Toon posts:

PC meej op vakansie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen mensen,

Ik ga op vakansie naar Denemarken met een camper alleen nou wil ik graag me pc + flatscreen meejnemen. Ik heb al een mooie plek gevonden om hem neer te zetten, namelijk onder te zitbanken die je open kunt klappen, alleen nou heb ik vraag, zal onder het rijden over hobbels enzo, de pc niet teveel schokken krijgen zodat er wat beschadigd raakt ?, Hebben julie hier ervaring meej of weten jullie er iets op??

( ik wist echt niet waar ik dit moest posten maar hopen is ut hier goed )

Verwijderd

Zeker in Denemarken zal je te maken krijgen met minder goed begaanbare wegen. De schokken voor de pc zullen grotere zijn dan hier in NL.
Ik zou zeker een manier proberen te vinden om de schokken [deels] op te vangen. Heb je hier al over nagedacht?

Verwijderd

niet in gebruik = weinig kans om schade, en tijdens het rijden heb je geen 220, dus dat zal wel los lopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah daar dacht ik dus ook al aan, maar ik heb eigenlijk niet echt een ideej om dit het beste op te lossen, misschien iemand hier een idee ?

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
... ik ga op vakantie en neeem mee..... ene PC......

GA VAKANTIE VIEREN! Lekker naar de disco enzow... op het strand liggen..... met andere mensen interactie doen (praten enzow)..... Anders kan je beter thuisblijven.....

maar ff ontopic.. het zal wel loslopen met de schade..... je kunt m voor de zekerheid nog ff op iets zachts zetten zodat ie niet al te harde klappen krijgt.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50
Dubbele laag geluidsisolatie-dinges deronder leggen, dat zal het ergste wel opvangen, denk ik.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:30
Volgens mij vallen de wegen in Denemarken wel mee, maar als je op safe wilt spelen: je hebt in die camper toch ook wel kussens op die banken? En beddegoed en zo?
Als 'ie daar tussen zit kan 'ie nergens tegenaan stoten en kan er volgens mij al helemaal niks gebeuren...

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Wat kleding op, onder en naast "proppuh" en bij eerste gebruik EERST alles aandrukken, waardoor je de kans op opstartschade verkleint.

• kutkip
  • Laatst online: 25-03 23:04
Kelw :7 Dàt is pas vakantie ;) :P
Maar als ik jou was zou ik me hdd afkoppelen en apart vervoeren in een doos met veel schuimrubber oid :)

Verwijderd

Ik denk dat je er verstandig aan doet om hem zo neer te leggen dat je kaarten verticaal staan (vooral videokaarten met zware koelers)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 09:52 schreef kutkip het volgende:
Maar als ik jou was zou ik me hdd afkoppelen en apart vervoeren in een doos met veel schuimrubber oid :)
Das inderdaad wel een goeie jahh, dat ga ik denk ik maar doen. De pc leg ik dan gewoon op de grond met een paar kussen etc. derbij.

Verwijderd

Wat je ook niet moet vergeten is je cdtje uit je cd speler/writer halen. Ik heb een keer mijn pc verplaatst en toen heb mijn cd-rom speler mijn cd ingeslikt omdat de cd omhoog was getipt. Resultaat ik kon de cd-rom speler wel open doen maar het cdtje bleef er in zitten. Moet ik mijn cd-rom speler open maken om het cdtje eruit te halen :(

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Op donderdag 27 juni 2002 09:52 schreef kutkip het volgende:
ja, wel in een anti-statisch zakje neem ik aan? ;)

volgens mij als je je hele pc kast een beetje tussen wat kleren stopt, op een stabiele ondergrond, kan er eigenlijk maar weinig verkeerd gaan...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
Ik neem mn pc elke maand met de auto mee naar een LAN, niks aan de hand hoor, zorg er alleen 44 voor dat ie niet kan gaan 'wandelen' of omvallen :+
Goedemorgen mensen,
daar doen we op got niet aan :+

TheS4ndm4n#1919

• kutkip
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op donderdag 27 juni 2002 10:06 schreef Gully het volgende:

[..]

ja, wel in een anti-statisch zakje neem ik aan? ;)
You said it sista! :D ;)

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Volgens mij kan je em ook ff vast zetten met riemen ofzo, dat die pc niet door de hele camper heen vliegt als je zit te rijden. :P

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Leg hem desnoods op kussens of wikkel hem in kleden, eventueel ook nog vastzetten voordat hij aan de loop gaat :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 00:18

Professor_Botje

Administrator

Hoezo gaan julllie dan niet allemaal mee naar Campzone :)

www.campzone.nl voor details.

Gewoon op ze kant in je wagen..

een max hdd kan 250G hebben bij stilstaande schijf. een straaljager piloot max. 6G anders gaat hij slaapjes doen :P

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
volgens mij noemen ze dit verslaaft :P

maar idd zacht inpakken enzow meest logische.. :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Ik heb vorig jaar ook me pc mee genomen naar tjechie
ik heb toen mijn pckast in de doos gedaan waar die ooit in heeft gezeten en er voor gezorgd dat het moederbord plat lag
(met de CPU cooler naar boven)de heen reis had ik geen problemen maar na de terugreis waren bijna al mijn schroefjes van het moederbord los getrild. dus ook een schroevedraaier mee nemen voor het geval dat.... :)
fijne vakantie!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zorg er ook voor dat loshangende powerconnectors geen schade aan het moederbord kunnen aanrichten. Moederbord vind het niet leuk als er de hele tijd iets (hard) tegenaan tikt.

offtopic:
Zorg je wel voor de airbag en de riem, anders krijgt ie nog een boete

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

hm dus je gaat op VAKANTIE, en je neemt mee een PC? en dan de hele dag in je hotelletje of camping gaan ligge computere? nou leuk, ken je beter thuis blijve. Ga op vakantie ZONDER pc, en ga daar gruwelijk zuipen enzo!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op donderdag 27 juni 2002 11:44 schreef ThaNetRunner het volgende:
volgens mij noemen ze dit verslaaft :P

maar idd zacht inpakken enzow meest logische.. :)
het is dan altijd nog wel verslaafd

Verwijderd

volgens mij moet dat prima kunnen :D
ik versleepte wle eens computer mee in de fiets kar tussen een in een dekentie over de hobbleige fietspaden endergelijke
:)
niks aan de hant :)

moet er wel bij zeggen dat ze plat lagen

Verwijderd

wellicht grote veren onder je kast leggen?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Mja, wanneer ik ga lannen prop ik m'n kast + monitor gewoon in de kofferbak. Monitor op z'n kop (heb wel es een afgebroken voet gehad namelijk) met het beeldscherm naar de bank toe en de kast op z'n kant. Is nog altijd goed gegaan, zelfs met een paar kasten op elkaar gestapeld. (Record is 4 kasten + 3 x 17" + 3 personen in een Golf 2. :D) Hij hing toen wel beetje door z'n veren, maar met een beetje frotten pastte het wel.

Maar wanneer de pc uit staat kunnen veel schokken volgens mij niet veel kwaad (haal cdroms wel uit cd spelers, dat is wel beter). Mijn kastje is namelijk bij een harde rem-actie wel eens van de bank afgegleden en op z'n kop tussen de achterbank en de voorstoel gedonderd. :)

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Wow, alles gaat mee tegenwoordig :D

你还记得吗 记忆的炎夏

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op donderdag 27 juni 2002 20:55 schreef Inge het volgende:
Wow, alles gaat mee tegenwoordig :D
Tegenwoordig zijn het niet alleen meer de potjes pindakaas enzo.. ;)

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:56 schreef Toewan het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn het niet alleen meer de potjes pindakaas enzo.. ;)
de Topicstarter ken ook een laptop kopen natuurlijk :D

maar das niet echt het idee denk ik :D

/me vraagt zig nu wel af als je in nederland/belgie op de wegrijd met je pc achterin de bak met wat mp3 en divx en je neemt een TFTtje mee voor de kiddies ( ikke :P ) achterin kan je dan gewoon een Divxie kijken van je hardeschijf ? of zijn die schokken ook al tegroot ?
Pagina: 1