DAT Helse windows xp

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 10:14

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Topicstarter
Ik heb zojuist win xp(professional) op mijn pctje gezet maar ik heb nog al wat probleempjes

1 hij Start vaak in een te lagere resolutie op, dan dat ik (1024*786) in stel en dat op 60 herz terwijl ik op lagere 120 herz aankan.
2 GTAIII spoort helemaal niet: alle text en menustrukturen bestaan uit grote blokken. en de gehele 3d weergave van het spel is niet goed.
3 hij detecteerd mijn ctx pr705 als standaard monitor en daar valt ook nix aan te veranderen ook niet met mijn installatie diskettetje.
3 Als ergste en misschien de oorzaak van de 1e 2 problemen, installeerd hij de detonator drivers van mij gf2 titanium niet goed allereerst dacht hij al dat er een gts in zat, maar dat heb ik verholpen door mn oude drivers er op te zetten. maar nu installeert hij ze wel maar dan krijg ik deze melding: "Setup kan installatie niet uitvoeren (0x80040707)" hij gaat tot 100% en dan gebeurd er dat, in mijn beeldscherm instellingen geeft hij wel aan dat de 29.42 detonator drivers er op staan.
4 en ook spellen zijn niet hoger dan 60 herz te krijgen maar ik geloof dat daar een patch voor was weet iemand die link?

voorderest functioneerd hij wel aardig :7 weet iemand de bevrijdende oplossing voor mij?

Verwijderd

Die standaard monitor en die lage herz staat met elkaar in verbinding!, Ga naar je fabrikant van je beeldscherm en download de inf files

Verwijderd

Daarna ga je eens naar je videokaart kijken en dan kom je met de faq al iets verder den ik

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.