[CM] Planning/ideen voor mijn eerste keesmod

Pagina: 1
Acties:

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
heeft iemand al eens van die 12 volt stroboscoop lampjes in zijn kast gebouwd ik zit er aan te denken een window te maken met daar onder 2 strobo's en aan de onderkant een blacklight CCFL, is dat wat?? kast wordt metalic blauw (in elk geval iets met blauw of zwart/wit met finishvlag, stealthdrives, bovenaan de cast een looplicht (fel blauw) tussen de bovenkant van de case en de cd-rom drive:
code:
1
2
3

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Op donderdag 27 juni 2002 09:35 schreef Phant0m het volgende:
heeft iemand al eens van die 12 volt stroboscoop lampjes in zijn kast gebouwd ik zit er aan te denken een window te maken met daar onder 2 strobo's en aan de onderkant een blacklight CCFL, is dat wat?? kast wordt metalic blauw (in elk geval iets met blauw of zwart/wit met finishvlag, stealthdrives, bovenaan de cast een looplicht (fel blauw) tussen de bovenkant van de case en de cd-rom drive:
Kan je die sig niet aanpassen ?? |:(
UT 2003 rulezzz (beta)

• Hexyl
Op donderdag 27 juni 2002 09:39 schreef Weezer-DC het volgende:

[..]

Kan je die sig niet aanpassen ?? |:(
UT 2003 rulezzz (beta)
neej want die heb ik nog niet als ik um heb dan pas ik um aan

• Hexyl
is dit een beetje makkelijk te maken of niet?

• The_Invincible
  • Laatst online: 17-04-2022
Ik heb wel eens een gastje gezien die een strobo in z'n kast had, die zat niet vast. En zijn kast was gewoon open. Volgens mij hangt die gast hier wel ergens rond op Got. :)

• Hexyl
Op donderdag 27 juni 2002 10:54 schreef The_Invincible het volgende:
Ik heb wel eens een gastje gezien die een strobo in z'n kast had, die zat niet vast. En zijn kast was gewoon open. Volgens mij hangt die gast hier wel ergens rond op Got. :)
ik heb van die met dubbelzijdig tape aan de onderkant, die zijn egt relaxt
Pagina: 1