|| Vierkant voor Wiskunde ||
Koop een goede diamantboor.
Echt, ik heb het ook eens geprobeerd maar ik kwam er bijna niet doorheen.
De proc is van een soort keramisch materiaal gemaakt dat keihard is.
Hier kom je niet zomaar doorheen.
En mocht je een goed boortje gevonden hebben dan moet je uitkijken tijdens het boren, want voor je het weet breek je een hoek af van die processor.
Dat topic is gesloten met een searchverwijzing.
Echt, ik heb het ook eens geprobeerd maar ik kwam er bijna niet doorheen.
De proc is van een soort keramisch materiaal gemaakt dat keihard is.
Hier kom je niet zomaar doorheen.
En mocht je een goed boortje gevonden hebben dan moet je uitkijken tijdens het boren, want voor je het weet breek je een hoek af van die processor.
Als je dan toch wil zeggen dat de topicstarter de search moet gebruiken doe dit dan vriendelijk en post een link die niet naar een gesloten topic leidt.Op woensdag 26 juni 2002 22:33 schreef Xavier het volgende:
search.
Echt waar.
[topic=485357/1/25]
Goed he!!Op woensdag 26 juni 2002 22:34 schreef bazs2000 het volgende:
Als je dan toch wil zeggen dat de topicstarter de search moet gebruiken doe dit dan vriendelijk en post een link die niet naar een gesloten topic leidt.
Zo bewijs ik even dat ik niet als een n00b reageer. Maar als een mod advies geef
misschien eerst met een fijn diamant boortje in een dremel gaatje boren met nauewelijks druk erop. En daarna steeds klein stukje groter uitboren met normale boor (hogesnelheid en weinig druk)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Een gewoon boortje doet helemaal niks.Op woensdag 26 juni 2002 23:19 schreef shure-fan het volgende:
misschien eerst met een fijn diamant boortje in een dremel gaatje boren met nauewelijks druk erop. En daarna steeds klein stukje groter uitboren met normale boor (hogesnelheid en weinig druk)
Ik heb 30 minuten op mijn boortje staan duwen trekken en rustig zijn gang laten gaan.
Nou er zit een putje is. Nou een speldenput past er niet in.
Tss... een Pentium I 100MHz mod 1337?
Een beetje kerel pakt een AMD XP 1700+ en maakt daar een sleutelhanger van, heb ik ook gedaan...
Een beetje kerel pakt een AMD XP 1700+ en maakt daar een sleutelhanger van, heb ik ook gedaan...
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
tsja, maar niet iedereen is zo stom om een goede XP te verneuken, toch?
He tijgert duud, zoals jij wel weet, begint een beetje man met een 1800+Op donderdag 27 juni 2002 02:54 schreef Tijgert het volgende:
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Een kerel met een beetje IQ stopt een AMD XP 1700+ in z'n pjoeter....Op donderdag 27 juni 2002 02:54 schreef Tijgert het volgende:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En iemand die een sleutelhanger wil bouwen van een keramisch plaatje, zoekt even, en ziet dan dat hij dat met een diamantboor kan doen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()