Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Ik denk het wel. Maar je kunt die 8cm CD's gewoon in je normale CD-Rom speler zetten hoor...Op woensdag 26 juni 2002 23:02 schreef Bigs het volgende:
Wat.. een 8cm CD speler om in te bouwen in je computer dusSnap niet helemaal wat je bedoelt.
misschien vind je wat
Maar ik heb er nog niet van gehoord ...
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
-->Op woensdag 26 juni 2002 23:02 schreef Bigs het volgende:
Wat.. een 8cm CD speler om in te bouwen in je computer dusSnap niet helemaal wat je bedoelt.
tsjaTja, de vraag is duidelijk
Hij wil een externe fikker hebben die 8 cm is (waar alleen maar 8 cm cd's in passen). Tenminste, zo begrijp ik het
hij wil toch juist geen externe fikkerHij wil een externe fikker hebben die 8 cm is (waar alleen maar 8 cm cd's in passen). Tenminste, zo begrijp ik het.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op woensdag 26 juni 2002 23:04 schreef ByMeSDy het volgende:
Hij wil een externe fikker hebben die 8 cm is (waar alleen maar 8 cm cd's in passen). Tenminste, zo begrijp ik het.
EDITOp woensdag 26 juni 2002 23:00 schreef Bart_Banaan het volgende:
Tja, de vraag is duidelijk; heeft iemand een linkie naar een 8cm CR-R(w) speler??
Het liefst geen extern apparaat zoals de Freecom Beatman.
dribbel was mij voor
EDIT : laat maar
en omdat ik m'n beatman (nog) niet wil ontmantelen en in m'n nieuwe MOD inbouwen
[edit]
of zeg ik nu allemaal gekke maten,
Ik bedoelde ermee dat je dus geen normale cdrom speler wil, maar eentje die alleen maar 8cm cd's leest?
Jij begrijpt het!Op woensdag 26 juni 2002 23:09 schreef StarTAC het volgende:
Dus je wil geen normale 5.25" cd-r(w) lezer, maar een 3.5" cd-r(w) lezer
mag natuurlijk ook een DVD/CD-r(w) zijn, maar dan moet ik nog ff op 8cm DVD's wachten
Verwijderd
Nou ik persoonlijk heb daar nog nooit van gehoord, ik denk ook niet echt dat er een grote markt voor is. Maarja perhaps zijn ze wel te vinden, ik ken ze iig niet.Op woensdag 26 juni 2002 23:11 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!
mag natuurlijk ook een DVD/CD-r(w) zijn, maar dan moet ik nog ff op 8cm DVD's wachten
Het zou toch een ideaal apparaat zijn voor kleine kastjes te maken!
Ja maar bijna niemand gebruikt 8cm cd's, en op 12cm past een veelvoud meer aan data. Ik denk niet echt dat het een succes wordt.Op woensdag 26 juni 2002 23:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik heb me ook al rot gezocht voor ik op GoT durf te vragen
Het zou toch een ideaal apparaat zijn voor kleine kastjes te maken!
een suc6 voor mij om te vinden, of voor producenten om te verkopen?Op woensdag 26 juni 2002 23:17 schreef StarTAC het volgende:
[..]
Ja maar bijna niemand gebruikt 8cm cd's, en op 12cm past een veelvoud meer aan data. Ik denk niet echt dat het een succes wordt.
Omdat het geen succes wordt voor de producenten om het te verkopen, zal jij er waarschijnlijk geen vindenOp woensdag 26 juni 2002 23:20 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
een suc6 voor mij om te vinden, of voor producenten om te verkopen?
ps Doe voortaan niet lullig op Icq
Reality beats fiction by far!
lullig?? Man, jij wil niet weten wat voor problemen ICQ mij geeft!!Op woensdag 26 juni 2002 23:33 schreef E-MANs het volgende:
toevallig heb ik ook staan zoeken maar ik heb niks kunnen vinden (intern)
ps Doe voortaan niet lullig op Icq
Echt no-offence ! Ik ben nu geloof ik weer on-line met ICQ, wil je ff proberen? Ik gooi je er echt niet express uit!!
Verwijderd
zou het niet makkelijker zijn om gewoon een cd-rom te modden ?
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Maar dan komt ie wel vertikaal
sorry dat ik het zo bot typteOp donderdag 27 juni 2002 00:28 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
lullig?? Man, jij wil niet weten wat voor problemen ICQ mij geeft!!
Echt no-offence ! Ik ben nu geloof ik weer on-line met ICQ, wil je ff proberen? Ik gooi je er echt niet express uit!!
Reality beats fiction by far!