Op donderdag 27 juni 2002 10:30 schreef 128kb het volgende:
ik heb samba eindelijk draaien maar nu heb ik maar 1.5 mb ruimte die ik naar 100mb wil vergroten hoe doe ik dit ??
Deze vraag is nogal vaag beschreven, want wat heeft samba te maken met hoeveel vrij ruimte je hebt op je schijf. Als je meer ruimte wil in een samba share, moet je er gewoon voor zorgen dat er meer schijfruimte vrij is op de schijf/partitie waar de share naar toe wijst.
met "df" kun je kijken hoe vol je schijven zijn en als je "du -s" doet in een directory kun je zien hoeveel ruimte deze dir inneemt.
[/offtopic]
ik heb nog NOOIT antwoord gehad op een vraag aleen maar van die onzin kan ik s.vp hier wel antwoord op krijgen anderz gak

[offtopic]
Een snelle zoektocht wees uit dat er serieus mensen proberen te helpen, zoals b.v. janjanjansennogwat, dus de offtopic reactie is een beetje overdreven. Probeer als je een vraag stelt eerst te bekijken wat nou eigenlijk je probleem is en dat proberen op te lossen. Als dat dan niet lukt kun je al heel veel standaard vinden door op GOT te zoeken. Als het dan nog niet lukt kun je het natuurlijk altijd vragen