extra voeding in case bouwen

Pagina: 1
Acties:

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Topicstarter
Hoe kan ik een extra voeding inbouwen en aansluiten: ik wil er nog eens 2x2 60gb raid dvm een pci kaartje in hangen en ook nog een digidoc5 erbij loopt dit dan nog stabiel zonder extra voeding? kheb nu een enermax465 voor verdere specs zie sig.(er zijn wel een aantal topics hierover, maar geen enkele gaat er echt diep genoeg op in)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:14

Epsilon

enermax 465?

dat moet ie makkelijk trekken.

Mocht je toch een extra voeding erin willen hangen, moet je ff in de faq kijken hoe deze aangesloten moet worden.

• NoTo
  • Laatst online: 04-06-2024
manier 1:
dan moet je de groene draden verbinden, en de aarde geloof ik ook, maar staat idd in de FAQ. Beide voedingen gaan dan tegelijk aan

manier 2:
(deze heb ik zelf gebruikt omdat ik alleen fans eraan heb hangen) je vebind de groene draad met een aarde draad. als je 220 op je voeding zet gaat ie aan. dan maak je dus gewoon een schakelaar in je 220 :P

manier 3:
je zet een schakelaar tussen de groene draad en een zwarte

en dan ziet t er zo uit :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/noto/Images/casemod/DSCF0017.jpg

:) :) HF :) :)

dude... wait... what...

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Topicstarter
ok thnx guys, de grootste reden dat ik d8 dat het niet ging is vanwege mijn 5v en 12v lijnen die nogal eens verspringen bij wat rekenwerk van mijn processor (met mbm gemeten) 5v meestal van 4,87 naar 4,81/78 en 12v naar 12,4/16.
verder kon ik alleen maar een link vinden op het mce faqje over het installeren van 2voedingen :?

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs