Op donderdag 27 juni 2002 10:56 schreef ernst het volgende:
erm heb ik er net een in elkaar geflanst
de mijne coolt aan de zijkanten en werkt prima maar ik heb ook wel eens iemand horen beweren dat het vooral de sjippies zijn idd een raar verhaal
iovatec (oid) heeft er een die koelt aan beide zijkanten terwijl die van coolance het bovenop doet

misschien tijd voor een "intresse voor custom made HDD H²O cool blokjes" actie ?
ik doe iig mee voor 2 stuks

Als je ik ddat zou doen, zou ik een soort van box maken (moet in 2 5,25" bays passen), en daar dan 2 HD's in doen. Ze liggen dan met de platte (niet de sjippies kant dus) naar elkaar en daar een waternblok tussen. Op het waterblok (1 nodig dus) maak je aan 2 kanten warmte geleidings strip (die ook op de HD cooler van coolersmaster zit). Deze laat niet los, en geef ook geen zooi op je hd.
Je maakt die 2 hd's + waterblok dan in de box en die box isoleer je met bijvoorbeeld neopreen en lood. Iig om het geluid te dempen. neopreen is daar idd niet zo heel geschikt voor, maar je hebt nou niet zo gek veel ruimte.
Je maakt die box verder fatsoenlijk dicht. Hier hoeven alleen nog maar de 2 IDE kabels en voeding (kan je desnoods een aftakking voor maken zodat je maar 1 connector aan hoeft te sluiten op de box zelf) door. Deze kan je mooi afwerken met tochstrips enzo.
Naja, dit was ik dus van plan

Maar ik moet nog een plak koper hebben van ongeveer 1 cm dik. Verder ook nog koper plaat (3 mm dik).
Als iemand dat toevallig heeft liggen (geen messing plz, ook geen alu als het ff kan), of er aan kan komen, wil die dat hier dan ff melden