Op woensdag 26 juni 2002 22:15 schreef Dave Schalk het volgende:
Goh zie de behulpzaamheid van de tweakertjes![]()
Normaal is het utfs rtfm en nou![]()
edit-> nu zelfs 5 reply's in 1min.
pfff ik help echt niet omdat het een vrouw is hoor!Op woensdag 26 juni 2002 22:15 schreef Dave Schalk het volgende:
www.kazaalite.tk
Goh zie de behulpzaamheid van de tweakertjes![]()
Normaal is het utfs rtfm en nou 0+
* Zwelgje kan het geen zak schelen of het man of vrouw, blank of zwart is...
A wise man's life is based around fuck you
Jep. Maar dit mag niet meer heb ik me laten vertellen.Op woensdag 26 juni 2002 22:15 schreef Dave Schalk het volgende:
Normaal is het utfs rtfm en nou![]()
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ummmmmm...waar vind ik kazaa lite?Op woensdag 26 juni 2002 22:14 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Gewoon kazaa lite downloaden. Dit is een veel betere versie (zonder addware)
En ja: ik ben echt blond
kazaa? oh-owww.....Op woensdag 26 juni 2002 22:12 schreef Titney_Spears het volgende:
Nu ik hier toch ben: ik krijg vaak foutmelding bij Kazaa en Morpheus (fout in lezen pagina).
Maar heb gehoord dat dit vaker voorkomt?
Oja: moet Kazaa ook vaak updaten..om gek van te worden.
dan zit heel je PC vol spyware vrees ik.
download ad-aware van www.lavasoftusa.com en run het even, je zult schrikken van t resultaat denkik.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Waarom werk je dan met een computer als je blond bent?Op woensdag 26 juni 2002 22:16 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
ummmmmm...waar vind ik kazaa lite?
En ja: ik ben echt blondmaar zou je wel dankbaar zijn want ga ik meteen aan de slag.
Dat is het zelfde als een vrouw leren parkeren. Onbegonnen werk dus.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Zie mijn reply. Ik moest wat nutigs vertellen om even een verhaaltje neer te zettenOp woensdag 26 juni 2002 22:16 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
En ja: ik ben echt blondmaar zou je wel dankbaar zijn want ga ik meteen aan de slag.
Ik werkte niet op mn pc...ben een zogenaamde eindgebruikster dus surfte wat rond.Op woensdag 26 juni 2002 22:19 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Waarom werk je dan met een computer als je blond bent?
Dat is het zelfde als een vrouw leren parkeren. Onbegonnen werk dus.
Verder ga ik liever op de fiets dan met de auto
Verwijderd
Titney_Spears ? Volgens mij ben je gewoon een regular die een tweede ID heeft aangevraagd en domme doos speelt. Ik gok nog op een man ook. Je loopt er erg mee te koop dat je een vrouw bent, en dom, en blond (en ook nog eens GoT weet te vinden!).Op woensdag 26 juni 2002 22:16 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Geen vrouw die ik ken die dat doet....
Anyway, een Internal Server Error, ligt toch echt aan de server, zou je zo zeggen.....Niet aan je browser, de foutmelding word gegenereerd door de webserver, en aan jou toegestuurd.
zouden meer vrouwen moeten doenOp woensdag 26 juni 2002 22:24 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Ik werkte niet op mn pc...ben een zogenaamde eindgebruikster dus surfte wat rond.
Verder ga ik liever op de fiets dan met de auto
Op woensdag 26 juni 2002 22:25 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Titney_Spears ? Volgens mij ben je gewoon een regular die een tweede ID heeft aangevraagd en domme doos speelt. Ik gok nog op een man ook. Je loopt er erg mee te koop dat je een vrouw bent, en dom, en blond (en ook nog eens GoT weet te vinden!).
Anyway,
Nee. Niet in de auto aub.Op woensdag 26 juni 2002 22:26 schreef P5ycho het volgende:
[..]
zouden meer vrouwen moeten doen
Gezocht!
Router
HUUUUH????..ben hier echt voor het eerst ...but whatever, kwam hier voor wat hulp niet om een vent te versieren..SPAAR ME ZEG.Op woensdag 26 juni 2002 22:25 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Titney_Spears ? Volgens mij ben je gewoon een regular die een tweede ID heeft aangevraagd en domme doos speelt. Ik gok nog op een man ook. Je loopt er erg mee te koop dat je een vrouw bent, en dom, en blond (en ook nog eens GoT weet te vinden!).
Anyway,
Verwijderd
Die had ik al na 1 minuut aangevraagdOp woensdag 26 juni 2002 22:29 schreef abreemjathuis het volgende:
tuuuuuurlijk
(slotjuh!!)
Maar als je hier niet om een man komt. En ook al niet om je computer kennis te delen. Wat kom je dan wel doen
Echt belachelijk dit..zoals de waard is vertrouwd ie zn gasten nietwaar?
Oplossing vragen voor haar probleem.Op woensdag 26 juni 2002 22:30 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Die had ik al na 1 minuut aangevraagd
Maar als je hier niet om een man komt. En ook al niet om je computer kennis te delen. Wat kom je dan wel doen
GoT wordt toch vaak gebruikt als helpdesk
Gezocht!
Router
Verwijderd
ik deel me kennis graag, nooit te beroerd. Maar we moeten wel een beetje serieus blijven. Dit topic is mij teveel van een hoog HK niveau...
Verwijderd
Dit is toch een forum toch geen helpdeskOp woensdag 26 juni 2002 22:32 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Oplossing vragen voor haar probleem.
Exactemundo..of mag dat niet soms?Op woensdag 26 juni 2002 22:32 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Oplossing vragen voor haar probleem.
Verwijderd
Dat wordt niet op prijs gesteld.Op woensdag 26 juni 2002 22:33 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Exactemundo..of mag dat niet soms?
Als je dan toch hulp wilt, waarom antwoord je dan niet op mijn vraag? (die ik inmiddels al 2x gesteld heb)Op woensdag 26 juni 2002 22:33 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Exactemundo..of mag dat niet soms?
Gezocht!
Router
Nou dat wist ik niet..maar als jullie te beroerd zijn om wat hulp te bieden zal ik jullie maar niet meer lastig vallen.Op woensdag 26 juni 2002 22:32 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Dit is toch een forum toch geen helpdesk
Bij welke sites je dat probleem allemaal hebt.Op woensdag 26 juni 2002 22:37 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan?
2 vbn zijn genoeg
Gezocht!
Router
Verwijderd
Je neemt niet eens de moeite om je eigen topic door te lezenOp woensdag 26 juni 2002 22:37 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan?
Maar hij vroeg: Bij welke sites heb je dat?
Jij was eerderOp woensdag 26 juni 2002 22:38 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Bij welke sites je dat probleem allemaal hebt.
2 vbn zijn genoeg
Jep. Mbv HottopicOp woensdag 26 juni 2002 22:38 schreef Dave Schalk het volgende:
Jij was eerder
Gezocht!
Router
dit dacht ik ook toen ik het doorlasOp woensdag 26 juni 2002 22:25 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Tijd van werken, tijd van rusten
www.http://www.pearljamnetwork.com/archive/index.shtml
http://www.digital-brilliance.com/necron/necron.htm
en nog n paar moet ik mn history ff checken.
Oja en die van Dancevalley deed het ook niet.
En sorry: ik ergerde me een beetje en dan lees ik wat ik wil lezen.
En welke ISP heb je? Kan daar nl ook aan liggenOp woensdag 26 juni 2002 22:45 schreef Titney_Spears het volgende:
www.ohmygoodness.com
www.http://www.pearljamnetwork.com/archive/index.shtml
http://www.digital-brilliance.com/necron/necron.htm
en nog n paar moet ik mn history ff checken.
Oja en die van Dancevalley deed het ook niet.
En sorry: ik ergerde me een beetje en dan lees ik wat ik wil lezen.
Gezocht!
Router
Sites doen het hier (Hell-o) goed...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Op woensdag 26 juni 2002 22:46 schreef Titney_Spears het volgende:
Waarom is het gros hier zo onvriendelijk?
Je geeft het antwoord zelf alEn sorry: ik ergerde me een beetje en dan lees ik wat ik wil lezen.
Gezocht!
Router
Durf het haast niet te vragen maar toch: wat is ISP?Op woensdag 26 juni 2002 22:46 schreef The Dolf het volgende:
[..]
En welke ISP heb je? Kan daar nl ook aan liggen
Internet service providerOp woensdag 26 juni 2002 22:48 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Durf het haast niet te vragen maar toch: wat is ISP?
Gewoon je provider dus, maar ISP was korter.
En ja, ik ben lui
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap dit probleem echter niet, een internal server error, is uiteindelijk ook een webpagina die door de bewuste webserver geserveerd wordt?
Leeg je cache eens, en probeer het opnieuw?
Verwijderd
jonge als we er van uit gaan dat ze echt een probleem heeft denk je dat ze weet wat cache is?Op woensdag 26 juni 2002 22:50 schreef abreemjathuis het volgende:
Ok, stel dat hier iemand echt een probleempje heeft.
Ik snap dit probleem echter niet, een internal server error, is uiteindelijk ook een webpagina die door de bewuste webserver geserveerd wordt?
Leeg je cache eens, en probeer het opnieuw?
Die van DV krijg ik nog steeds die error en ik wilde de line-up wetenOp woensdag 26 juni 2002 22:49 schreef brooker het volgende:
Ga er maar van uit dat er wat dingen vernachelt zijn in je besturingssysteem. Kan door van alles komen. Is het probleem er nu nog steeds? Ik kan de sites iig gewoon benaderen.
Verwijderd
Daar zeg je wat, misschien is er op http://breezah.msn.nl iemand die deze dame verder wil helpen. Er wordt op GoT een zekere basiskennis van je verwacht.Op woensdag 26 juni 2002 22:52 schreef Djoeba het volgende:
[..]
jonge als we er van uit gaan dat ze echt een probleem heeft denk je dat ze weet wat cache is?
Ehm.. je weet toch wel welke internet provider je gebruikt (hint: email adres)?Op woensdag 26 juni 2002 22:55 schreef Titney_Spears het volgende:
Toch via configuratie > i-net opties etc?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dus lama inderdaad.
Merci beaucoup en succes met de bits and bytes!
Verwijderd
Verwijderd
Ok ff bij extra - internetopties - geavanceerd - Standaard instellingen herstellen.
Mja, sommige replies lopen niet over van vriendelijkheid, dat ben ik met je eens.Op woensdag 26 juni 2002 22:57 schreef Titney_Spears het volgende:
Pooh Pooh..voel me niet echt welkom hier.
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je zelf geheel onvoorbereid hier je probleem plant.
Basiskennis als weten welke provider je gebruikt is toch wel het minimum wat we van iemand die in [forum=19] post mogen verwachten..
Geen dank, graag gedaanMerci beaucoup en succes met de bits and bytes!
Thanx was ik ondertussen al mee bezig.Op woensdag 26 juni 2002 23:00 schreef brooker het volgende:
EXTRA -internetopties (bestanden verwijderen / cookies verwijderen.
Ok ff bij extra - internetopties - geavanceerd - Standaard instellingen herstellen.
Wist niet dat je gevorderd moest zijn om hier te mogen posten.
Verwijderd
Internet Service ProviderOp woensdag 26 juni 2002 22:48 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Durf het haast niet te vragen maar toch: wat is ISP?
Damn, wat zijn ze hier snel man, dacht s op tijd te zijn.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Dan zal ik je ook maar ff helpen. Er bestaat ook een edit optie. Dat is erg makkelijk hoor.Op woensdag 26 juni 2002 23:02 schreef brooker het volgende:
Enneuhh ik vind dat er enorm gezeken wordt hier...
We zijn allemaal eens begonnen en waren toen ook blij met hulp.
Gezocht!
Router
Verwijderd
[edit]
Nee echt "thedolf"? bedankt hoor...
*zucht*
[edit]
Tsss...Op woensdag 26 juni 2002 23:05 schreef Titney_Spears het volgende:
Wist niet dat je gevorderd moest zijn om hier te mogen posten.
Foei wat een taal
Je hoeft niet gevorderd te zijn, maar een beetje basiskennis is toch niet teveel gevraagd?
Of stap je ook zonder rij-opleiding op een vrachtwagen?
Waarschijnlijk hebben ze de blonde vrouwen juist wel gezien.... vandaar de reactiesTipje : zet volgende keer het woord "vrouw" niet meer in je topictitel (daargelaten of je het nou bent of niet)(interesseerd me trouwens geen hol).Maar dan krijg je veel minder van dit soort gefrustreerde reacties. Zeg al helemaal niet dat je blond bent...dan worden ze helemaal wild.(hebben ze nog nooit gezien) hehehe
Mwahahahahayep op plaatjes
op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.
Ik weet wel wat van de pc trouwens...maar zoals ik al reeds eerder zei: ben een eindgebruikster.
Iemand zin in een dropje?
Verwijderd
yep op plaatjesOp woensdag 26 juni 2002 23:16 schreef Gumbo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze de blonde vrouwen juist wel gezien.... vandaar de reacties
Verwijderd
Leeg ze maar, is geen probleem.
Je moet alleen dan bv hiero 1* je ww opnieuw ingeven.
Met sommigen wel ja. Dat zijn de mensen met meer dan 8 posts per dag.Op woensdag 26 juni 2002 23:18 schreef Titney_Spears het volgende:
Is het echt zo erg met jullie?
iig ga ik nou naar de kroeg. Mijn verdriet verdrinken.
Vandaag te horen gekregen dat ik was geslaagd in het falen.
Gezocht!
Router
Oja klopt: dan moet je overal weer opnieuw inloggen met je password enzo...ben ook beetje stoned nl dus ben wat trager.
Anders gaat deze toch echt richting HK (ow sheit, testforum
Demon denk ik.... staat nl. in de foutmelding die ze krijgtOp woensdag 26 juni 2002 23:22 schreef BackSlash32 het volgende:
Maarreh.. wat is je ISP nou?
Anders gaat deze toch echt richting HK (ow sheit, testforum)
foutje.. UPC blijkbaar
Ik zit bij h de honden van UPC.Op woensdag 26 juni 2002 23:22 schreef BackSlash32 het volgende:
Maarreh.. wat is je ISP nou?
Anders gaat deze toch echt richting HK (ow sheit, testforum)
Wat gaan jullie snel zeg.
Hier voormalig a2000 doet alles het prima., incl. dancevalley.com...
topicstarter reageert niet op vragen omtrend zijn topic.
beginnersvragen maar toch een mooi bewegend usericon.
als je dat kan maken of zelfs maar invoegen dan ben je dat niveau van vragen al voorbij.
heb je al genoeg gelezen in de faq's om eens eenvoudig een search te doen naar kazaa
voor mij hoeft er geen slotje , heb eens goed kunnen lachen.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ik denk dat het toch echt op je systeem zit, dan...
just being nice today
Heb je ondertussen al een virusscan gedaan en het systeem spywarevrij gemaakt(met het al eerder genoemde ad-aware)?Op woensdag 26 juni 2002 23:27 schreef Titney_Spears het volgende:
AAAAAAAARRRGGGHHHH krijg nog steeds die error.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, in geen tijden een topic zo zitten volgen. Misschien moet ik hem maar aan favorieten toevoegen. Ik bedoel, het gaat nergens over, maar wel lachen.Op woensdag 26 juni 2002 23:29 schreef dread het volgende:
hmm dit topic is een grote grap.
als je dat kan maken of zelfs maar invoegen dan ben je dat niveau van vragen al voorbij.
heb je al genoeg gelezen in de faq's om eens eenvoudig een search te doen naar kazaa
Volgende keer in HK?
Pfffffffff..wat een zuurpruimen hier zeg.Op woensdag 26 juni 2002 23:29 schreef dread het volgende:
hmm dit topic is een grote grap.
Volgens mij volgt iedereen em welOp woensdag 26 juni 2002 23:31 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, in geen tijden een topic zo zitten volgen. Misschien moet ik hem maar aan favorieten toevoegen.
Verwijderd
Zeker, een zuurpruim die net vertelt dat ie goed gelachen heeftOp woensdag 26 juni 2002 23:32 schreef Titney_Spears het volgende:
[..]
Pfffffffff..wat een zuurpruimen hier zeg.
En ja: ik weet heus wel iets van een pc maar weinig van errors..bovendien tis de 1e x dat ik die fucking error zie.
Komen jullie nog wel buiten b.t.w?
BuitenOp woensdag 26 juni 2002 23:35 schreef Titney_Spears het volgende:
* Gutteguttegut neemt deze man vrouw ook niet serieus...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zo.Op woensdag 26 juni 2002 23:32 schreef Titney_Spears het volgende:
Pfffffffff..wat een zuurpruimen hier zeg.
Nu is het leuk geweest.
Ter zake:
Het probleem ligt niet aan de sites, het zit op jouw system.
Sweep je Windows met Ad-aware op de reeds genoemde spyware progs en probeer het dan nog eens.
Als het hier Off-topic blijft doorgaan komt er rap een einde aan deze draad.
Verwijderd
Misschien dat je vrienden in de koffieshop raad weten?Op woensdag 26 juni 2002 23:35 schreef Titney_Spears het volgende:
Als ik morgen nog met dit probleempje zit zal ik het zeker niet in mijn hoofd halen om de wijzen nog eens om raad te gaan vragen.
En ja: ik weet heus wel iets van een pc maar weinig van errors..bovendien tis de 1e x dat ik die fucking error zie.
Ga nu geen olie op het vuur gooien... voordat het helemaal nergens meer over gaat, als dat al niet het geval is.Op woensdag 26 juni 2002 23:35 schreef Titney_Spears het volgende:
Als ik morgen nog met dit probleempje zit zal ik het zeker niet in mijn hoofd halen om de wijzen nog eens om raad te gaan vragen.
Verwijderd
dus even viruscannen.
verder zou ik zeggen probeer die site's morgen nog eens doen ze het dan nog niet, is er een mindere kans dat het aan de isp ligt i.p.v. jouw pc. En dat je dus moet gaan zoeke op jouw pc.
<offtopic>
Er komen ook gewone mensen hier hoor, die gewoon een grote hobby hebben met pc's. en hier komen omdat het niveau van kennis vrij hoog is. Daarom wordt het meestal niet zo gewaardeerd dat iemand een "noob" vraag stelt.
Ik zelf heb daar niet zo'n heel groot probleem mee, Ik weet bijvoorbeeld vrij veel van php, maar van linux weet ik weinig,
als ik daar een vraag over zou stellen zou ik dus ook als een "noob" over kunnen komen.
en uiteindelijk zijn we allemaal een keer begonnen.
dus meld iets nuttigs of zeg dan gewoon niets.
</offtopic>
Zoals?Op woensdag 26 juni 2002 23:40 schreef Titney_Spears het volgende:
Zo heeft elke zn kennis..ik weet weer meer van andere dingen waar jullie weer geen kaas van hebben gegeten.
Je zei dat je blond was. Beetje loze uitspraak dusOp woensdag 26 juni 2002 23:40 schreef Titney_Spears het volgende:
Zo heeft elke zn kennis..ik weet weer meer van andere dingen waar jullie weer geen kaas van hebben gegeten.
Gezocht!
Router
Dan zou ik toch maar naar het TMF forum verhuizen...Op woensdag 26 juni 2002 23:43 schreef Titney_Spears het volgende:
Dwalen we niet van het onderwerp af?
Maar ik weet heel veel van muziek o.a
Verwijderd
waarschijnlijk zo.
een tweaker is een jongen met pukkels,
een dikke bril,
en het vrouwelijk is hem onbekend
dat is niet altijd waar
denk in mijn geval wel andersom
ga dus echt niet achter die pc als er wat "anders" te doen is
Nogal.Op woensdag 26 juni 2002 23:43 schreef Titney_Spears het volgende:
Dwalen we niet van het onderwerp af?
Laatste keer: on-topic graag, anders helemaal niet.
't is geen chat hier.
Dit idee heb ik ook!Op woensdag 26 juni 2002 22:25 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Anyway, een Internal Server Error, ligt toch echt aan de server, zou je zo zeggen.....Niet aan je browser, de foutmelding word gegenereerd door de webserver, en aan jou toegestuurd.
Verwijderd
Gooi maar dicht, (lees het topic door, dit gaat echt nergens over)Op woensdag 26 juni 2002 23:45 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Nogal.
't is geen chat hier.
Dus nee: ik ben geen 16.
Verwijderd
Jij bent een groen kruisjeOp woensdag 26 juni 2002 23:45 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Nogal.
't is geen chat hier.
Ik dacht dat het niveau van got omhoog moest. Als dit niet voor een niveau daling zorgt dan weet ik het niet meer hoor.
Wat is een error 500
Wat is een ISP
Hoe gooi ik mijn cache leeg.
En niet op vragen ingaan.
Vind ik toch wel een beetje gebrek aan niveau.
Familie van de topic starterOp woensdag 26 juni 2002 23:45 schreef jjbstolk het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook!
Van jouw homepage ->

* Gutteguttegut stopt nu met reageren in dit topic... en verontschuldigt zich voor het offtopic geblaat.... sorrie
Vraag me af waarom ik me hier moet zitten verdedigen eigenlijk, mij een biet wat jullie van me denken.
Kwam gewoon voor wat simpel technisch advies, thats it!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()