lite-on in XP steeds buffer leeg....

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
pffff ik zit nu dus weer een cd te branden en om de 5 % zoiets loopt de buffer helemaal terug naar 0%, dan weer vol brand 5 % etc. etc.

cd branden duurt zo misschien 2x zo lang als nodig is :(

hoe kan dit ineens?? want op het begin had ik dit nooit

lijkt net of XP een beetje gaar aan het worden is ofzo :?

edit: dit gebeurt btw alleen als ik iets anders aan het doen ben op de pc zoals nu IE geopend heb

al is het maar 1 venster dan krijg ik dat

sluit ik alles af, dan gaat het wel goed geloof ik :?

PIII 800@804 Mhz

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Zet in Nero de write-modus eenns van track@once op disc@once... Grote kans dat het dan wel werkt :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

...en anders zorg je dat de bron (CD/HD) en je brander op twee verschillende IDE-kanalen zitten. Dat verhielp hetzelfde probleem bij mij :) sowieso: als je wat anders aan het doen bent (en dus je HD belast) moet je niet klagen als de brander af en toe wat minder aandacht krijgt... ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Noedelsupke
Op woensdag 26 juni 2002 21:35 schreef WOmBaT het volgende:
Zet in Nero de write-modus eenns van track@once op disc@once... Grote kans dat het dan wel werkt :)
wat is het verschil hiervan trouwens :?

NB: verder bedenk ik me net dat ik de laatste tijd veel cue files brand (mp3) misschien dat het normaal is dat ie dan ff stopt na elk nr ofzo???

en hoe kan het dat ik dan nog soms 'tikjes' tussen de nrs krijg :{

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
zojuist met disc-at-once gebrand

en helaas geen verschil :(

duurde gewoon 16 min. om 78 min te branden met 16x ;( EN ik deed helemaal niks anders

wel zijn de 'tikjes' tussen de nrs nu weg, dus dat is verholpen met disc at once :) weet ik meteen wat het inhoudt

PIII 800@804 Mhz