- Kan een TV-kaart zoiets als Hauppage samen gaan bijv. met een Leadtek GF4 Ti 4400 met ViVo?
- Is het dubbel op of kun je met ViVo geen tv zenders ontvangen?
Verwijderd
Ik ben hier ook erg benieuwd naar en zou eigenlijk nog een vraag willen toevoegen.Als dat mag van Layka.Op donderdag 27 juni 2002 08:22 schreef Layka het volgende:
- Kan een TV-kaart zoiets als Hauppage samen gaan bijv. met een Leadtek GF4 Ti 4400 met ViVo?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
Oja heeft er iemand ervaring of is er een speciaal forum voor video editten ? Ik heb wel al gezocht maar ... niets als http://www.promo-it.nl/nonlineair/.Op donderdag 27 juni 2002 09:01 schreef steffan het volgende:
[..]
Ik ben hier ook erg benieuwd naar en zou eigenlijk nog een vraag willen toevoegen.Als dat mag van Layka.
Ik heb een videocamera en wil films gaan editten. Wat is dan
wijsheid de ASUS V8200 64MB DDR GEFORCE-3 T2 DELUXE +TV OUT/VIVO/3D BRIL
Of een losse capture kaart zoiets pinnacle. ??
die heb ik dus ook... maar de svideo in kan niet op tegen de svideo van de hauppauge. Te veel interlacing op de asusOp donderdag 27 juni 2002 09:14 schreef Termi het volgende:
Ik heb zelf de Asus v7700 deluxe
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Verwijderd
Bedankt voor je snelle reaktie maar geldt dit ook voor een losse capture card van rond de 100 Euro ? Zoals die starters pakketjes van Pinacle.Op donderdag 27 juni 2002 09:05 schreef DustMan4u het volgende:
Losse capturekaart heeft veel betere kwaliteit.