• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik weet dat het mogelijk is dat je eigen programmatjes in je 6310 kan zetten en nu vroeg ik me af of er een programma tje is gemaakt waarmee je kan chatten via bluetooth??

iemand?

thx

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik denk wel dat dit mogelijk is, zelf heb ik ook al een paar JAVA progjes op mijn 6310i gezet, en dat werkt prima. Allerlei functies binnen de telefoon kunnen ook gebruikt worden. Nou denk ik dat als je nog heel ff wacht er wel meer programmaatjes zullen komen voor telefoons.

Deze dingen worden "MIDLETS" genoemd, en een goeie site (ik weet niet of ik het ff mag zeggen anders haalt een MOD het wel weer weg) is MIDLETcentral

maar daar hebbik nog geen progjes gezien icm Bluetooth :'(

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:22
Op donderdag 27 juni 2002 16:26 schreef Skate2000 het volgende:
Ik denk wel dat dit mogelijk is, zelf heb ik ook al een paar JAVA progjes op mijn 6310i gezet, en dat werkt prima. Allerlei functies binnen de telefoon kunnen ook gebruikt worden. Nou denk ik dat als je nog heel ff wacht er wel meer programmaatjes zullen komen voor telefoons.
Welke proggies werken bij jou? Bijna niets dat ik download werkt. (zowel op de door jou genoemde site als op anderen). Denk trouwens niet dat het een illigale site is aangezien er allemaal shareware en freeware midlets opstaan.
Het enige dat bij mij werkte was een nokia phone analyser.

no animals were harmed during the production of this message