Toon posts:

Zeer vaag afsluitprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een pc van een klant.

De pc heeft windows XP.
En bij de klant wou deze niet afluiten de computer crashte in het laatste stadium van de afsluit procedure. We hebben de pc opgehaald en hier op de zaak getest. Hier wou de pc weer goed afsluiten. Bij de klant aangekomen loopt hij weer vast in de afsluit procedure.

Groeten Jildert

Verwijderd

misschien is het handig als je wat meer info geeft? zoals wat voor pc, temps, netwerk wel/niet enz...

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
Op donderdag 27 juni 2002 10:40 schreef TriCAT het volgende:
Ik heb een probleem met een pc van een klant.

De pc heeft windows XP.
En bij de klant wou deze niet afluiten de computer crashte in het laatste stadium van de afsluit procedure. We hebben de pc opgehaald en hier op de zaak getest. Hier wou de pc weer goed afsluiten. Bij de klant aangekomen loopt hij weer vast in de afsluit procedure.
hangt daar toevallig andere rand-aparatuur aan? :?

Wat meer info zou inderdaad wel handig zijn... ;)
Groeten Jildert
Dat doen we hier niet hoor.. :P

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Het kan zijn dat specifieke apparatuur de omgeving stoort ofzo. Als je een bureaulamp aandoet in de de buurt van de pc en speakers hoor je vaak een soort tik uit de speakers komen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Ik denk dat het aan een scanner of andere randzooi ligt die gewoon niet goed geinstalleerd is in Windows en die ervoor zorgt dat de hele boel crasht.
Ik zou dus idd de randapparatuur dus maar nagaan!

|Specs|

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:03

Valkyre

Kitesurf FTW!

wat ook wel belangrijk is om naar te kijken is of de pc in een geaard stopcontact zit, dit zorgt ook voor de raarste problemen!

iRacing Profiel

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 22:25

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef Gohan-san het volgende:
wat ook wel belangrijk is om naar te kijken is of de pc in een geaard stopcontact zit, dit zorgt ook voor de raarste problemen!
Juist ja, heb ook een hele tijd op een technische dienst van computerbedrijf gewerkt in een dorp waar veel huizen stonden zonder randaarde. Ben dit probleem veelvuldig tegengekomen. Klant brengt een pc en wij kijken er naar en konden niets vinden. Klant gaat mee naar TD ruimte. Alles goed. Klant neemt pc mee en pc doet weer gek. Kan bv niet printen enzo. Weer bij ons doet ie het weer. Etc.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

De meeste huizen hebben toch geen stopcontacten die geaard zijn, behalve ide in vochtige ruimtes(douche, garage etc.)of ben ik nou gek :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik er even een UPS tussen hang om te kijken of er ook "vuile" stroom is. Mischien is mogelijk dat het aan het toetsenbord of muis ligt, want dat is het enige wat anders is
Pagina: 1