Toon posts:

Bestaan er PCMCIA Firewire kaartjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan die, en hoe duur zijn ze ongeveer? Bij pricewatch heb ik er nog geen gezien.
Ik wil een MAC Ipod op mijn laptop aan gaan sluiten...

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

MBV

Die bestaan zeker, ik kijk nu naar een sitecom pcmcia firewire kit voor €129,- bij paradigit.

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 18:21
Zoek bij google op PCMCIA en Firewire levert al een hoop resultaten op...
Ik heb even snel gekeken en heb er een gezien voor ongeveer $80,-

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ja, die bestaan wel degelijk (dat had je gisteren ook in de klas ff kunnen vragen ) Volgende keer beter zoeken voor je post Tim! ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrr Sjon!
Ik ben net bij de mediamarkt geweest, die dingen kosten daar 69 euro, van dynalink :9~

De IPOD hadden ze helaas niet... snik.
Maar die zou 550 euro kosten, en volgens mij gaat Timmy DAT er niet voor betalen...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ken wel iemand die jou zijn IPod wel wil laten voelen, en ervan overtuigd is dat je hem dan alsnog wel wilt kopen... ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Is dat toevallig niet die collega van ons ;-)...
... nooit geweten dat ik een collega had die een iPOD had, ik wilde de eerste zijn bij ons bedrijfje (nee ik noem geen namen)... dat valt me dan weer tegen...

Verwijderd

Topicstarter
jongens/meisjes en andere slachtige modjes...
Deze topic kan worden geslössen...
Pagina: 1