat is gebeurd op de baan :(

Of je rijd 2 en halve ronden voor en dan 10 ronden voor tijd een klapband krijgen of er tegen aan zitten . :(

Nee daar ga je behoorlijk van zweten ..

Maar wel leuk als het er opzit dan heb je zo iets van YES I GOT HIM . >:)

En met SBK 2000 is ook wel leuk met elkaar rijden .....

Zeker als je steeds met elkaar, van de baan af gerost wordt door een NPR :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:02
Gister nog een Endurance met Gran Turismo III gedaan. Tis "maar" 2 uur, maar ik was wel finaal gaar. Niks aan imho :(

Flickr | Lego collectie

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 18:09 schreef TAG_Speedy het volgende:
Gister nog een Endurance met Gran Turismo III gedaan. Tis "maar" 2 uur, maar ik was wel finaal gaar. Niks aan imho :(
Ja die Endurance races bij Gran Turismo is zo slopend omdat je met zo'n controller rijdt. Dan krijg je gewoon last van je duim :(

Op de pc heb ik een stuur dus dan is het een stuk minder vermoeiend en ook erg leuk zo'n lemans race

Verwijderd

Ik heb alleen de GPx serie op 100% lengtes gereden. Het eerste volledige seizoen op 100% was met GP2 in de wagen van Jaques Villeneuve. De laatste was met GP3 in de wagen van Verstappen. Daarna heb ik het niet meer gedaan. Ik heb er gelukkig ook nooit last van gehad, van zere spieren ofzo :)

Verwijderd

Elke 2 weken racen we een volledig race in competitie verband op www.gpchampionship.com Dit gebeurt vooralsnog met GP3-2000 en wellicht volgend seizoen met GP4.

Als je eenmaal een 100% race hebt gereden tot aan de finsh wil je noooooit meer wat anders *D

• Crash
Op donderdag 27 juni 2002 17:16 schreef Vision het volgende:
nog nooit gedaan, ook nog nooit over gedacht eigenlijk. Op zich lijkt 't me wel grappig om eens te doen (alleen Le Mans, is echt voor gekken) ;) :+
ik dank u :P
wist eigenlijk al langer dat ik gek was

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ja ben met Gp3 nu in Canada.. heel seizoen op 100%. :)

Ben er mee begonnen met Gp1 (F1GP) met een 100% race op Australia.. die ik nog gewonnen had ook. Met Gp2 heb ik nooit 100% races gereden eigenlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik rij zovaak endurances met GT3, die soms zelfs langer dan 2 uur duren... Wordt er meestal gewoon schijtziek van, niks "gaaf gevoel".

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Full Race...

Ik heb dat lang geprobeerd met Nascar 2 (en later ook met deel 3, 4 en 2002).

Maar het verveelt niet alleen snel (goh wat zou er op TV zijn), maar het is ook nog een superfrustrerend als je de schade op realistisch hebt (en als je een beetje lef hebt, heb je dat natuurlijk).

1 stuurfout en dan heb je weer drie kwartier verprutst. Ik heb dan wel zo ongeveer al mijn concentratie verloren, en dan rijd ik gewoon in de muur.

Fullrace sux dus.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

neh full races zijn gaaaaaff, maar om het alleen te doen is het wel beetje saai..
maar 24 uurs races lijken me ook wel gaaf. en dan uiteraard rijders wissel erbij.. :z wel ideetje voor een LAN, kan het ook multyplay ?? :7

jep

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Op donderdag 27 juni 2002 22:16 schreef GIAS het volgende:
neh full races zijn gaaaaaff, maar om het alleen te doen is het wel beetje saai..
maar 24 uurs races lijken me ook wel gaaf. en dan uiteraard rijders wissel erbij.. :z wel ideetje voor een LAN, kan het ook multyplay ?? :7
LeMans 24 uur.. alleen rijden..
ben er eens aan begonnen.. 10 uurtjes.. ik was kapot.. auto maar in de vangrail gehangen :+

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 22:22 schreef AngelDust het volgende:

[..]

LeMans 24 uur.. alleen rijden..
ben er eens aan begonnen.. 10 uurtjes.. ik was kapot.. auto maar in de vangrail gehangen :+
IK heb 8 uur s'nachts gereden. Wordt die andere gast wakker hij heel verbaasd "hey rij je nog?" Volgende keer maar beter regelen dat ik ook kan slapen ik was echt vet moe hierna.

Maar is wel echt vet leuk :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat lemans racen valt echt tegen als je dat een aantal uren doet.

• Crash
Op vrijdag 28 juni 2002 09:01 schreef Apehaar het volgende:
Dat lemans racen valt echt tegen als je dat een aantal uren doet.
gewoon op tijd afwisselen met elkaar :)

Verwijderd

Ik speel de gp serie altijd op full race. Omdat je anders je pitsstop strategie niet kan bedenken :)

Verwijderd

speelde GP altijd in Full Race

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik heb zelf best wel een &*#$%-hekel aan die endurance races van gt3 ik heb er 1 gehaald zodat ik een f1 had.
Eigenlijk heeft mijn vriendin hem voor 60% gehaald met een suzuki escudo

Het lijkt me wel superleuk om de 24 uur van lemans te doen met een paar vrienden.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 16:55 schreef GeJe het volgende:
Ik heb zelf best wel een &*#$%-hekel aan die endurance races van gt3 ik heb er 1 gehaald zodat ik een f1 had.
Eigenlijk heeft mijn vriendin hem voor 60% gehaald met een suzuki escudo

Het lijkt me wel superleuk om de 24 uur van lemans te doen met een paar vrienden.
Moet je echt een keer proberen. Is echt zo leuk om te doen.

Maar een andere vraag:
Wat is nou de nieuwste Le Mans? Ik had iest gezien dat Le Mans 24 Hours 2002 hete. Maar ik kan die nergens vinden. Bestaat die wel?

Pagina: 1