Toon posts:

@ Sinterklaas

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
(die fake...de echte is een goeie gast hoor ...ook al komt ie uit Spanje :))

verdorie ..post ik voor de 1e keer hier....

[topic=535141/1/999]

Wat krijg ik ? thread lock ....danku...

staan verdomme meerdere threads over hetzelfde onderwerp alleen dan tov mijn post over o.a. een 17" en geen 19".

Heb zelf een board met 500+ leden ...(UO, een RPG) ...bandwidth is krap daar maar moderation is er zelden....

Dit is echt te triest voor woorden...

belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op en forum met 50.000 bezoekers wordt een vraag als 'welke monitor moet ik kopen'wel zo'n beetje elke dag gesteld, en dat is nogal irritant.

Misschien eens wat reviews doorlezen op t.net ed., een searchen op ervaringen met bepaalde schermen, eens in de winkel gaan kijken, en dan een Philips Brilliance kopen :P

Bovendien kan reageren hier ook op een iets vriendelijkere toon, daar bereik je nog iets mee, anders ben je over luttele minuten weer een slot rijker.

hintje: [topic=363123/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:33
Dit is toch niet belachelijk?

Effe jouw vraag quoten:
Heb nu een IIyama Vision Master 450 ...heeft kuren ...soms strepen in beeld ...een tik op de kast haalt ze weg...
wil em dus inruilen ....

iemand tips ...welke monitor ?

iiyama pro 452 ofzo ? (alleen geen aparte BNC aansluiting)

kweet zo ook niet hoe IIyama's kwaliteit tegenwoordig is ..

nou ?

=> Dus jij weet niets over de kwaliteit van IIyama's van tegenwoordig? Heb jij gezocht op IIyama's monitoren? Heb jij gezocht op de pro 452? Heb jij reviews gelezen?

Daarnaast kom jij met 1 optie. Of hij wel goed is of niet.... Je kunt wel om tips vragen, maar iedereen heeft z'n eigen mening over kwaliteit en merk.

Dus ik vind persoonlijk terecht dat onze goed heilige man een slotje ingesteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

http://gathering.tweakers.net/forum/faq:
Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Na 3 jaar is GoT op zichzelf een knowledge base geworden voor alle standaard en veel exotische problemen. Voor je je vraag post is het verstandig om even met de GoT search te zoeken. Veel problemen zijn al eens eerder voorgekomen en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur namelijk irritant voor andere bezoekers. Begrijp dit niet verkeerd, een forum als GoT is er in de eerste plaats om vragen te stellen en domme vragen bestaan niet. Wat wel bestaat zijn domme manieren om achter het antwoord te komen. Eerst zoeken voordat je wat vraagt is dus het devies!
Goede zoekmachines buiten GoT om zijn Google en Ilse of kijk hier voor een compleet overzicht van zoekmachines. Ga bijv. ook niet vragen wat de website van Microsoft is zonder eerst www.microsoft.com in je browsertje in te vullen.
Oh, en lees dit ook ff: [topic=489710]

Verder is alles al gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Vergeet je dan geen Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/3.gif :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 10:28

TrailBlazer

Karnemelk FTW

A je hebt de faq niet gelezen.
B je post is niet een van de meest nette. Alleen wat kreten neer pleuren leest niet echt lekker.
C Je bent hier net dus kijk eerst gewoon ff rond van wat er zich allemaal afspeelt op dit forum dat er op jouw forum weinig gemod wordt wil niet zeggen dan hier ook niet gemod hoeft te worden. Duidelijk een teken dat je hier pas heel kort bent want er komt echt troep langs zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 27 juni 2002 07:05 schreef bon het volgende:
Heb zelf een board met 500+ leden
Zo hee! Maar misschien wordt GoT ook ooit nog zo groot :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 07:11 schreef MREn het volgende:
Op en forum met 50.000 bezoekers wordt een vraag als 'welke monitor moet ik kopen'wel zo'n beetje elke dag gesteld, en dat is nogal irritant.
Onzin...wijs me er eens 1 aan van max. een week oud ? (je hebt het over elke dag, daar hou ik je nog niet eens aan.)

En dan over een 19" monitor, CRT scherm.
Misschien eens wat reviews doorlezen op t.net ed., een searchen op ervaringen met bepaalde schermen, eens in de winkel gaan kijken, en dan een Philips Brilliance kopen :P
Reviews op het net ? Ik kwam hier voor _gebruikers_ ervaringen. Klaarblijkelijk zitten hier alleen moderator-wannebe's.

Wilde gewoon wat tips...wat iemand heeft en wat ie er van vind...
Bovendien kan reageren hier ook op een iets vriendelijkere toon, daar bereik je nog iets mee, anders ben je over luttele minuten weer een slot rijker.
Meteen een slot op *die post* noem ik ook niet vriendelijk. Daar bereik je niks mee. Is het makkelijkste wat er is voor een luie moderator. Ipv naar die joekel van een FAQ met veels teveel regels waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet had ze ook een link kunnen posten naar een thread waar ik wat aan had of wat dan ook.

Da's betere moderation.

(Btw, ik heb de link van 'Sinterklaas' _wel_ gelezen (grotendeels) om te zien wat ik in Godsnaam verkeerd had gedaan....kon het niet vinden dus..)
hintje: [topic=363123/1/50]
Daar ga je weer de mist in ...kijk naar de datum. 6 maanden is een eeuwigheid op computergebied, weet jij, weet ik, weet Sinterklaas ook :)

Als je vind dat ik onvriendelijk of wat dan ook was in mijn originele post waar het slot op zit, dan wil ik wel ff graag weten waar dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 08:53 schreef Exirion het volgende:

[..]

Zo hee! Maar misschien wordt GoT ook ooit nog zo groot :+
Da's een belachelijke opmerking. Mijn board heeft een beperkt "doelgebied". Had zelf een 50-100 leden verwacht.

laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 07:13 schreef Brakius het volgende:
Dit is toch niet belachelijk?

Effe jouw vraag quoten:
Heb nu een IIyama Vision Master 450 ...heeft kuren ...soms strepen in beeld ...een tik op de kast haalt ze weg...
wil em dus inruilen ....

iemand tips ...welke monitor ?

iiyama pro 452 ofzo ? (alleen geen aparte BNC aansluiting)

kweet zo ook niet hoe IIyama's kwaliteit tegenwoordig is ..

nou ?

=> Dus jij weet niets over de kwaliteit van IIyama's van tegenwoordig? Heb jij gezocht op IIyama's monitoren? Heb jij gezocht op de pro 452? Heb jij reviews gelezen?

Daarnaast kom jij met 1 optie. Of hij wel goed is of niet.... Je kunt wel om tips vragen, maar iedereen heeft z'n eigen mening over kwaliteit en merk.

Dus ik vind persoonlijk terecht dat onze goed heilige man een slotje ingesteld heeft.
Heb je helemaal gequote zodat je het *nog* een keer kunt lezen wat mijn post was.

Ik vraag naar welke monitor....ik ben sinds jaaaaren IIyama fan en heb er dus 1 suggestie tussen staan ...voor de rest vraag ik "welke monitor" 2 maal. Dus als ik zou vragen of die IIyama een goede zou zijn zou ik dat vragen of er naar zoeken.

Ik vraag nou juist naar ieder die wil replyen, der mening. Dat wil ik meenemen in een overweging voor een nwe monitor, iets mis mee ?

..denk dat ik maar snel usenet op zoek. Dit is echt triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op donderdag 27 juni 2002 08:59 schreef bon het volgende:

[..]
Reviews op het net ? Ik kwam hier voor _gebruikers_ ervaringen. Klaarblijkelijk zitten hier alleen moderator-wannebe's.
Zoals inde FAQ staat is het heel moeilijk om een advies te geven voor een beeldscherm. Niet iedereen heeft dezelfde eisen. Daarom kan je beter naar een onafhankelijke review kijken om te kijken hoe hij presteert tegenover anderen
Meteen een slot op *die post* noem ik ook niet vriendelijk. Daar bereik je niks mee. Is het makkelijkste wat er is voor een luie moderator. Ipv naar die joekel van een FAQ met veels teveel regels waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet had ze ook een link kunnen posten naar een thread waar ik wat aan had of wat dan ook.

Da's betere moderation.
Waar denk je dat de modjes voor zijnomal jouw simpele search vragen voor je te gaan beantwoorden. Dit is nog steeds vrijwilligers werk hoor.
(Btw, ik heb de link van 'Sinterklaas' _wel_ gelezen (grotendeels) om te zien wat ik in Godsnaam verkeerd had gedaan....kon het niet vinden dus..)
[..]
Niet dus daar staat precies in waarom het niet geslaagd was wat je vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 08:20 schreef TrailBlazer het volgende:
A je hebt de faq niet gelezen.
B je post is niet een van de meest nette. Alleen wat kreten neer pleuren leest niet echt lekker.
C Je bent hier net dus kijk eerst gewoon ff rond van wat er zich allemaal afspeelt op dit forum dat er op jouw forum weinig gemod wordt wil niet zeggen dan hier ook niet gemod hoeft te worden. Duidelijk een teken dat je hier pas heel kort bent want er komt echt troep langs zo af en toe.
A: de faq heb ik gelezen nadat ik zag dat ik meteen op slot zat en was/ben dus nog steeds van mening dat dat slot vet fout is.

B: Nondeju ...ik heb uit respect voor jouw opmerking alsnog mijn post een keer gelezen...waar in hemelsnaam ben ik niet netjes en pleur ik alleen kreten neer ? Hij's alleen kort en bondig.

C: Ben hier net....right...alsof dit forum zo uniek is tov al die andere forums e.d. in em buiten Nederland.

Alleen moderation en moderatertje-slijmen is hier (en op fok trouwens) nogal erg verschillend merk ik.

Diep diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op donderdag 27 juni 2002 08:59 schreef bon het volgende:
We hebben idd ongeloofeloos veel regels het is echt niet meer normaal zoveel regels als we hebben. Gelukkig hebben we 1 regel niet: We verplichten niemand om te posten op GoT. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 09:06 schreef bon het volgende:

[..]

Heb je helemaal gequote zodat je het *nog* een keer kunt lezen wat mijn post was.

Ik vraag naar welke monitor....ik ben sinds jaaaaren IIyama fan en heb er dus 1 suggestie tussen staan ...voor de rest vraag ik "welke monitor" 2 maal. Dus als ik zou vragen of die IIyama een goede zou zijn zou ik dat vragen of er naar zoeken.

Ik vraag nou juist naar ieder die wil replyen, der mening. Dat wil ik meenemen in een overweging voor een nwe monitor, iets mis mee ?

okey mzzl

sommige mensen blijven toch altijd bij hun standpunt dat ze gelijk hebben... maar ja. Ik denk dat de mod's hier echt niet wakker van liggen hoor, 1 users meer of minder. Als iemand je topic dicht gooit is er 99 van 100 keer een terechte reden voor.
Als ze het niet zouden doen wordt het binnen de korste keren een zooitje hier op de GOT. Sommige vragen lijken jouw wel super belangrijk maar dat is niet voor elke tweaker zo. Zeker bij "welke monitor moet ik nemen" topic's is het een kwestie van smaak/gebruikwijze/prijskaartje. De ene twieker is al blij met een 15' samsung schermpie terwijl een ander liever een 19'TFT scherm heeft van Iiyama.

/me ik vind dat je niet zo overdreven moet doen wanneer je topic wordt gesloten, overleg het anders eens met de mod in kwestie

edit:
ik gok ook dat je de faq nog steeds niet heb gelezen, anders had je deze topic niet hoeven te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:06 schreef bon het volgende:

[..]

Idd triest...

Monitoren veranderen niet, wat maakt het uit of je een thread van vorige week / vorige maand / vorig jaar hebt als bijna alle monitoren nog verkrijgbaar zijn?
De ervaringen zullen nog wel steeds hetzelfde zijn...

Voor de rest kun je even zoeken naar Teleplan of zo, kijken welke Iiyama vaak teruggestuurd worden omdat ze defect zijn.

Voor de rest:
Een monitor is een persoonlijke zaak. Je zult echt ( ja echt ) zelf bij computerzaken moeten gaan vergelijken... dan zie je goed wat de verschillen zijn, en hoef je niet op de meningen van de zogenaamde experts af te gaan.

Als iedereen ( alle 100 posts bv ) zou zeggen: koop de Iiyama VMP 454, zou jij dan ook meteen die monitor kopen?
Dan ga je toch eerst ook met dat typenummer bij wat winkels ( of maar 1 winkel... ) kijken of ie wel echt zo mooi beeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 27 juni 2002 09:12 schreef bon het volgende:

B: Nondeju ...ik heb uit respect voor jouw opmerking alsnog mijn post een keer gelezen...waar in hemelsnaam ben ik niet netjes en pleur ik alleen kreten neer ? Hij's alleen kort en bondig.
Dat is voor een topicstart van deze categorie nou ook net het manco.

Geef zelf eerst eens aan wat je zelf denkt/vind/verwacht. Nu is het een topic in de categorie van:

"Zo, nu gaan jullie mij eens lekker vertellen welke monitor ik ga kopen", zo lees ik um iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 09:13 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

We hebben idd ongeloofeloos veel regels het is echt niet meer normaal zoveel regels als we hebben. Gelukkig hebben we 1 regel niet: We verplichten niemand om te posten op GoT. :)
leuke opmerking...wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Op donderdag 27 juni 2002 09:12 schreef bon het volgende:

[..]

A: de faq heb ik gelezen nadat ik zag dat ik meteen op slot zat en was/ben dus nog steeds van mening dat dat slot vet fout is.
uit de faq dan marr
Wat is jullie ervaring met ...
Je bent waarschijnlijk al wezen zoeken naar een nieuwe monitor of videokaart, anders was je niet bij dit product terechtegekomen. Het is eigenlijk een beetje vreemd dat je dan iemands ervaringen ermee wilt weten als je al zoveel hebt uitgezocht dat je precies bij 1 iets terecht bent gekomen, het is meer een bevestiging of het toch niet iets heel slechts is. Als er weinig probleemtopics over een bekend product zijn dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit.
Een ervaring is iets heels persoonlijks. Een gamer heeft bijvoorbeeld weinig baat bij een ultrascherpe CRT, games zien er zelfs beter uit met een monitor die wat waziger is, een soort gratis anti-aliasing noem ik het ook wel . Veel mensen zijn tevreden met een 19" die 1280x1024 redelijk scherp kan weergeven, anderen vinden per se dat 1600x1200 op 100Hz ultrascherp moet zijn.

Voor monitoren en TFT's raad ik je sowieso sterk aan het eens met je eigen ogen te bekijken, smaken verschillen enorm en je smaak is moeilijk online uit te drukken. Vaak is het ook zo dat mensen niet beter weten, ik heb het kortgeleden zelf meegemaakt. De Tv-out van mijn Asus v7100 Pro vond ik er heel goed uitzien, toen had ik opeens een Matrox G550 in mijn systeem en vergeleken met die tv-out was de tv-out van de v7100 Pro opeens een stuk minder geweldig. (Dit wil trouwens niet meteen zeggen dat de Tv-out van de G550 beter is, ik vind het mooier, iemand anders misschien niet)

Als je de ervaringen wilt weten van iets moet je duidelijk laten zien welke ervaringen je wilt weten en waarom. "Ik zoek een 19" die in staat is 1600x1200 ultrascherp weer te geven omdat ik veel webdesign en photoshop doe" bijvoorbeeld. Wat is jullie ervaring met dit en dat gaat direct op slot met een link naar dit topic. "Ja, maar dat is toch lullig!" hoor ik jullie denken. Tsja, het is niet anders. De meeste topics waar niet duidelijk is uitgelegd wat er moet gebeuren eindigt vaak in off topic geblaat en de topicstarter die op zoek was naar een goedkope 17" zit opeens met een ultraplatte EIZO 21" in zijn maag.
dit is een nette post
[topic=526268/1/100]
C: Ben hier net....right...alsof dit forum zo uniek is tov al die andere forums e.d. in em buiten Nederland.
als het je niet aanstaat ga je toch lekker weg. Er is vast een reden dat dit forum meer dan 60000 leden heeft. Er zijn in ieder geval in nederland geen fora die zo'n hoog technisch niveau hebben
Alleen moderation en moderatertje-slijmen is hier (en op fok trouwens) nogal erg verschillend merk ik.

Diep diep triest.
Onzin heeft niks met slijmen te maken een paaar users proberen je duidelijk te maken waarom je post gesloten is. Jij vindt dat onmterecht en begint tegen iedereen aan te schoppen ga lekker terug naaar je eigen forum dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bon : heb je die sluitmessage van Sinterklaas al gelezen ? Dan weet je waarom je topic dicht zit, je hoeft dan nog niet eens het sticky in LA te lezen, laat staan hier een topic te openen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

bon:

Gezien jouw nog niet al te lange aanwezigheid op Gathering wil ik je aanraden eens rond te kijken hoe het er hier aan toe gaat en eventueel eens de FAQ door te nemen.

Ik kan je nu al vertellen dat Gathering en jouw forum buiten het één en ander aan overeenkomsten grote verschillen hebben.

Verder kan dit topic dicht omdat alles al gezegd is wat gezegd moet worden over het betreffende slotje. Hij is terecht, dat zul je als je Gathering in time beter leert kennen wel begrijpen :)

=> Slotje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.