[ECCp] Kan niet flushen :(

Pagina: 1
Acties:

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ok, ook ik heb het verhaaltje op de FP gelezen en de client gedownload.

Heb nu 7 DP maar als ik op send druk bijven de Points waiting to be send op 7 staan en krijg ik de volgende error in de dplist.log:
code:
1
2
3
4
5
# xmit() called at Thu Jun 27 08:57:06 2002
Thu Jun 27 08:57:27 2002
    Couldn't connect to host erdos3.math.nd.edu!
Successfully sent points flushed from dplist
Warning: only 0 of 7 points transmitted.

de ini:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
START_MINIMIZED=0
PERM_CONN=0
NEED_ACK=1
EXT_TIMING=0
#SEND_INTERVAL=hh:mm:ss
#PROXY=host:port
#DP_SERVER_HOST=myhost.org
#DP_SERVER_URL=http://myhost.org/cgi-bin/getres.cgi

NEED_ACK heeft ook al op 0 gestaan hielp niet, er draait geen firewall of proxy.

de userinf.text is ook gewoon goed volgens mij ->
[DPC]LeonT,mailadres,naam

Verwijderd

Probeer dit eens :

DP_SERVER_HOST=129.74.204.14
DP_SERVER_URL=http://129.74.204.14/cgi-bin/getres.cgi

*edit*

Is ook niet bereikbaar.

• LeonT
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:11 schreef Hunter het volgende:
Probeer dit eens :

DP_SERVER_HOST=129.74.204.14
DP_SERVER_URL=http://129.74.204.14/cgi-bin/getres.cgi
Werkt niet.
[edit]
Ook pingen naar erdos3.math.nd.edu gaat niet

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

DP_SERVER_HOST=kow.qik.nl
DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi

enne, wel effe die hekjes die ervoor staan weg halen he :)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Denk dat er wat plat ligt, hebben er meer mensen flush problemen ?

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 09:15 schreef Andy het volgende:

DukeBox accepteert toch alleen nog maar subteams?

• LeonT
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:15 schreef Andy het volgende:

werkt ook niet, zelfde error alleen nu met host 129.74.204.14

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Zit je achter een router ofzo? Dan moet je portmapping gaan werken als je geen NAT netwerkje hebt...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• LeonT
  • Niet online
Werkt nu wel, was een kwestie van een paar keer client restarten na de .ini veranderen. Ik flush nu naar die kow.qik.nl maar wordt er nu wel meteen doorgeflushed naar erdos3.math.nd.edu zodat ik straks gewoon de stats op de officiële site kan zien. Of bepalen zij wanneer ze het door flushen?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Op donderdag 27 juni 2002 09:39 schreef LeonT het volgende:
Werkt nu wel, was een kwestie van een paar keer client restarten na de .ini veranderen. Ik flush nu naar die kow.qik.nl maar wordt er nu wel meteen doorgeflushed naar erdos3.math.nd.edu zodat ik straks gewoon de stats op de officiële site kan zien. Of bepalen zij wanneer ze het door flushen?
Je moet even Dukebox meelen, die beheerd die proxy. Dan kun je zelf je account instellen van of je gelijk wilt doorflushen etc. Maar standaard bij nieuwe users staat ie op sparen. Dus dat moet je dan even veranderen. Maar dan moet je eerst je wachtwoord weten en daarom moet je dus even contact opnemen met Dukebox. De proxy is hier te vinden.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• LeonT
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:42 schreef ColdFusion het volgende:

[..]

Je moet even Dukebox meelen, die beheerd die proxy. Dan kun je zelf je account instellen van of je gelijk wilt doorflushen etc. Maar standaard bij nieuwe users staat ie op sparen. Dus dat moet je dan even veranderen. Maar dan moet je eerst je wachtwoord weten en daarom moet je dus even contact opnemen met Dukebox. De proxy is hier te vinden.
Ah, thnx
Worden die stats daar eigenlijk realtime geupdate? Want dan zou ik mezelf hierbij moeten zien ofnie?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 11:33
Op donderdag 27 juni 2002 09:45 schreef LeonT het volgende:

[..]

Ah, thnx
Worden die stats daar eigenlijk realtime geupdate? Want dan zou ik mezelf hierbij moeten zien ofnie?
Nee, je komt eerst in de saved stats te staan, omdat je een nieuwe user bent. Even dukebox mailen of Icq-en welk wachtwoord je wilt, dan kan je jezelf op flushen zetten op de proxy

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:45 schreef LeonT het volgende:

[..]

Ah, thnx
Standaard sta je bij secretteams totdat ik een pasw van je heb om alles te activeren. Echter, zoals hierboven al werd opgemerkt, het is ALLEEN voor subteams. Ik gooi zogenaamde "einzelgangers" van de proxy. De enige uitzondering is Elteor, dit omdat hij vanaf het begin mij geholpen heeft d eproxy te testen.
Als iedereen via de proxy zou flushen kost het mij teveel geld aan dataverkeer e.d.

• LeonT
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:51 schreef DukeBox het volgende:

[..]

Standaard sta je bij secretteams totdat ik een pasw van je heb om alles te activeren. Echter, zoals hierboven al werd opgemerkt, het is ALLEEN voor subteams. Ik gooi zogenaamde "einzelgangers" van de proxy. De enige uitzondering is Elteor, dit omdat hij vanaf het begin mij geholpen heeft d eproxy te testen.
Als iedereen via de proxy zou flushen kost het mij teveel geld aan dataverkeer e.d.
Great, keb al geflushed maar hoef nou niet zo nodig bij een subteam. Ik zal wel weer via de standaard server flushen, alleen is die down @ the moment lijkt wel. Kan je voor 1 keer niet ff alles wat ik nu heb geflushed door flushen (zonder dat ik me hoeft aan te melden enzo)dan flush ik voortaan weer via de standaard server :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:54 schreef LeonT het volgende:

[..]

Great, keb al geflushed maar hoef nou niet zo nodig bij een subteam. Ik zal wel weer via de standaard server flushen, alleen is die down @ the moment lijkt wel. Kan je voor 1 keer niet ff alles wat ik nu heb geflushed door flushen (zonder dat ik me hoeft aan te melden enzo)dan flush ik voortaan weer via de standaard server :)
Als je mailtje stuurt naar duke@ qik.nl met hoe en wat er met de punten moet gebeuren, zal i kdat later in de middag doen. Evt. kan ik ze je ook terug mailen (maar ze staan ook in je dplist.log)
Pagina: 1