Misbruik

Pagina: 1
Acties:

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 19:40
Kom net thuis van een kennis en ik heb zijn hele pc ff opnieuw moeten doen .
Het gaat hier om een P 200 mmx met 32 mb ram draaient met Win Me .
Iedereen weet dat je dan niet veel meer over hebt om te kunnen werken .

En wat vind ik op hun pc ?
Ja hoor een illegaal geinstaleerde KOE en ik kan je vertellen daar worden wij niet vrolijk van en daarom post ik hier maar ff het INI File wat gebruikt werd door die Koe .
Ik hoop dat hier acktie tegen word ondernomen door 1 van jullie ?

------------------------------------------------------------------------------------------
[parameters]
id=dpc_de@hotmail.com
[misc]
project-priority=RC5,OGR=0,DES=0,CSC=0

[networking]
keyserver=62.195.38.112:2064
nofallback=true
autofindkeyserver=no

[rc5]
preferred-blocksize=33
fetch-time-threshold=0
fetch-workunit-threshold=100
randomprefix=35

[ogr]
fetch-workunit-threshold=5

[buffers]
frequent-threshold-checks=0
checkpoint-filename=dpc

[logging]
log-file=koelog.txt
log-file-type=fifo

[triggers]
restart-on-config-file-change=yes

[display]
progress-indicator=on
detached=yes

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
volgens mij komt het door de trojan die besproken wordt in dit topic:
[topic=519671/1/25]

het topic is trouwens 6 pagina's lang, dus ik denk dat als je de search had gebruikt, dat je er wel iets over had kunnen vinden :7

Verwijderd

dpc-de = division eindhoven
Volgens mij een bekend probleem waar ze last van hebben.
Deze topic gaat erover.

Jeez, slaapt er niemand meer tegenwoordig :P

• mmxmmx
Hmm ik kom hier nooit meer omdat ik al een tijdju niet meer medoe maar inderdaad dat is het want hij stond inderdaad in die dir van ms hardware dus het zou wel eens kunnen .

Ik ga dat topic ff doorspitten en dan kom ik er vast nog ff op terug want ik vind daar vast het antwoord op mijn vraag of er wat tegen word gedaan .

Verwijderd

als die koe in c:\program files\hardware\ stond is het de trojan

en daar probeert DE (devision eindhoven) alles aan te doen om dit te voorkomen, maar dat lukt niet altijd.

Het zegt ook iets over je kennis, want als het die trojan is, dan is hij in de weer met het hacken van passwords :)

• mmxmmx
Nou ik heb hem zeluf niet maar wel ff net iemand op msn gevraagt om in die MS hardware dir te kijken en wat denk je ?
Ja hoor hij had hem ook ahhahahahhaha lol

Maar goed haar zoon heeft het waarscheinlijk in zijn mail box gehad van een vriendju ofzo en heeft het braaf geinstaleerd omdat het een fix was voor msn of zo .

Hoe dan ook hun pc zat zo vet onder de virusen dat ik gewoon format C: \u\q\s moest doen en dus meteen de koe mee heb verwijderd .

Maar ik denk wel dat dit probleem groter is dan men denkt want het proggie draaide bij hun al vanaf april .

Hoe dan ook ik ben blij dat ze er wat aan doen en ik zal verder geen mails gaan verstuuren naar Dnet dat was ik trouwens ook al niet van plan omdat ik vertrouwde op jullie ingrijpen .

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Dit stukje tekst staat op de frontpage van onze site: http://www.dpc-de.com/toonbericht.php?id=16

Zoals ook al aangegeven is er nog een topic over geopend over dit probleem. Daarin staat ook het een en ander wat misschien wel nuttig is om even door te lezen.

Verwijderd

Maar dan mag je er nu wel een legale koe op installeren hoor, wordt die pc nix slechter van :+
Pagina: 1