[Pioneer DEHP7400MP] telefoonaansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14
Ik hoop dat ik in het goede forum zit.
Ik heb een pioneer DEHP7400MP autoradio en die heeft zo'n koptelefoon plugje achterop. Ik heb de gebruiksaanwijzing doorgelezen en er staat dat je daar je Carkit op kan aansluiten zodat het geluid over je Radio Speakers gaat.
Nou vraag ik mij af of ik mijn Motorola V66 headphone uitgang aan kan sluiten op deze ingang (ja natuurlijk) en of dan ook meteen de muziek gemute word? Of moet daarvoor ook altijd een signaal binnenkomen op de telefoon mute aansluiting?

Verwijderd

Ik denk het wel, want hoe moet de radio anders weten dat er gemuted moet worden. Je geeft zelf al aan dat er een 'mute-ingang' is.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14
Ben ik met je eens, maar op de site staat dit:
Speaker input for hands-free

For effortless hands-free phoning,all you have to do is plug a standard mini-jack cable connection from your hands-free car kit speaker out socket into the system. Calls will come directly through the main speakers and the sound source will mute to TEL. When you are finished with your call, the system automatically switches back to the source playing before.
Daarom dacht ik misschien dat ie automatisch mute, vroeg me dus eigenlijk af of iemand dit geprobeerd heeft?