PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Rechtermuis op deze computer, eigenschappen, tabblad Computer Naam en dan Network ID wizard draaien.
Daarmee kan je de client in een Domein of een Werkgroep plaatsen.
hm... search stond het niet in
Hoi
dat had ik al gedaan. Ik zie nu dat hij idd wel aanmeld want ik kan de shares op de server wel openen.Op donderdag 27 juni 2002 09:51 schreef HPE het volgende:
Rechtermuis op deze computer, eigenschappen, tabblad Computer Naam en dan Network ID wizard draaien.
Maar waarom wordt het login script op de XP client niet gerunt?
Login script komt van domaincontroller... Jij logt niet in op het domain, dus ook geen login script.Op donderdag 27 juni 2002 10:01 schreef Chaoss het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan. Ik zie nu dat hij idd wel aanmeld want ik kan de shares op de server wel openen.
Maar waarom wordt het login script op de XP client niet gerunt?
Je zal je XP machine dus in het domain moeten opnemen...
Probleem wwat zich dan nog evt. voor kan doen is wat geneuzel met policies en NT4 specifieke scripts die niet of slecht op XP functioneren
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
euhmOp donderdag 27 juni 2002 10:04 schreef BlaTieBla het volgende:
[..]
Login script komt van domaincontroller... Jij logt niet in op het domain, dus ook geen login script.
Je zal je XP machine dus in het domain moeten opnemen...
Probleem wwat zich dan nog evt. voor kan doen is wat geneuzel met policies en NT4 specifieke scripts die niet of slecht op XP functioneren
ik heb hem idd even bij het domein aangemeld en nu doet hij het wel. dit is dus wat ik eigenlijk bedoelde met de aanmelding.
Pagina: 1