Nou, het zit zo, die HP photosmart digitale camera vreet batterijen, is er niet iets voor te doen, een nederlandse winkel die er een accu voor levert of iets dergelijks?
Gewoon goede oplaadbare batterijen kopen. GP powerbank of powerex of iets dergelijks gaan stukken langer mee....
Verwijderd
idd oplaadbare batterijen kopen, die heb ik ook in mijn C318
snel ff merk bekijken ... Varta Photo Accu (rechargeable)
dingen gaan ongeveer een 100foto's mee (alles getrokken met LCD'tje aan). ben ik best tevreden over
alleen moet je er zeker voor zorgen dat er PHOTO op de batterij staat, anders kan je problemen krijgen.
snel ff merk bekijken ... Varta Photo Accu (rechargeable)
dingen gaan ongeveer een 100foto's mee (alles getrokken met LCD'tje aan). ben ik best tevreden over
alleen moet je er zeker voor zorgen dat er PHOTO op de batterij staat, anders kan je problemen krijgen.
Verwijderd
Is IMO bull dat er foto op moet staan. Heb hier ook 4 setjes verschillende battereijen die oplaadbaar zijn van 1 merk. Doen het stuk voor stuk en de camera ook. Verder zal je even moeten kijken naar battereijen met een hoge waarde zodat ze lang mee gaan.
Move [forum=6] -> [forum=33]
Verwijderd
Hier had ik in den beginne ook problemen mee, koop Nimh batterijen en dan de sterkste, 1800Mah 
Is bij elke fotoboer te verkrijgen, je zal versteld staan hoe lang die dingen ineens mee gaan i.v.m die normale kutbatterijtjes
Is bij elke fotoboer te verkrijgen, je zal versteld staan hoe lang die dingen ineens mee gaan i.v.m die normale kutbatterijtjes
Precies, die Nimh 1800 zijn perfecte batterijen voor de HP 618.
Ik heb zelf namelijk ook die camera en voordat ik de GP powerbank ontdekt had heb ik echt een hele zooi batterijen verbruikt.
Heb nu de 1300, 1600 en 1800. Het is echt goed te merken dat de 1800 veel langer meegaat in vergelijking met de anderen... Het is je geld echt waard om de GP powerbank aan te schaffen!
Ik heb zelf namelijk ook die camera en voordat ik de GP powerbank ontdekt had heb ik echt een hele zooi batterijen verbruikt.
Heb nu de 1300, 1600 en 1800. Het is echt goed te merken dat de 1800 veel langer meegaat in vergelijking met de anderen... Het is je geld echt waard om de GP powerbank aan te schaffen!
Hp zegt toch dat je geen oplaadbare batterijen moet gebruiken, en dat daardoor de garantie vervalt.
Zijn die oplaadbare slecht ofzo, en hoe zit dat.
Ik overweeg nl. sterk om GP powerbank 3 met 4x 1800ma penlite's te halen.
Maar dat die slecht zouden zijn voor dit digitale fotocamera toestel houd mij nog van de verkoop tegen.
Wat is hiervan waar?
Zijn die oplaadbare slecht ofzo, en hoe zit dat.
Ik overweeg nl. sterk om GP powerbank 3 met 4x 1800ma penlite's te halen.
Maar dat die slecht zouden zijn voor dit digitale fotocamera toestel houd mij nog van de verkoop tegen.
Wat is hiervan waar?
Iedereen die een digitale camera bij mij koopt raad ik zeker aan om een setje van die 1800 mAh batterijen erbij te kopen met een goede lader.
Ik heb de batterijen van Duracell in de handel met de Duracell lader.
Ik heb over die dingen nog nooit klachten gehad en ik had het er toevallig nog over met een vertegenwoordiger van HP die bij mij was vandaag, en die zei dat dat zowiezo beter is voor batterijgebruik te verminderen en dat dat geen kwaad kon.
Geen garantieverlies dus, lijkt me sterk.
Ik heb ook wel eens een camera van HP opgestuurd ter reparatie en die man had ook altijd 1800 mAh batterijen gebruikt, en de camera werd gewoon kosteloos gerepareerd. Zelfs de batterijen meegestuurd ter extra test voor HP.
Ik heb de batterijen van Duracell in de handel met de Duracell lader.
Ik heb over die dingen nog nooit klachten gehad en ik had het er toevallig nog over met een vertegenwoordiger van HP die bij mij was vandaag, en die zei dat dat zowiezo beter is voor batterijgebruik te verminderen en dat dat geen kwaad kon.
Geen garantieverlies dus, lijkt me sterk.
Ik heb ook wel eens een camera van HP opgestuurd ter reparatie en die man had ook altijd 1800 mAh batterijen gebruikt, en de camera werd gewoon kosteloos gerepareerd. Zelfs de batterijen meegestuurd ter extra test voor HP.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Pagina: 1