Toon posts:

3dMark2001 SE --> Com valt uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc staan voor een kennis die ik moest maken, xp erop gezet, geheugen erbij geprikt, maar hij zei al dat hij veel last had van vastkaaiers enzo, dus, ik wilde ff gaan testen of hij iets zwaars aankon. Maar zodra ik 3dmark start en op bench klik, valt de com uit! (reboot dus) , de eerste keer deed hij de eerste test en viel daarna uit. Wat kan het zijn? Ik heb de detonator van sparkle gedownload (m64) Dus dat moet goed zijn.

Voor de rest,

Aopen AK33
Athlon 900
382 mb geheugen
TNT M64 van sparkle dus.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:55
Videokaart te warm/CPU te warm? Duidelijk iets mis.

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

chek ook eens wat voor een voeding hij heeft.
neem bijvoorbeeld eens een enermax 340W ofzo

ik had dit probleem ook.. bleek mijn voeding te zwak te zijn

Verwijderd

Topicstarter
IDD, maar alles is niet overgeklokt dus ik snap er geen kont van :S Beide worden actief gekoelt, en de normale bench (dus de PCMArk) doet hij makkelijk :S

Verwijderd

Topicstarter
hmmz hij heeft niet een al te sterke voeding (kan de besticker nie lezen, maar er zitten nog at-connectoren aan :S

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34

Gallus

Cheesy

En wat als je je eigen videokaart probeert?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

mischien is je video kaart wel kapot
pak is een ander (als die er is :P ) en probeer het daar eens mee ?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 00:39 schreef westcoastleader het volgende:
Ik heb hier een pc staan voor een kennis die ik moest maken, xp erop gezet, geheugen erbij geprikt, maar hij zei al dat hij veel last had van vastkaaiers enzo, dus, ik wilde ff gaan testen of hij iets zwaars aankon. Maar zodra ik 3dmark start en op bench klik, valt de com uit! (reboot dus) , de eerste keer deed hij de eerste test en viel daarna uit. Wat kan het zijn? Ik heb de detonator van sparkle gedownload (m64) Dus dat moet goed zijn.

Voor de rest,

Aopen AK33
Athlon 900
382 mb geheugen
TNT M64 van sparkle dus.
En als je nou eens de 23.11 detonator drivers van nVidia instaleert :? doet hij het dan nog
Op donderdag 27 juni 2002 00:45 schreef westcoastleader het volgende:
hmmz hij heeft niet een al te sterke voeding (kan de besticker nie lezen, maar er zitten nog at-connectoren aan :S
dat heb ik ook hoor... altans... er zit er eentje op.. is voor p4 oid.. :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
hmmz,

ok! Wel klote want dan kan ik nie meer computere ! :S maargoed tnx, I'll let you know.

Verwijderd

Topicstarter
ik doe eerst wel ff mijn videokaart, dan weten we iig dat het niet aan de voeding geheugen en blablabla ligt, want mijn diamond viper v770 ultra is wat veel eisender dan zon m64 :)

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn V770 TNT2 Ultra deed hij hetzelfde, wat mij wel opvalt is dat hij bij de mijne de bench althans eerste filmpje wel doorkwam toen ik de Refreshrate op 60had staan, ik meteen die andere, en jah hoor als ik de refreshrate op 60 heb, kwam hij het eerste filmpje door, daarna knalt 3dmark eruit! Gewoon wordt spontaan gesloten zonder enige melding, wat kan dit toch zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 00:46 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

En als je nou eens de 23.11 detonator drivers van nVidia instaleert :? doet hij het dan nog
[..]

dat heb ik ook hoor... altans... er zit er eentje op.. is voor p4 oid.. :)
Oh:S maarrem waarom 23.11 ?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op donderdag 27 juni 2002 01:25 schreef westcoastleader het volgende:

[..]

Oh:S maarrem waarom 23.11 ?
vraag ik me ook af. pak gewoon de nieuwste officiele van nvidia.com.
en nieuwe via drivers is ook wel makkelijk.
en kijk even hoeveel wat die voeding nou precies is. het moet er op staan. is het een nieuwe kast? maak er anders pics van.
het is nmkl heel vaak de voeding.
heb je trouwens ook al een bios update gedaan?

Verwijderd

Probeer eerst zelf het een en ander uit... en open dan pas een topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.