Voeding test proggie?

Pagina: 1
Acties:

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
Weet iemand misschien of er een proggie is dat kan testen of de voeding in je pc voldoende is?

Verwijderd

Motherboard monitor

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dit kan je zien bij de voltage waardes.

als er bij stressed en volt lijn meer dan 0.25 volt daalt dan is de voeding brak. Is het 0.25 te veel dan mot je em ook terug brengen anders branden er dingen door op je mobo.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn 3.3v is nu 3,54 de 12v is 12,77, de -12 is -12,36, en de -5 is -5.30. Het werkt allemaal prima. dus die uitwijking van 0.25 is misschien een beetje krap.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
een afwijing van 0.25 naar beneden mag niet. heb ik ook gehad met een noname 300W voeding

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zou eerder maximaal 5% als afwijking nemen dan 0.25 maar ok. Je voeding belast je natuurlijk door zoveel mogelijk componenten tegelijk te gebruiken. Dus misschien een paar keer 3D Mark runnen terwijl je een }:O hebt lopen en ook nog eens een .mp3 file speelt ofzo? :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ff burnK7 downloaden en dan kijken naar je 5V waarden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
Ik heb een epox 8k3a mobo en daar heb ik een proggie bij gedownload. Achter +5V staat 4.921 maar dat is niet stressed. Ik kan de bur in wizard van sisoft sandra proberen maar is dat niet een beetje link. Want ik heb het systeempie nou net weerken eigenlijk. :P
Pagina: 1