Nec21I zonder I-mode

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Is het mogelijk om het toestel van NEC N21I het bekende I-mode toestel ook zonder I-mode te gebruiken? Enzo ja is het dan mogelijk om beltonen te ontvangen via andere sites vanaf het internet ofzo? Is hier iemand die daar meer ervaring mee heeft?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat heb je dan aan het toestel ?

Dat toestel kost los bakken vol met geld, het lijkt me zonde om er dan geen gebruik van te maken.

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49
valt best wel mee ken hem van iemand overnemen dat toestel met aankoopsbewijs allles erbij. Dus nu is mijn vraag ken je die beltonen en zo ook ergens anders vandaan halen in plaats alleen van I-mode.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Vind het een beetje waardeloos, dat toestel is gewoon voor imode meer kun je er niet mee je kunt alleen maar downloaden etc via het i-mode netwerk/abbonement van kpn zonder dat is het toestel waardeloos.
Dus waarom zou je hem uberhaupt willen hebben ?

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
volgens mij heeft dat ding ook gewoon wap, dus dan zou je die ringtones ook gewoon via wap moeten kunnen downen :)

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 27 juni 2002 00:37 schreef doubleduh het volgende:
volgens mij heeft dat ding ook gewoon wap, dus dan zou je die ringtones ook gewoon via wap moeten kunnen downen :)
Ik vind het persoonlijk maar een groot en lelijk ontworpen ding. Als je het doet voor die polyfonische beltonen ben je beetje dom bezig. Dit wordt waarschijnlijk binnen no-time de nieuwe standaard dus als je even wacht heeft straks elk telefoontje deze beltonen.

Verwijderd

sony heeft ook een telefoon met dat soort beltonen als je t om de beltonen doet dan (daar zit geen imode op >:) )

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op donderdag 27 juni 2002 13:15 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het persoonlijk maar een groot en lelijk ontworpen ding. Als je het doet voor die polyfonische beltonen ben je beetje dom bezig. Dit wordt waarschijnlijk binnen no-time de nieuwe standaard dus als je even wacht heeft straks elk telefoontje deze beltonen.
Ben ik het mee eens ja. Net zoals het display, wordt ook de qualiteit van de tonen beter. Dus ik zou even wachten...
Pagina: 1