Toon posts:

Vreemde reacties op bugs-forum (nieuwe forum)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voorbeeldje, iemand opend een topic over het probleem dat met die mouseovers je cpu load direct naar 100% gaat, er wordt geantwoord: dan zet je ze uit ( :{ )
en "als je bak het niet aankan moet je ze uitzetten" :{
En het topic wordt gesloten.

Kan je met een 1.4 ghz tegenwoordig niet meer goed op een forum komen ofzo dan? vreemd :X

Nog zoiets, het werkte bij iemand met IE 5.0 niet, antwoord: upgraden naar 6.0.

Wat is dat in godsnaam voor antwoord, het meerendeel gebruikt echt nog 5.0/5.5 :?

Bugforum is er om zulk soort dingen te melden lijkt mij, lijkt er erg op dat de makers weinig van kritiek willen weten..

En zo kan ik nog wel een uur doorgaan..maargoed, vind het een beetje vreemd allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ook, vooral Hans kan bot (en vooral) reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
A) Het werkt hier allemaal prima met mijn 700mhzjes, op een kutbak die elke seconde swapped.
B) Het forum is niet bedoelt om afgezeken te worden op de layout. Het gaat om de load van de servers die getest moeten worden.
En het is idd een preference, dat betekend: vindt je die optie tof, en heb je je bak zo geconfigged dat hij het aankan, dan kan je 'm aanzetten.

Hebben ze verdomme gewoon iets leuks erbij gezet, krijg je alleen maar commentaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 juni 2002 00:47 schreef Nielsz het volgende:
Hebben ze verdomme gewoon iets leuks erbij gezet, krijg je alleen maar commentaar |:(
relax nielszje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook weer erg volwassen commentaar :X

Dat het bij jou nou toevallig goed werkt wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is, feit is dat het bij het meerendeel van de gebruikers buggy is, en zo nog 100 andere bugs maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Dit soort reacties worden dus bedoeld. Of nee wacht, het testforum mag je natuurlijk alleen maar de hemel in prijzen. Stom, helemaal vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Rustig, rustig, forumgenoten :). Ik vind inderdaad dat de optie 'mouseovers' wel standaard uit kan (en eventueel wanneer nodig zelf aan te zetten is). Het omgekeerde geldt voor de 'ondertitels', die nu standaard uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 00:50 schreef Nelis het volgende:

[..]

Dit soort reacties worden dus bedoeld. Of nee wacht, het testforum mag je natuurlijk alleen maar de hemel in prijzen. Stom, helemaal vergeten |:(
nee natuurlijk niet, maar er is duidelijk gezegt dat het niet om de layout gaat, en natuurlijk is het dan niet leuk dat er 10tallen malen een opmerking over geplaatst wordt.
Het zijn stuk voor stuk layoutinstellingen en dingen die er helemaal niet toe doen. Als je echt wat zinnigs te zeiken hebt, dan staan ze je heus wel te woord hoor.

En waar gaat het feitelijk over? Of een optie standaard aan of uit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 juni 2002 00:50 schreef Nelis het volgende:
Jij doet uitgebreid moeite dit stukje te negeren?
B) Het forum is niet bedoelt om afgezeken te worden op de layout. Het gaat om de load van de servers die getest moeten worden.
En bovendien, er is in minstens 1 op de 10 topics geklaagd over de mouseovers.
En NOG blijft men er over zeveren :)
Ik kan me zo voorstellen dat je daar lichtjes gefrustreerd van raakt, als dat niet eens het doel van je test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

het bugforum is voor het vinden van bugs en er staat vet benadrukt dat het alleen om bugs in het forum gaat, niet de templates en toch presteren honderden prutsers het allemaal nutteloze bugs te melden in de layout (daar valt onmouseover dus ook oner) terwijl dit gewoon een tijdelijke inelkaargeflanste vervanging is tot het forum zelf goed werkt en de aandacht daar op gevestigd kan worden. Ik zou ook geirriteerd raken en bot reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 00:54 schreef Nielsz het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, maar er is duidelijk gezegt dat het niet om de layout gaat, en natuurlijk is het dan niet leuk dat er 10tallen malen een opmerking over geplaatst wordt.
Het zijn stuk voor stuk layoutinstellingen en dingen die er helemaal niet toe doen. Als je echt wat zinnigs te zeiken hebt, dan staan ze je heus wel te woord hoor.

En waar gaat het feitelijk over? Of een optie standaard aan of uit moet.
Dan reageer je toch lekker niet als je het niet interesseert!!! Lui van Parse (en hun vriendjes) denken dat ze alles zijn/kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 00:56 schreef m-m het volgende:
het bugforum is voor het vinden van bugs en er staat vet benadrukt dat het alleen om bugs in het forum gaat, niet de templates en toch presteren honderden prutsers het allemaal nutteloze bugs te melden in de layout (daar valt onmouseover dus ook over) terwijl dit gewoon een tijdelijke inelkaargeflanste vervanging is tot het forum zelf goed werkt en de aandacht daar op gevestigd kan worden. Ik zou ook geirriteerd raken en bot reageren.
Het gaat ook niet alleen om die mouseover bug hoor.
Maar als je geen kritiek kan hebben moet je ook geen bug-feedback forum openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op donderdag 27 juni 2002 00:56 schreef Nelis het volgende:

[..]

Dan reageer je toch lekker niet als je het niet interesseert!!! Lui van Parse (en hun vriendjes) denken dat ze alles zijn/kunnen maken.
je HOEFT je ergenissen niet te melden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je hebt nog wel eens de neiging te overdrijven geloof ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op donderdag 27 juni 2002 00:56 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

bugforum is er dus om FORUM-gerelateerde bugs te melden en niet LAYOUT-gerelateerde bugs. Dat soort kritiek is nu helemaal niet belangrijk omdat die punten allemaal nog wel in een later stadium bekeken gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online

[..]

Nee, als je het 15e "het onmouseover is kut :r" topic ziet in Bugforum, dan moet die toch gesloten worden? En dan moet je dus volgens jou niets zeggen en gewoon dichtgooien?

Ik kan me voorstellen dat ze idd niet 10 regels gaan typen om het nog eens uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 00:57 schreef ACM het volgende:

[..]

Je hebt nog wel eens de neiging te overdrijven geloof ik??
Sarcasme heet dat, zoek maar op in je woordenboek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 00:58 schreef m-m het volgende:

[..]

bugforum is er dus om FORUM-gerelateerde bugs te melden en niet LAYOUT-gerelateerde bugs. Dat soort kritiek is nu helemaal niet belangrijk omdat die punten allemaal nog wel in een later stadium bekeken gaan worden.
Lees je wel wat je zelf quote?

en peepz, beetje "relax" aub anders zit hier ook weer binnen notime een slot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 juni 2002 00:56 schreef ScitzoFreak het volgende:
Volgens mij zijn de meeste bugs toch zeker wel serieus behandeld...

Dus ga nou niet generaliseren dat men niet tegen kritiek kan.
* ACM is DAT soort aantijgingen wel een beetje zat aan het worden.
Want ja, die zie ik zo vaak hier voorbij komen, ook bij 'onterechte slotjes' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

Chill peoples. :7

Wat jullie niet zien zijn de al gesloten bugmeldingen van de meldingen die al ten overvloedde zijn gemeld. En vergeet niet dat het niet makkelijk is om _veel_ mensen te woord te staan die om de beurt 'hetzelfde' komen melden.

Gewoon een beetje verdraagzaamheid van beide kanten is toch niet zo vreselijk moeilijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 juni 2002 00:59 schreef Nelis het volgende:
Sarcasme heet dat, zoek maar op in je woordenboek :D
[even-tussendoor]
Sarcasme zie ik aan iemands gezicht als ie dat tegen me gebruikt.
Op een forum moet je verschrikkelijk goed uitkijken wat je zegt, waar jij van denkt dat het duidelijk is dat het sarcasme is, kan een ander dat als cynisme of zelfs als een belediging opvatten. :)

En ja, daar ben ik zelf ook wel es tegenaan gelopen.
[/even-tussendoor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 00:57 schreef m-m het volgende:

[..]

je HOEFT je ergenissen niet te melden hoor
Het heet niet voor niets testforum. Dat vergaal over serverload is ook bullshit want er staat duidelijk bij dat je zo goed als alles in dat forum kan posten mits redelijk geformuleerd. Ja, natuurlijk moeten topics als 'gvd, kutmouseovers" gesloten worden maar het valt mij (en blijkbaar ook anderen) op dat er erg bot wordt gereageerd op negatieve reacties van users, in tegenstelling tot de positieve.

Als ik met een athlon500 hier wel en op een andere forum geen probleem heb met deze mouseovers dan heb ik toch het recht dat te melden in het testforum of niet dan? Doe dan geen testforum ofzo of hernoem het naar 'het grote slijmforum (en parse-medewerkers zijn helig)'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_topics/2

Kijk daar voor de gein eens, weet je hoe veel!
Als chem daar altijd goede reacties zou moeten gaan geven, dan heeft hij totaal geen tijd meer over om uberhaubt de bugs te fixen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 juni 2002 01:03 schreef Nelis het volgende:
Het heet niet voor niets testforum. Dat vergaal over serverload is ook bullshit want er staat duidelijk bij dat je zo goed als alles in dat forum kan posten mits redelijk geformuleerd.
Euhms?
Het is geen bullshit.

We weten echt niet zomaar ineens van te voren dat het forum met gemak 50k users van pagina's kan voorzien...
Ja, natuurlijk moeten topics als 'gvd, kutmouseovers" gesloten worden maar het valt mij (en blijkbaar ook anderen) op dat er erg bot wordt gereageerd op negatieve reacties van users, in tegenstelling tot de positieve.
Het scheelt nogal dat er 1 positieve vs 20 negatieve is...
En dat die 20 negatieve ook nog es allemaal hetzelfde zijn "mouseovers zijn niet zo handig" (om maar een netter voorbeeld te nemen ;) )
Als ik met een athlon500 hier wel en op een andere forum geen probleem heb met deze mouseovers dan heb ik toch het recht dat te melden in het testforum of niet dan? Doe dan geen testforum ofzo of hernoem het naar 'het grote slijmforum (en parse-medewerkers zijn helig)'.
Wederom sarcasme?
Of cynisme?
Of een belediging dit keer??

Het testforum is er voorlopig voor de softwarebugs op de server, mocht je dat afdoen als bullshit, dan doe je dat lekker.
Wij willen dit keer een goed geteste engine, niet eentje die na een jaar nog steeds allerlei rare bugs bevat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 01:05 schreef Nielsz het volgende:

Als chem daar altijd goede reacties zou moeten gaan geven, dan heeft hij totaal geen tijd meer over om uberhaubt de bugs te fixen :D
80% is dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:07 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

80% is dicht...
Ja, maar volgens 'mijn tegenstanders' zou hij voor elke gepostte bug daar 10 regels moeten schrijven. Dus als je ze sluit moet je daar ook 10 regels neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:07 schreef ACM het volgende:

[..]

Euhms?
Het is geen bullshit.

We weten echt niet zomaar ineens van te voren dat het forum met gemak 50k users van pagina's kan voorzien...
Ik doelde op het feit dat er ook ander commentaar kan/mag gegeven worden.
[..]

Het scheelt nogal dat er 1 positieve vs 20 negatieve is...
En dat die 20 negatieve ook nog es allemaal hetzelfde zijn "mouseovers zijn niet zo handig" (om maar een netter voorbeeld te nemen ;) )
Als je niet tegen commentaar kan (al is dat al 5, 6, 7 keer gezegd) moet je niet reageren of modden in een testforum.
[..]

Wederom sarcasme?
Of cynisme?
Of een belediging dit keer??
Vraag maar aan Ozboz :P
Het testforum is er voorlopig voor de softwarebugs op de server, mocht je dat afdoen als bullshit, dan doe je dat lekker.
Trage mouseovers lijkt mij zeker wel een softwarebug, zeker als het op andere fora's wel lekker werkt en ik deze reactie mag geloven:
Op woensdag 26 juni 2002 08:51 schreef Gordijnstok het volgende:
Die overhead van de mouseovers komt omdat de heren in het nieuwe forum gebruik hebben gemaakt van object.className in JScript. Helaas is dit niet een efficiente scripting voor dergelijke hoeveelheden rows.
Wij willen dit keer een goed geteste engine, niet eentje die na een jaar nog steeds allerlei rare bugs bevat...
Nou, dat blijkt als je goedbedoelde reacties de grond innboort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:05 schreef Nielsz het volgende:

Dan moet hij daar dus niet reageren, en dat aan iemand anders overlaten die dat wél vriendelijk/goed kan. Het gaat zoiezo niet alleen om die paar voorbeelden, ik heb Hans ook al diverse malen in LA botte reacties zien geven op users die enkel wouden helpen of commentaar gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Naja, er is toch ook al 8 keer gezegt dat het opgelost gaat worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:12 schreef Nelis het volgende:

[..]

Dan moet hij daar dus niet reageren, en dat aan iemand anders overlaten die dat wél vriendelijk/goed kan. Het gaat zoiezo niet alleen om die paar voorbeelden, ik heb Hans ook al diverse malen in LA botte reacties zien geven op users die enkel wouden helpen of commentaar gaven.
Nee Hans zal het rustig hebben.
Dus eigenlijk moeten ze er speciaal iemand voor inhuren. Die moet dan aan chem gaan vragen (aangezien hij de bugs meestal gaat fixen) of dat gedaan gaat worden, en dan geeft Chem antwoord, dan moet dat nog netjes vertaald worden en gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:12 schreef Nielsz het volgende:
Naja, er is toch ook al 8 keer gezegt dat het opgelost gaat worden :?
Tja, een helpdeskmedewerker moet ook 100 keer uitleggen hoe je je mailaccount moet instellen in outlook. Dat wil echter nog niet zeggen dat hij de 101e keer het recht heeft om bot te doen/kwaad te worden. En dan nog, het is alleen maar in jullie voordeel hoor dat 'wij' naar fouten en andere 'ergernissen' zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:14 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Nee Hans zal het rustig hebben.
Dus eigenlijk moeten ze er speciaal iemand voor inhuren.
Genoeg vrijwilligers die alle 'zooi' eruit filteren zodat Chem ed alles kant en klaar voorgeschoteld krijgen. En dan nog, dat je het druk hebt geeft je nog niet het recht om bot/kwaad/lomp te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 01:14 schreef Nelis het volgende:

[..]

Tja, een helpdeskmedewerker moet ook 100 keer uitleggen hoe je je mailaccount moet instellen in outlook. Dat wil echter nog niet zeggen dat hij de 101e keer het recht heeft om bot te doen/kwaad te worden. En dan nog, het is alleen maar in jullie voordeel hoor dat 'wij' naar fouten en andere 'ergernissen' zoeken.
Nee, want die heeft niet in het begin te horen gekregen dat hij niet over Outlook mag zeiken, en hij kan ook niet zien dat er al 100'n calls aangemeld zijn over outlook.

Het verschil met een tweaker is dat er van een tweaker wat technisch inzicht en verstand verwacht wordt. Want hij weet waar hij kan uitvinden of het al is aangemeld, en of het uberhaubt wel aangemeld mag worden.

me is off, tot morgen! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 13:48 schreef D2k het volgende:
stelletje jankerds
zal wel een test zijn oid?

*zucht*
jullie zijn echt heel erg af en toe hoor
.edit: en ja hoor gelijk tig topics op het nieuwe forum
sjees
Nog zo'n reactie, als iedere andere user (ja, ik heb het ook druk met school, werk, vriendin, enz, nu mag ik zeker ook flamen, ohnee wacht, ik werk niet bij parse) deze reactie had gepost had hij een NOW zoniet een OW gehad, en dat terwijl er alleen maar vriendelijk gevraagd wordt waarom het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vergeet de context er niet bij te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik me ook afvraag:

Ik ben wel eens op die site van react geweest en daar kreeg ik de indruk dat het forum redelijk "af" is.
Nu loopt het testforum en dan krijg je allemaal bugs met bijvoorbeeld de / me tag die niet werkt en dat bepaalde karakters in sig en ondertitel niet goed geparsed worden.

Komt dit door instellingen aan de kant van t.net of is react zelf nog nooit zo uitvoerig getest?

Ik kan me bijvoorbeeld inbeelden dat als ik een forum zou maken met de * Kaasplank tag ik uitgebreidt zou testen of de tag in alle mogelijke situaties goed zou werken voordat ik verder zou gaan.

En wat betreft die mouseovers. gaat het niet? zet ze uit. Kleine 1malige moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplossing staat al sinds gisteren in GVF, maar ik heb nog geen reactie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 08:22 schreef Juggernaut het volgende:
Wat ik me ook afvraag:

Ik ben wel eens op die site van react geweest en daar kreeg ik de indruk dat het forum redelijk "af" is.
Nu loopt het testforum en dan krijg je allemaal bugs met bijvoorbeeld de / me tag die niet werkt en dat bepaalde karakters in sig en ondertitel niet goed geparsed worden.

Komt dit door instellingen aan de kant van t.net of is react zelf nog nooit zo uitvoerig getest?

Ik kan me bijvoorbeeld inbeelden dat als ik een forum zou maken met de * Nielsz tag ik uitgebreidt zou testen of de tag in alle mogelijke situaties goed zou werken voordat ik verder zou gaan.
Ik heb dus al een tijdje geleden getest, en daar is heus veel tijd besteedt aan de ubbparser. (halverwege is hij btw opnieuw gebouwd). En daar werkte hij gewoon 'goed'.

Maar ik weet niet of jij wel eens software ontwikkeld? Maar bij mij is het soms zo dat zodra ik de ene bug oplos, er op de volgende plek (die er ogenschijnlijk niets mee te maken heeft) het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 09:08 schreef Nielsz het volgende:
Ik heb dus al een tijdje geleden getest, en daar is heus veel tijd besteedt aan de ubbparser. (halverwege is hij btw opnieuw gebouwd). En daar werkte hij gewoon 'goed'.

Maar ik weet niet of jij wel eens software ontwikkeld? Maar bij mij is het soms zo dat zodra ik de ene bug oplos, er op de volgende plek (die er ogenschijnlijk niets mee te maken heeft) het niet meer werkt.
Dan code je brak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:08 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Nee, ik ontwikkel geen software, ik pruts wat aan. Daarom vraag ik het me ook af. Ik nagel jou of de mensen van parse niet publiekelijk aan de schandpaal hoor ;)

Het viel me gewoon op dat veel dingen niet echt lekker werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 09:10 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Dan code je brak :)
*D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op donderdag 27 juni 2002 01:18 schreef Nelis het volgende:

[..]

Nog zo'n reactie, als iedere andere user (ja, ik heb het ook druk met school, werk, vriendin, enz, nu mag ik zeker ook flamen, ohnee wacht, ik werk niet bij parse) deze reactie had gepost had hij een NOW zoniet een OW gehad, en dat terwijl er alleen maar vriendelijk gevraagd wordt waarom het niet werkt.
:*
lekker uit de context gehaald Nelis. Maar als ze der een OW voor willen geven, ik zal der niet van wakker liggen. Ook ik (en ik heb nix met parse te maken, noch heb ik wat meer te vertellen dan jij) wordt klagen zonder argumenten SPUUGzat. en dan snap ik wel dat er af en toe iemand van parse zoeits heeft van "gvd alweeeeer? kijken ze dan helemaal niet wat er al is gemeld???"

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat Parse zich anders goed weet in te houden tussen al die kleine kinderen daar, die maar lopen te emmeren en te mekkeren en blablabla :)

En dat zonder de cursus: Hoe wordt ik schooljuf in 24 stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op donderdag 27 juni 2002 09:58 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik vind dat Parse zich anders goed weet in te houden tussen al die kleine kinderen daar, die maar lopen te emmeren en te mekkeren en blablabla :)

En dat zonder de cursus: Hoe wordt ik schooljuf in 24 stappen
hmmz ik ben het nog met je eens ook. dat gebeurt ook nie vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 27 juni 2002 08:43 schreef Gordijnstok het volgende:
De oplossing staat al sinds gisteren in GVF, maar ik heb nog geen reactie gezien.
Ik heb er iets aan gedaan. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op donderdag 27 juni 2002 11:02 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Ik heb er iets aan gedaan. ;)
zet er ff code tags omheen :P prutser ;) met je html rechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 27 juni 2002 11:03 schreef D2k het volgende:

zet er ff code tags omheen :P prutser ;) met je html rechten
STFU! :+

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 27 juni 2002 08:22 schreef Juggernaut het volgende:
First of all, de forumsoftware op www.parse.nl en www.react.nl is een 'oudere, stabielere versie'.

Of die beter of slechter is weet ik overigens niet ;)
Maar een probleem dat er is, komt natuurlijk uit het feit dat wij de data van topix moesten converteren en dat gaat lang niet altijd even goed.

Daarnaast is dus de ubb-parser helemaal herschreven en dan kunnen er inderdaad zomaar bugs in zitten, het aantal viel me nog reuze mee :)
_Zo_ uitvoerig niet nee, de t.net-users weten de gekste dingen te bedenken waar je bij een normale test (want er waren er al 100 wezen testen) niet aan denkt :)
Ik kan me bijvoorbeeld inbeelden dat als ik een forum zou maken met de * ACM tag ik uitgebreidt zou testen of de tag in alle mogelijke situaties goed zou werken voordat ik verder zou gaan.
Mja, dat probeer je ook wel...
Maar je kan echt niet alles bedenken, daar zijn dit soort tests juist handig voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 11:14 schreef ACM het volgende:

[..]

First of all, de forumsoftware op www.parse.nl en www.react.nl is een 'oudere, stabielere versie'.

Of die beter of slechter is weet ik overigens niet ;)
Maar een probleem dat er is, komt natuurlijk uit het feit dat wij de data van topix moesten converteren en dat gaat lang niet altijd even goed.

Daarnaast is dus de ubb-parser helemaal herschreven en dan kunnen er inderdaad zomaar bugs in zitten, het aantal viel me nog reuze mee :)
[..]

_Zo_ uitvoerig niet nee, de t.net-users weten de gekste dingen te bedenken waar je bij een normale test (want er waren er al 100 wezen testen) niet aan denkt :)
[..]

Mja, dat probeer je ook wel...
Maar je kan echt niet alles bedenken, daar zijn dit soort tests juist handig voor :)
woei. een antwoord waar ik wat mee kan :)
spenks :P
Pagina: 1