Beste helden. Mijn controller van mijn Floppydiskdrive is waarschijnlijk bagger op mijn moederbord. Ik kan dus mijn fdd niet gebruiken. Is er een mogelijkheid om mijn bios toch te flashen?
Voordehandliggend: bootable cdrom? Feitelijk weinig verschil lijkt me, maar ik verzin het hier ter plekke, so correct me if I'm wrong plz!
je kan de flash software ook gewoon van je hd afdraaien.
..toch?
..toch?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ik heb dat gedaan. Kiezen voor de simpelste opstartmethode (=MS-DOS zonder extra's).Op donderdag 27 juni 2002 04:57 schreef sarcast het volgende:
je kan de flash software ook gewoon van je hd afdraaien.
..toch?
kan makkelijk, wordt meestal een virtuele diskdrive aangemaakt, dus je pctje denkt dat hij gewoon een fdd heeft.Op donderdag 27 juni 2002 04:57 schreef PromWarMachine het volgende:
Voordehandliggend: bootable cdrom? Feitelijk weinig verschil lijkt me, maar ik verzin het hier ter plekke, so correct me if I'm wrong plz!
Welk Mb
Welke BIOS
Welk OS
Welke BIOS
Welk OS
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Als je een MSI bord heb moet je gewoon ff die live update software draaien, echt heel erg handig. Het proggie doet bijna alles voor je.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Pagina: 1