Toon posts:

Vraagje over webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een webcam en zou daar graag wat meer informatie over ontvangen.
Het volgende is namelijk het geval.
Ik wil de webcam gaan gebruiken om met familie in canada te communiceren, dus mijn vraag is nu wat is een goeie webcam daarvoor ( met microfoon)? En wat zijn de evt kosten
Verder evt om foto's mee te maken

Ik heb een pentium III, met besturingprogramma windows 98 (evt binnen een jaar een nieuwe pc met XP) en een USB poort aanwezig.

Ik hoop dat u mij hier wat informatie over kan verschaffen.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Pilske

Pilske63@hotmail.com

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 12:11

M14

Je kunt de 'Philips ToCam Pro' kopen. Het ding haalt 60 fps (weet zo niet op welke resolutie, maar op 640 x 480 haalt ie 15 fps).

Belangrijker is dat je een goede internetverbinding hebt. Ik heb zelf zo'n logitech (30fps). Ik heb zo eens gecommuniceerd met n maat van me (via netmeeting). Als je zonder geluid werkt is de kwaliteit van het beeld beter. Dit komt omdat de i-net connectie te langzaam is (chello 16kb up). Als je 256kb up en download hebt zal de kwaliteit van beeld en geluid zeker veel beter zijn.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Verwijderd

http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/subcategory.jhtml?groupId=PCSTUFF&divId=0&catId=MULTIMEDIAPCPRODUCTS_CAT&subCatId=PCCAMERAS

Ik heb zelf de PCVC740K
Maximale resolutie : Video(640x480) Photo (1280x960)
Interface : USB
Aantal beelden per seconde : 60 fps

Met ADSL, waanzinnig apparaatje en simpel te bedienen.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik heb de Philips PCVC680k.

Die is 30 fps en bevalt me prima. Ik gebruik hem alleen niet zo vaak meer.

Ik heb der ongeveer 150 gulden voor moeten dokken maar dat was het ook wel waard, hoe duur ze nu zijn weet ik niet. Kijk anders eens ff in de pricewatch voor prijzen

( [topic=309815/1/25] )

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›