Toon posts:

Modem drivers gezocht (ws-2814im4)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op google gezocht en gevonden maar er zijn alleen string settings te vinden. Geen drivers niks. En als ik ze dan eindelijk gevonden heb dan moet je weer rigistreren en ervoor betalen :s
Dus mijn vraag is heeft er nog iemand drivers liggen voor een modem met het bovenstaande serienummer. Het merk weet ik niet. Het is waarschijnlijk een wisecom maar op de site kan ik alleen nieuwe modems vinden. Er zitten verder at&t chipjes op. Heb ook op die site gekeken ook niks |:(
Verder staat erop: dit nummer 96-35a-55347
en op een blauw stickertje van ministerie van verkeer en waterstaat NL 95121901

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eeuuhhm in de FAQ staat een verwijzing naar www.driverguide.com
L: drivers
P: all

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• Icey
  • Laatst online: 03-08 19:46
Ik ben van mening dat als jij goed gezocht heb, wij waarschijnlijk niet beter kunnen zoeken.. maar goed, dat is mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 20:58 schreef Icey het volgende:
Ik ben van mening dat als jij goed gezocht heb, wij waarschijnlijk niet beter kunnen zoeken.. maar goed, dat is mijn mening.
Ik dacht misschien heeft iemand ze thuis wel liggen heel toevallig
die had ik ook al gevonden. Maar heb ik dan de garantie dat niet binnen een week heel mijn mailbox uitpuilt van de spamm??

• Icey
  • Laatst online: 03-08 19:46
Op woensdag 26 juni 2002 21:00 schreef mr.noname het volgende:

[..]

Ik dacht misschien heeft iemand ze thuis wel liggen heel toevallig
jah, maar ik denk niet dat iemadn 'zijn' modem herkent aan een serie nummer, ik in ieder geval niet :). pas als je zegt; 'k ben opzoek naar drivers van mijn (eehmm.. verzin eens wat) safeway 56k interne pci modem, met een ... chip'.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 26 juni 2002 21:00 schreef mr.noname het volgende:
[..]

die had ik ook al gevonden. Maar heb ik dan de garantie dat niet binnen een week heel mijn mailbox uitpuilt van de spamm??
Niet met zo'n oude 28k8 geval, dan duurt het minstens een maand :+

Ff serieus, op die site staat al genoeg info om verder te zoeken- het is een CIS modem, de CIS WS-2814IM4 om precies te zijn.

Maar waarom download je die driver niet :? Ik zie niet in hoe een simpele download met jouw mailbox verband houdt...

Membership van driverguide is nou niet echt exclusief of zwaarwegend. Als je bang bent voor een overvolle mailbox maak je toch gewoon een tijdelijke aan voor deze ene signup :z

Bovendien heeft Driverguide vrij makkelijk onthoudbare passwords en usernames die voor iedereen hetzelfde zijn en nooit veranderen (volgens mij mag ik de mijne hier niet posten, maar dat heeft eNaSnI al gedaan, en reken maar dat het hetzelfde is :+ )
Oftewel gewoon die login gebruiken, ezel ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1