losse dvd ook surround?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 08:01
Hallo,

Ik heb (misschien) een stomme vraag. Ik ben aan het kijken voor een DVD speler en nu denk ik er over om een home cinema system te kopen (waarschijlijk de SAMSUNG HT-DL100, ervaringen?), maar nu vroeg ik me af: Als ik een losse DVD-speler koop, zonder speakers, kan ik de surround set die ik al heb daar dan toch op aansluiten? Of moet ik dan ook weer een aparte versterker en zo hebben?

(mocht het zo zijn dat jullie een leuke aanrader hebben qua home cinema system dan hoor ik het wel. max 700 euro MP3 is must!)

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 08:01
(N)iemand?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Welke surroundset heb je al?

Money for nothin' and your chicks for free

• Chainsaw2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-12-2025
Het ligt eraan welke surround set je hebt..
Meeste dvd spelers werken via optical en digital..
Als je een surround set hebt waarop je die kan aansluiten gaat het..
Hoe dan ook.. Je moet eerst ff je surround nakijken op output. En dan gewoon ff zoeken naar een bijpassende dvd speler..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop eerst eens een winkel in om daar te luisteren en te kijken.

Een DVD speler kan je gewoon op een stereo aansluiten als die daar een aansluiting voor heeft. En dat vind je gewoon in de handleiding.

Als het een dolby digital set is, dan moet die set nog een digitale ingang hebben, om de DVD speler op aam te sluiten en dan kan het zelfs met dolby digital.

Maar kijk eerst eens naar die sets en loop de winkel binnen (zie ook de policy).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.