Toon posts:

Script voor quiz

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraagje:

Ik bezit een eigen website en ik zou er graag een leuke quiz opzetten. Het probleem is dat ik geen goed en makkelijk script voor een quiz kan vinden. Wie kan mij helpen?

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik hoop voor jou dat ze dit niet gaan zien als script-request. Al denk ik dat het bijna onmogelijk is dat hier geen slotje opgaat.
Gebruik google, zoek alvast de beginselen van je probleem, tracht zelf dingen in elkaar te knutselen en als er iets niet werkt, kom dan pas naar hier. Overigens moeten vragen ivm scripting etc niet hier maar in pw dacht ik.

Begin ff met het bekijken van asp en php daar kom je voor een quiz al een heel eind mee dacht ik zo. Suc6

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier staan er een heel stel. Ik kan met niet voorstellen dat daar geen 1 goede tussen zit :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit hoort thuis in [forum=13], aldaar aangekomen lees je natuurlijk de FAQ, en daar vind je dit:
Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.

Dit topic is gesloten.