http://jeroen.concept-q.com/me/pics.html
In iexplore gedraagd het zich netjes, maar in mozilla niet... Die rekt de tabel uit.. (waar dus een textje
staat dat omhoog komt) Textje laat hij wel niet zien.. maar hij maakt de tabel cell wel ruimer om het textje erin
te laten passen..
overflow:hidden en een clipping rectangle zorgen erwel voor dat je verder niets van de div ziet.. maar het onzichtbare
gedeelte rekt de cell uit..
css en div spul dat in een table cell staat :
Volgens mij zie ik iets over het hoofd ofzo...
En ja.. ik kan ook gewoon geen table gebruiken en de posities gewoon absoluut zetten...
maar dat lost het probleem niet op..
plaatje van wat mozilla ervan bakt:

plaatje van wat iexplore.. zoals ik het dus wil:
In iexplore gedraagd het zich netjes, maar in mozilla niet... Die rekt de tabel uit.. (waar dus een textje
staat dat omhoog komt) Textje laat hij wel niet zien.. maar hij maakt de tabel cell wel ruimer om het textje erin
te laten passen..
overflow:hidden en een clipping rectangle zorgen erwel voor dat je verder niets van de div ziet.. maar het onzichtbare
gedeelte rekt de cell uit..
css en div spul dat in een table cell staat :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| resp += '\
<div id=_c'+i+' onclick=hideColor('+i+') onmouseover=showText('+i+') onmouseout=hideText('+i+') style="position:relative;top:0px;left:0px;width:'+WIDTH+'px;height:'+HEIGHT+'px;overflow:hidden;z-index:25">\
<div style="position:absolute;top:0px;left:0px;width:'+WIDTH+'px;height:'+HEIGHT+'px;overflow:hidden;clip:rect(0px, 200px, 300px, 0px)">\
<div id=_bw'+i+' style="position:absolute;top:0px;left:0px;visibility:visible;z-index:0;width:'+WIDTH+'px;height:'+HEIGHT+'px">\
[img]'+loadingIm.src+'[/img]\
</div>\
<div id=_color'+i+' style="position:absolute;top:0px;left:0px;visibility:hidden;z-index:1;width:'+WIDTH+'px;height:'+HEIGHT+'px">\
[img]'+loadingIm.src+'[/img]\
</div>\
<div class=caption id=_text'+i+' style="position:absolute;top:0px;left:0px;visibility:hidden;z-index:2;width:'+WIDTH+'px;height:auto">\
'+pics[i].text+'\
</div>\
<div class=captionNoAlpha id=_textOverlay'+i+' style="position:absolute;top:0px;left:0px;visibility:hidden;z-index:4;width:'+WIDTH+'px;height:auto">\
'+pics[i].text+'\
</div>\
</div>\
</div>'; |
Volgens mij zie ik iets over het hoofd ofzo...
En ja.. ik kan ook gewoon geen table gebruiken en de posities gewoon absoluut zetten...
maar dat lost het probleem niet op..
plaatje van wat mozilla ervan bakt:

plaatje van wat iexplore.. zoals ik het dus wil: