6pack 5.1 hoeveel ruis?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik had eerst een DMX-Fire 1024 maar werd eindelijk de ruis ontiegelijk zat die dat ding produceerde met de hoofdtelefoon versterker aan. Dus ik denk ik neem die phlips Seismic edge das een lief kaartje, niet te duur en doet ook A3D.

Helaas pindakaas, hij doet inderdaad A3D, maar kan om een of andere malle reden niet overweg met mn favo game, CS dus eigenlijk geen optie. Natuurlijk is dat Qsound wel vet enzo, maar ik wil ook A3D in CS.

Dus nu wil ik weten of de Sixpack 5.1 een redelijk volume zonder Ht versterker of dat de ruis normaal is zonder, want nu wordt ik gek.

Breek je nek voorzichtig

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
6pack is prima kaartje met alleen hoorbare ruis als je het volume van je speakers volledig opschroeft......aanrader dus.......wel ff goed configureren!

Verwijderd

Sixpack is een erg goede kaart wat geluid betreft. Ik heb hem een tijdje gehad en was zeer tevreden over het geluid. Alleen van de drivers werd ik helemaal gestoord :( en heb hem daarom weer weg gedaan. Problemen met geluid in games (tikken/geknetter) en bij afspelen mp3 een of ander buffer probleem. Er zijn de laatste tijd wel nieuwe driver uitgekomen misschien geven die geen problemen meer.

ff zoeken op sixpack met de search en je vindt genoeg over deze problemen.

Als het probleem met de drivers is opgelost intussen, is deze kaart een aanrader.

Verwijderd

Beide gebruiken?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ja ik zit er aan te denken maar een los versterkertje aan mn X-Fire te hangen en gewoon het geluidsniveau laag te houden op de line-out en dan aan die versterker een headphone, om het geruis dragelijk te maken, want ik wil eigenlijk mn seismic edge ook wel houden, want die klinkt in andere spellen heerlijk

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Wat is nu echt het grote verschil tussen de X-Fire en de 6 pack? Alleen het verschil van 4 en 6 kanaals geluid?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
naja de sixpack gebruikt een iets nieuwere chip 4630 ipv 4624 van Cirrus Logic, werkt goed die X-Fire alleen die ruis is niet zo fijn, maar dat kan ook aan mn kaartje liggen natuurlijk.

bovendien heeft de sixpack ook optical in ipv alleen een out.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1