Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
enermax 465?
dat moet ie makkelijk trekken.
Mocht je toch een extra voeding erin willen hangen, moet je ff in de faq kijken hoe deze aangesloten moet worden.
dat moet ie makkelijk trekken.
Mocht je toch een extra voeding erin willen hangen, moet je ff in de faq kijken hoe deze aangesloten moet worden.
manier 1:
dan moet je de groene draden verbinden, en de aarde geloof ik ook, maar staat idd in de FAQ. Beide voedingen gaan dan tegelijk aan
manier 2:
(deze heb ik zelf gebruikt omdat ik alleen fans eraan heb hangen) je vebind de groene draad met een aarde draad. als je 220 op je voeding zet gaat ie aan. dan maak je dus gewoon een schakelaar in je 220
manier 3:
je zet een schakelaar tussen de groene draad en een zwarte
en dan ziet t er zo uit

HF
dan moet je de groene draden verbinden, en de aarde geloof ik ook, maar staat idd in de FAQ. Beide voedingen gaan dan tegelijk aan
manier 2:
(deze heb ik zelf gebruikt omdat ik alleen fans eraan heb hangen) je vebind de groene draad met een aarde draad. als je 220 op je voeding zet gaat ie aan. dan maak je dus gewoon een schakelaar in je 220
manier 3:
je zet een schakelaar tussen de groene draad en een zwarte
en dan ziet t er zo uit

dude... wait... what...
ok thnx guys, de grootste reden dat ik d8 dat het niet ging is vanwege mijn 5v en 12v lijnen die nogal eens verspringen bij wat rekenwerk van mijn processor (met mbm gemeten) 5v meestal van 4,87 naar 4,81/78 en 12v naar 12,4/16.
verder kon ik alleen maar een link vinden op het mce faqje over het installeren van 2voedingen
verder kon ik alleen maar een link vinden op het mce faqje over het installeren van 2voedingen
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs