Ik ben op de bak van me zusje met Diablo II begonnen onder haar username, omdat ik d8 dat zij die dan wel eens kon gaan spelen. Maar omdat ik vanmiddag me computer opnieuw heb gereinstallt, was ik op haar bak gaan spelen, en ik ben daar nu verder dan op deze bak. "Geen probleem" d8 ik, en ik zette de character over naar mijn bak, en ik renamede alle bestanden. Maar het werkte niet
"Unable to enter game, bad character version" zegt ie dan. Ik heb op allebei de computers 1.09 draaien...
probleem had ik ook toen ik dat probeerde. ik ben bang dat het niet mogelijk is, tenzij je in de files zelf de namen kunt veranderen. ik heb namelijk het idee dat in de files zelfs de namen ook staan en dus verandert zouden moeten worden.
spijtig
spijtig
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Is me wel eens gelukt, in een/of meer files staat de naam aan het begin van de file.
Hexeditten, en proberen.
Ik zou zo even niet precies kunnen zeggen hoe het zat, maar het kan wel.
Hexeditten, en proberen.
Ik zou zo even niet precies kunnen zeggen hoe het zat, maar het kan wel.
der zijn ook cheats/hacks die et kunnen moet je maar zoeken
Ik zal eens zoeken.Op donderdag 27 juni 2002 00:54 schreef Jaguar645 het volgende:
der zijn ook cheats/hacks die et kunnen moet je maar zoeken
Thnx
Verwijderd
Gewoon met een editor (Jamella of Shadowmaster) die character file van je zus openen en dan save as en dan de nieuwe naam
Verwijderd
Mij is het ook gelukt.
Al de character files had ik op floppy gezet en naar mijn neef gebracht. En het werkt.
Al de character files had ik op floppy gezet en naar mijn neef gebracht. En het werkt.
Werkt bij mij feilloos, maar als je daar eerst 1.09 runde voor je ze copiede dan moet je eerst bij jou ook 1.09 draaien 
Je moet ze btw niet zomaar renamen, gewoon kopieren. Naam staat in file ook, sterker nog: vroeger kon je een filenaam "dsasd" hebben maar je noemde bvb "hggfhgf"
Je moet ze btw niet zomaar renamen, gewoon kopieren. Naam staat in file ook, sterker nog: vroeger kon je een filenaam "dsasd" hebben maar je noemde bvb "hggfhgf"
Ehm jah als je op open battle.net speelt dan gaat dit wel ja, op normaal b.net moet je toch echt iets anders verzinnenOp donderdag 27 juni 2002 08:24 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Gewoon met een editor (Jamella of Shadowmaster) die character file van je zus openen en dan save as en dan de nieuwe naam
mjah, trouwens waarom zou je eigenlijk d2 open spelen? ik heb het erg lang gespeeld op batlle.net (LoD) maar sinds dat er geduped word ben ik gestopt, ik had eigenlijk alles al berijkt... (lvl99 javazone, lvl 93 sorcy met goeie stuff, en nog een lading mules en chars...) en trouwens, nameediten kan met shadowmaster (zoals hierboven al gezegd word)
niks
Duped kan niet meer en binnenkort komt 1.10 uit dus, zwerven er ook geen dupes meer rond. En was dat op S(oft)C(ore) of op H(ard)C(ore)? Als het op SC was ga dan eens HC spelen, is een stukkie uitdagenderOp donderdag 27 juni 2002 10:08 schreef Chop2000 het volgende:
mjah, trouwens waarom zou je eigenlijk d2 open spelen? ik heb het erg lang gespeeld op batlle.net (LoD) maar sinds dat er geduped word ben ik gestopt, ik had eigenlijk alles al berijkt... (lvl99 javazone, lvl 93 sorcy met goeie stuff, en nog een lading mules en chars...) en trouwens, nameediten kan met shadowmaster (zoals hierboven al gezegd word)
* McFlipp snapt dat er mensen zijn die SC spelen...
ShadowMaster
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Pagina: 1